Γιατρέ μου…

… άκου να δείς τι μου συμβαίνει.
Διατηρώ ένα Blog σχεδόν 2 χρόνια τώρα και δεν έχω νιώσει καθόλου την ανάγκη να γνωρίσω, να μιλήσω από κοντά, να γράψω γράμμα ή να τηλεφωνήσω σε κανέναν από αυτούς που μου σχολιάζουν συχνότατα κατά τα άλλα τα post μου (btw thnk you guys!). Αυτό έχει συμβεί μόνο κατ΄εξαίρεση σε 2 περιπτώσεις. Ήταν από αυτές τις περιπτώσεις που λειτουργεί απλά το ένστικτο του Σκορπιού και δεν το έχω μετανιώσει. Διαβάζω καθημερινά όλα τα blogs που έχω στο blogroll μου και άλλα τόσα αλλά δεν μπορώ να σχολιάζω σε κάθε post του κάθε blog κάθε μέρα χωρίς να έχω κάτι να ουσιαστικό να πώ (οκ το ουσιαστικό δεν είναι πάντα ουσιαστικό αλλά u get the point). Έχω διαβάσει post και έχω κλάψει από συγκίνηση ή από τα γέλια και παρ΄όλα αυτά δεν ήθελα να σχολιάσω κάτι. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν σας διαβάζω. Ούτε ότι δεν σας νιώθω κομμάτι της καθημερινότητάς μου έστω. Δεν παραμονεύω για το πότε θα σχολιάσει κάποιος στο blog μου έτσι ώστε να απαντήσω αμέσως (με χαριτωμενιές ή χωρίς) μη και υπάρξει κανένα μιλισέκοντ χωρίς comment. Και πάλι ισχύει το αν έχω κάτι να απαντήσω ή μου έρθει κάτι να πώ θα το πώ. Δεν μπορώ να ασχολούμαι με κοινωνικά και πολιτικά θέματα. Θα το κάνω αν θέλω να τα βγάλω από μέσα μου και θα τα γράψω όπως τα βλέπω και τα κρίνω εγώ. Γράφω κάτι σαν ημερολόγιο και όχι την ιστοσελίδα του bbc. Γιαυτό και δεν θα δείτε post σχετικά με το σκάνδαλο της Siemens και καπάκι post για το τι χρώμα έβαψα τα νύχια μου χθές (θα δείτε μόνο για το 2ο :Ρ). Δεν μπορώ να μιλάω συνέχεια για το blog μου όπου σταθώ και όπου βρεθώ με όποιον λάχει. Δεν μου βγάινει. Το θεωρώ, μέσα σε πολλά εισαγωγικά, κάτι προσωπικό. Μπές και διάβασε. Αν δεν μπορείς να σου πώ δυό πράγματα. Αλλά αυτό. Τι άλλο να σου πώ? Να σου κάνω αναφορά κάθε μέρα ποιος έγραψε τι, πού και γιατί, δεν πρόκειται. I have a life beyond the pc (αυτό θα το κάνω motto). Για αυτήν άλλωστε μου αρέσει να γράφω στο blog μου και όχι για θεωρίες. Δεν είμαι από αυτούς που γράφουν post κάθε μέρα. Δεν μου βγαίνει όλες τις φορές. Δεν προλαβαίνω ή έχω τόσα στο μυαλό μου και τέτοια σύγχηση που όταν κάθομαι μπροστά στον υπολογιστή παθαίνω απλά black-out! Δεν μπορώ κάθε φορά που κάποιος νέος αναγνώστης-blogger σχολιάζει κειμενό μου να μπώ και να σχολιάσω άμεσα στο δικό του blog «για να βγάλω την υποχρέωση». Δεν βγάζω ανεμοβλογιά αν δεν ασχοληθώ με το pc για αρκετές μέρες. Δεν αποκαλώ το blog μου «βλόγι». Μου τη δίνει.

Θα ζήσω;;;

27 dreamers replied:

thamnos said...

Σας μιλά ο δόκτωρ Βλογιοκομένος Σχολιόπουλος.
Νεαρά μου πιστέυω πως η περίπτωση σας πρέπει να αντιμετωπισθεί με απόλυτη ειλικρίνια όπως το post σας εξάλου, η απαραίτητη αγωγή είναι η εξής:
(*^&(%(&$*(^$*παλιοκώλόπαιδα!!! θα ρυθμίσω τον server της εταιρίας για να μην τα ξύνετε και γραφωδιαβάζετε στα βρωμομπλογκς!!!!
Για φαντάσου τσαντίλα, ήδη συμβάινει σε κάποιες εταιρίες.
Μαλλον θα ζήσεις κ χωρίς blog όπως παλία...θυμάσαι...το ημερολόγιο της Hello kitty με λουκετάκι μούφα!!

ορεβουαρ

mirelen said...

Είναι σαν να το έγραψα εγώ! Και για αυτό και μόνο δεν σου αφήνω κανένα comment!

Spy said...

Σας μιλά ο δόκτωρ Kατασκοπόπουλος (συνάδελφος του προηγούμενου).
Σε γενικές γραμμές η κατάστασή σας (από κλινικής απόψεως) κρίνεται ικανοποιητική. Διατηρούμε "συγκρατημένη αισιοδοξία" όπως λέμε και σε άλλα ιατρικά συμβούλια που έχω πάρει μέρος.

Θα σας συνταγογραφήσω βεβαίως ορισμένα ηρεμιστικά (καμιά τρακοσαριά, όχι παραπάνω) διότι διακρίνω ότι τα νεύρα σας έχουν περιέλεθει στην κατάσταση που επιστημονικά την αποκαλούμε "τσατάλια".

Eπισκεφθείτε με το βραδάκι στο σπ... γραφείο μου να το συζητήσουμε από κοντά, διότι όσο και να το κάνεις μια εχεμύθεια απιτείται σε τέτοιες περιπτώσεις.

Y.Γ. Παρεπιπτόντως, πολύ ωραίο το BΛOΓI σας!
:-P

Naf said...

Dear thamnos...HELOOOOWWWWW το λουκετάκι στο Hello Kitty ημερολόγιο ΔΕΝ ηταν μούφα!!!σιχτήρ...άντρες! Επίσης αν είναι να ισχύσει σύντομα και εδώ το μηνυματάκι on the pc στην δουλειά...μας βλέπω όλους άνεργους σε χρόνο dt

My dearest Mirelen.....i feel you!!!!!

My darling Spy, τι ώρα να περάσω το βραδάκι;;;;Θα φορέσω κάτι ελαφρύ..να διευκολήνω την εξέταση πάνω απο όλα.

Spy said...

Mα Tζίσας!!!
Πού πήγε το μυαλό σας;

(μετά λένε ότι οι άντρες σκέφτονται μόνο το σεξ...)

Anonymous said...

Και να γλιτωσεις απο αυτο θα πας απο κυρωση με τοσα ξίδια.
Μου λειψες μωρη σιχαμενη γαμω το κερατο μου!
Καλα που μαθαινω νεα σου απο την μικρη ντότ!
Ναι καλε σκασε!
Θα ζήσεις!Μια χαρα είσαι...
Σε φιλω μικρη μου "δαγκανερή" σκορπίνα!!!!!!!!

aeipote said...

Αμαρτία εξομολογημένη. . .

Καλό Βιράδυ.

mahler76 said...

χμ, σου έκανε κάποιος παράπονα ή απλά σου βγήκε και τα είπες αυτά?

Naf said...

@spy
ίσως γιατι συνήθως το σκέφτονται..

@θείτσα
που είσαι καλή θείαααα!ασε που με πήρανε χθές (εκείνοι οι bloggers στους οποίους αναφέρομαι στο post μου καλέεε) και με σέρνανε με τα τακούνια (sic) πάνω κάτω στο Γκάζι, με κουράσανε ε..τι να κάνω ήπια να ξεδιψάσω!!!!!

@aeipote
καλως ήρθες! Αμαρτία; Μάλλον άποψη...

@Mahler
οχι καλέ μου βγήκε! ε φυσικα έχουν υπάρξει και συζητήσεις επι του θέματος με fellow bloggers και μή και να σου πώ την αλήθεια (όπως θα έχεις προσέξει ίσως και εσύ) ο καθένας το θέμα του blogging το αντιμετωπίζει τελείως διαφορετικά.

L' Aesthete Soleil said...

Θα ζήσεις! Καλώς ήρθες αγαπητή blogger! Μας έλειψε το ύφος σου :-)

Naf said...

Χμμμ..τώρα που το λέτε αγαπητέ, απο την πολλή μιζέρια όντως είχα χάσει την φόρμα μου!!
Φτάνει πιά!έρχεται η άδεια...:Ρ

gsus said...

παρόμοια ποστ που σχολιάζουν ως αξιολύπητες τις συμπεριφορές των άλλων blogger και τις οποίες επουδενί δεν ακολουθεί ο συντάκτης του ποστ, υπάρχουν δεκάδες και πολύ πιο αστείες ή ενδιαφέρουσες.
ΔΕΝ βρίσκω το λόγο να μας εξηγήσεις το τι κάνεις αφού αυτό φαίνεται από τα κείμενά σου. ΔΕΝ χρειαζόταν να διακρίνεις τη θέση σου από τους άλλους με υπεροψία περιμένοντας τους άλλους να σε χειροκροτήσουν. ΔΕΝ ενδιαφέρει κανέναν πέραν από όσους ήδη σε ξέρουν.

Naf said...

αχα!
και εδώ φαίνεται το πώς κάποιος ερμηνεύει ένα κείμενο δοαβαζοντάς το προκατελειμένα.
Δεν σχολίασα καμία συμπεριφορά άλλου. Δεν νομίζω να χρησιμοποίησα λέξεις όπως "αξιολύπητος" πουθενά στο post. To αν υπάρχουν κι άλλα τέτοια post και μάλιστα πιό αστεία εννοείται...ναι...λοιπόν;;;
Αν ακολουθώ αυτά που γράφω ή όχι το ξέρεις αλήθεια???Δεν πειράζει θα γράψω ένα post αργότερα για την αξία της αυτοαναίρεσης!!
Το αν δεν βρίσκεις το λόγο που εξηγώ το συγκεκριμένο θέμα,σεβαστό απόλυτα. Και εγώ δεν βρίσκω το λόγο που μερικοί την έχουν δεί Γιάννης Νένες ας πούμε και γράφουν λίγο πολύ οτι θα ήθελαν να γράφουν στην Athens Voice. Περι ορέξεως κολοκυθόπιτα μή σου πώ..απλά δεν τους διαβάζω!!τα τααααμ!
Πάντως δεν νομίζω οτι υπάρχει υπεροψία στο κειμενό μου..και τέλος χαίρομαι και ευχαριστώ τελοσπάντων που μπήκες στον κόπο να σχολιάσεις κάτι που ΔΕΝ σε ενδιαφέρει πραγματικά.
:)

One Happy Dot said...

Θα ζήσεις...
Πάρε μια ασπιρίνη και κάνε και μερικές "βεντούζες" και θα είσαι καλά!
(Νεύρα...πολλάααααα νεύρα!)
:)

Spy said...

Ουπς!
The REAL dialogue is here!

Θα περιμένουμε ανυπόμονα το post για την αξία της αυτοαναίρεσης κυρία μου, και ίσως και ένα για την αξία του δικαιώματος της διαφορετικότητας (στα blogs φυσικά).

Ο επίλογός σας βεβαίως ήταν όλα τα λεφτά!

gsus said...

To αξιολύπητος είναι δική μου λέξη, αλλά το μότο σου 'i have a life..', οι φράσεις 'παραμονεύω', 'δε μιλάω συνέχεια για το blog' κλπ δεν μου αφήνoυν άλλη ερμηνεία [εξού και το σχόλιο περί υπεροψίας].
Δεν με ενδιαφέρει αν θα τηρήσεις όσα είπες. Διαβάζω και σχολιάζω μπλογκ και ποστ με τις απόψεις των οποίων δεν είναι απαραίτητο ότι συμφωνώ, αυτό είναι το νόημα της δημόσιας προβολής, είτε σ'αρέσει είτε όχι.

xipasmenos said...

Μπλογκάρω, άρα υπάρχω...

Naf said...

Για να περιγράψω κάτι που κάνω εγώ το σύγκρινα με κάτι που (πώς να το κάνουμε;) το κάνουν πολλοί άλλοι. Δεν είπα αν είναι κακό ή καλό γιατι δεν αναφέρομαι σους άλλους αλλα απλά στο τι κάνω (ή μαλλον τι ΔΕΝ κάνω)εγώ. Το τί διαβάζει κανείς τώρα πίσω απο τις λέξεις είναι ένα άλλο θέμα...
Εγώ ας πούμε θα μπορούσα να ερμηνεύσω το post ως ειλικρινές και τα σχολιά σου ως πικρόχολα.
Και ναί σαφώς και μας αρέσει η δημόσια προβολή γιατι αλλιώς δεν θα είχαμε blog

Naf said...

@Spy

Επίσης αγαπητέ...(περιμένουμε και το δικό σας post περι αυτοαναίρεσης...δίπλα στο manifesto σου να το αναρτήσεις ξέρεις εσύ..)!!!

Spy said...

Eγώ το ανάρτησα το ανάλογο post, αλλά πιθανώς δεν έίστε και τόσο φανατική αναγνώστριά μου.
Λυπάμαι.
Eκείνη την ημέρα ήταν ΔIΠΛA στο manifesto.

(επίσης καλό είναι ξεχωρίζουμε και τις έννοιες. Άλλο η αυτοαναίρεση, άλλο η AΞIA της αυτοαναίρεσης)

Naf said...

Να φύγετε κύριε!!!Να πάτε αλλού!!

thamnos said...

Σπίτι δεν έχετε εδώ θα λύσετε το θέμα της αυτο...τέτοιας.
πω πω ρε παιδί τι ΄σαστε ΄σεις.

Tsioy

Κακίστρω said...

Η συνταγή είναι απλή:

Πρωί: 3 βατραχοπόδαρα τηγανισμένα σε μηχανόλαδο και σε σιγανή φωτία συνοδευμένα από ραβιόλια με πριονίδι.

Μεσημέρι: φιλέτο σαύρας με μαύρο σουσάμι και ροδέλες γομολάστιχας.

Βράδυ: ψαρονέφρι γορίλα στη σχάρα γαρνιρισμένο με πουρέ μελιτζάνας, και μαλλί της γριάς.

Και μέτα να έρθεις να μου πεις αν θα έχεις τέτοιες ανησυχίες.

Spy said...

Προσέξτε TI εύχεστε...

ds said...

Θα ζήσεις και θα παραζήσεις!!!

Εγώ πάλι να δω πως θα ζήσω που έτσι και περάσει βδομάδα και δεν έχω γράψει αγχώνομαι. Το blogging το βλέπω καθαρά ως αγγαρεία, μία υποχρέωση.... Αχ...

Naf said...

@κακίστρω
μπλιάξ...πάω να ξεράσω...ή μάλλον..κόβω το blogging!!γάμα το!

@dynx
ε..οκ τα πάίρνω όλα πίσω.Μάλλον εσένα πρέπει να σε κοιτάξει ο γιατρος!!Αγγαρεία;;μήπως να ...το σταμάταγες;Μην μας βγεί και σε ψυχοσωματικό όχι τίποτα άλλο...:)

spyros1000 said...

episis,mia apo ta idia,den sxoliazo ola ta blogs poy diavazo......

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!