Παράπονο


Κανείς ποτέ δεν μου έχει πάρει ένα μπουκέτο παιώνιες που είναι το αγαπημένο μου λουλούδι.
Κανείς δεν μου έχει φέρει πρωινό στο κρεβάτι.
Κανείς δεν έχει κάνει νυχτερινό μπάνιο μαζί μου.


Ο μήνας μπήκε με νεύρα γιατί άργησα να ξυπνήσω και με παράπονο μόλις αντίκρισα τα αγαπημένα μου λουλούδια να προσφέρονται -από πελάτη προφανώς- στο αφεντικό της εταιρίας, ο οποίος ούτε που τα κοίταξε. Θα μαραθούν κάτω από το air contition σε χρόνο dt. Προσπαθώ να συνειδητοποιήσω ότι μπορεί να μην πάω διακοπές και σκέφτομαι εναλλακτικές. Έχουμε πάντα το Γαλαξίδι λέω. Προσπαθώ να ξυπνάω νωρίς για να μπορώ να φεύγω από το γραφείο όσο πιο νωρίς γίνεται (και όσο πιο μακρυά επίσης!). Προσπαθώ να κάνω μόνη μου νύχια γιατί λόγω συνεχούς αφραγκίας αποφεύγω επιδεικτικά τα salon de beaute (βλέπε και προηγούμενο post με βαφή «κάντο μόνος σου») και φυσικά 2 στις 10 τα καταφέρνω. Προσπαθώ να μην γκρινιάζω αλλά και αυτό δεν έχει επιτυχή αποτελέσματα…
Θα μου περάσει.

Καλημέρα και καλό μήνα…

26 dreamers replied:

One Happy Dot said...

Καλημέρα και καλό μήνα!!!!!

Το άλλο σ/κ θα φύγουμε (καλώς εχόντων των πραγμάτων) οπότε μη σε νοιάζει! Θα σου κάνω και νύχια εκεί και ασε τα παλλικάρια να ψαρεύουν το μεσημεριανό μας! Κι επειδή θα "σκάσει" μύτη σε λίγο το Spy και θα αναρωτιέται περί τίνος πρόκειται ενημέρωσέ τον μη νιώθει εξω από τα νερά του..μπλουμ!

Τα λέμε από κοντά! xxx

Naf said...

και πώς θα περάσουν αυτές οι 2 εβδομάδες μέχρι τότε θα μου πείς;;;;; :Ρ

MuppetShow said...

@ naf

Φτιάχνοντας νύχια και ποτίζοντας τις παιό... έ σορρυ τις παιώνιες, ήθελα να πω του αφεντικού!!

Naf said...

μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι....!

MuppetShow said...

@ naf

Απλά μαθηματικά!!!!!

Spy said...

ΕΞΩ οι σκατόγεροι από αυτό το blog!
Ουστ!

Spy said...

Εεε... που ΑΚΡΙΒΩΣ θα πάτε το άλλο σ/κ;;;;


(το spy).

One Happy Dot said...

FFI naf! (να παρακαλάμε να μη φυσάει και αν έχεις δουλειά να μην είναι επείγουσα! ε?ε?)

Anonymous said...

Λοιπόν...

Naf said...

Spy μου θυμίζεις έντονα αυτήν την διαφήμιση με το "μπαμπά θα μου το φουσκώσεις;;"
"μπαμπά θα μου το φουσκώσεις;;"
"μπαμπά θα μου το φουσκώσεις;;".....

Dotty εαν δεν πετάξει πάλι ο δράκος πάνω απο τα κεφάλια μας είναι σίγουρο οτι θα έρθω.

Π.Π.Θα αλλάξεις ρεπερτόριο ποτέ ή τσορέκια;;;

mahler76 said...

καλή μου γκρινιάρα. που δουλεύεις να σου στείλω τα λουλούδια που τόσο θές???
Και όσο για διακοπές, έστω και τα Σαββατοκύριακα αν μπορείς να φεύγεις κάνε το.
Πολλά φιλάκια.

Naf said...

aawwww..και μόνο που κάποιος το σκέφτηκε δεν θέλω τιποτα άλλο (για σήμερα! :Ρ)
καλημέρα και φιλιά πολλά!

thamnos said...

Καλή μας naf δείξε λιγη συμπόνια στον ευατό σου και κάνε υπομονή.
Επίσης κάνε επίθεση στο έτερο ήμιση, όταν η γυναίκα ψάχνετε για λέλουδα κάτι άλλο της λείπει...

Naf said...

Thamnos!! με πέτυχες σε καλή μέρα σήμερα γιατι επιτέλους στο σημερινό DF (που με τόση αγάπη και επιμέλεια μου στέλνεις) επιτέλους σήμερα βρήκα οχι 1, αλλα 3 αγγελίες πολύ καλές θα έλεγα!αντε να δούμε....όσο για το 2o τι να πώ, έγραψες πάλι.:Ρ

Anonymous said...

οχι

Naf said...

????????????? ΟΧΙ ???????????

Anonymous said...

όχι δεν θα αλλάξω.-

Anonymous said...

...αυτά.

ethanandthecity said...

νομίζω ξεκίνησε στραβά για όλους μας ο μήνας και τουλάχιστον η βδομάδα που διανύουμε μοιάζει ατελείωτη..... θα έρθουν και καλύτερες μέρες, είμαι πεπεισμένος!

Naf said...

πρέπει να έρθουν!!!!!
απλά θα αργήσουν κάνα μήνα ακόμη!!
:)

Dark_Maiden said...

Cheer up!!
Καλό μήνα :)

φάβα said...

καλο μηνα παιωνια μου! Χχ, νυχτερινο μπανιο ειναι και μενα μεγαλη επιθυμια! εχεις αμαξι? παμε ρε!
(σορρυ το επιτοκιο απο κατω ειναι της Νεας Σμυρνης? Γιατι αν ναι, θα ουρλιαξωωωωω, ειμαι addicted!
smouuuuts!

Naf said...

Εννοείται οτι είναι της Ν.Σμύρνης!!!!!
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
έλα join the addicted party και εσύ καλό μου...
θα σε ενημερώσω οταν θα γίνει η σχετική ΑΠΟΒΑΣΗ!

Anonymous said...

ΑΠρολο που με γραψες στην παλια σου την παιώνια...και δεν ηρθες στο κοσμικο σουαρε..
υποσχεθηκες για το επομενο!
Γκρινιαρουλα!!!!!

Anonymous said...

Εγώ και ο φίλος αλέξης έχουμε κάνει νυχτερινό μπάνιο μαζί σου a few summers back @ beach bar aqua chalkidiki! remember...?

phaedpek

Naf said...

Και στον Αρμενιστή με Dim και Πάνο!!!

I remember!!!

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!