*Fin*


Λοιπόν σήμερα θα σε πάω θερινό cinema που το ξέρω ότι σου αρέσει όπως και εμένα. Θα σου πάρω σουβλάκι, και μπυρίτσα (και ποπ κόρν και παγωτό και ότι τραβάει η ψυχή σου). Θα κάτσουμε δίπλα δίπλα και ας πάρεις εσύ το τραπεζάκι. Θα μας φυσάει το αεράκι και θα σου ψιθυρίσω στο αυτί ότι δεν σου είπα χθες το βράδυ.

23 dreamers replied:

thamnos said...

mmmm ο πεινασμένος καρβέλια ονειρέυται, κ δεν μιλάω για το έργο, αλλά για την συνέχεια του προηγούμενου post...κάτι σου λείπει, κάτι σου λείπει...

Καλά να περάσεις...

Naf said...

χμμμ.......τι να ΄ναι αυτό..;;
μην απαντήσεις!

Ναί ρε μου λείπει ο άντρας μου και οτι συνεπάγεται με αυτό!!!

L' Aesthete Soleil said...

Ελπίζω να καταφέρεις να είσαι με κάποιον τόσο ρομαντικό όσο εσύ - αν εξαιρέσουμε τα σουβλάκια και τις μπύρες. Μου θύμισε ένα επεισόδιο των απαράδεκτων που έγραψε ένα ποίημα η Δήμητρα για να τραβήξει το ενδιαφέρον του Σπύρου που έλεγε περίπου τα εξής:
"Μυκήνες, Μυκήνες, Μυκήνες
Είστε από κείνες που μ'αρέσουνε
Που θά θελα να πάω με τον Σπύρο,
Να κάνω ένα γύρο, να φάω κι ένα γύρο"
:-)

Spy said...

Kαι πότε θα δούμε την ταινία;
(πεζός άντρας)

Spy said...

Kι εγώ θα σ' αγγαλιάζω και μετά το τέλος, και θα ονειρεύομαι τους ψυθίρους σου...
(ρομαντικός άντρας)

Spy said...

Όλοι χρειαζόμαστε κάποτε ένα δεκανίκι...
(προσγειωμένος άντρας)

Anonymous said...

Γιατι μωρη ολα τα συνδυαζεις με το φαγητο και το πιώμα?
τι παιδι εισαι εσυ....
ποιο εργο θα δεις μικρη μου ναφ?

One Happy Dot said...

Τελικά είχα μόνο το τραπεζάκι καθώς σουβλάκι δεν έφαγα, την μπύρα μου την έχυσε η Παπ και το pop corn το είχαν μόνο σε μικρή συσκευασία...αυτό το POST ήταν σικέ!
εεε...σε μένα δεν αναφερόταν?
(η χαζή dot!)

:) Gimme gimme a man after midnight!!!!! :)

Naf said...

Πολυαγαπημένη Θείτσα,
κάποιος-οι που δεν ήθελε-αν να δουν αυτήν την υπέροχη ταινία (Mamma Mia) Μας καταράστηκαν γιατι εκτός απο όλα αυτά που ανέφερε η dot πέφταν κεραυνοί απο πάνω μας όλο το βράδυ και στο φινάλε άρχισε να ψιχαλίζει!πάνω που έιχα πάρει θέση για χορευτικό Dancing queen...σιχτήρ!

L' Aesthete Soleil said...

Για το λόγο αυτό εγώ προτίμησα κλειστό κινηματογράφο.
"Dancing queen, young and sweet only seventeen, oh yeah! You can dance, you can jive, having the time of your life..."

Naf said...

Τι ωραία που το τραγουδάτε αγαπητέ!!!έπρεπε να σας έχουμε μαζί να κάνουμε show!
καλημέρα σας!

ethanandthecity said...

αγαπάμε θερινά σινεμά αλλά προς θεού, ΟΧΙ Παρασκευοσάββατα. Το στριμωξίδι του αιώνα στο σινέ Δεξαμενή τις προάλλες, μετάνιωσα την ώρα και τη στιγμή.....

Naf said...

Έχεις απόλυτο δίκιο. Το τι περάσαμε δεν περιγράφεται. Ευτυχώς μπαμπάς κολλητού που είχε πάει στην προηγούμενη παράσταση μας κράταγε τραπεζάκι γιατι μετά έγινε μάχη. Δεν σου περιγράφω δε πόσες ώρες ήμουν στην ουρά για μπυρο-χοτντογκ-nachos-νερο-γκαζόσες (ε χοι δεν φάγαμε όλο το cinema.είχε κι άλλα ΄ντάξει;;)...

Anonymous said...

Ότι ήταν λίγο ταλαιπωρία την Παρασκευή το βράδυ, ήταν! Κυρίως η γκρίνια των συντρόφων μας. Με τον ένα είχαμε γίνει μπίλιες & αν δεν είχε παρει η Dot εισιτήρια δεν θα ερχόμασταν - είδαμε & την πρώην του στο σινεμά μην χέσω, ο άλλος δεν ήξερε τι ταινία πάει να δει (μα που πας πουλάκι μου ξεβράκωτος στα αγγούρια) "Ρε Νaf αφού ξέρεις οτι δεν τα μπορώ τα μιουζικαλ", όσο για τον τρίτο πάω & στοίχημα οτι περαστικός ήταν είδε φως και μπήκε. Με τέτοια γκαντεμιά πως να μην τρέμει το χέρι μου. Έχυσα την μπύρα της Dot ΠΑΝΩ μου. Ούτε κανονικά δεν έβρεξε μήπως σταματήσω να βρωμάω σαν μπεκρής. Τολμώ να πω οτι θα την ξαναέβλεπα την ταινία σε μισόαδειο (θερινό η όχι) σινεμά - κορίτσια μόνο... έτσι ρε παιδάκι μου για να εκφραστούμε καλύτερα. εεεεεεεεε;;;;;;
Κερνάω μπύρες!!!

One Happy Dot said...

Συμφωνώ...για τις μπύρες και μόνο! α! και για να χορέψω με την ησυχία μου το "gimme gimme" χωρίς νυσταγμένα, απορημένα και ξενερωμένα βλέματα γύρω μου! Πότε πάμε? :)

Naf said...

ΝΑΙ!!!
Να κάνουμε ελεύθερα και το χορευτικό με τα βατραχοπέδιλα και να τραγουδάμε σε κάθε κομμάτι χωρίς ενδιασμούς!!!!
count me in....

Anonymous said...

Λοιπόν...

Anonymous said...

μπράβο!!!...

Naf said...

...είπε ο άνθρωπος που μας στέρησε τη χαρα να το δούμε Live στο musical...πήγαινε φάε με τις τύψεις σου παρέα τώρα...

Spy said...

Nαι, ναι, κορίτσια. Nα πάτε.
Kαι μετά να κάνετε τηλεμαραθώνιο ένα σαββατοκύριακο και να δείτε τις Γέφυρες του Mάντισον, Tα απομεινάρια μιας μέρας, Tο ημερολόγιο της Mπρίτζετ στόουν, Tις Πράσινες Tηγανητές τομάτες, το Δαμάζοντας τα κύματα, το Περηφάνεια και Προκατάληψη, και για φινάλε τα στρουμφάκια σε Director's cut!
Άντε με τις ευχές μου...
Eγώ θα σας κεράσω τις μπύρες.

Naf said...

χμμμ αν το πάρω στα σοβαρά το comment, απο τις ταινίες που ανέφερες έχω δεί μόνο μία οπότε μάλλον με έχεις μπερδέψει με άλλη...!!!

αν ήταν αστείο...χο χο χο

θυμησέ μου μόνο πόσες φορές έχετε μαζευτεί να δείτε τις άθλιες ομάδες σας να παίζουν και ρεύεστε πάνω απο άδεια κουτιά pizza???
ποιοτικότερο...δεν λέω...ε?

Spy said...

Όσες κι εσύ, διότι είσαι εκεί πάντα. Δεν φεύγεις και ποτέ να τις δούμε με την ησυχία μας...

mahler76 said...

'Ωστε παίζει Μάμα Μια σε θέρινό??? έφυγα!!

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!