Save the planet, fart less

Ο φίλος μου ο Κ. εδώ και πάρα πολύ καιρό, πολύ πριν αρχίσει το star να κοτσάρει την Λαμπίρη να μας λέει ότι βγάζει από την πρίζα όλες τις ηλεκτρικές συσκευές στο σπίτι όταν φεύγει (καλά σε πιστέψαμε), έχει ξυπνήσει από μόνος του την οικολογική του συνείδηση –γιατί άμα περίμενε να του την ξυπνήσει κανένας άλλος σώθηκε- και κάνει απεγνωσμένες προσπάθειες για να βάλει το λιθαράκι του στην σωτηρία της μαμάς γής. Εμείς οι υπόλοιποι έξυπνοι φυσικά τον κοροϊδεύουμε πολλές φορές (μπροστά από την πλάτη του!) γιατί σκάει μύτη παντού με την υφασμάτινη σακούλα του μέσα στην οποία μαζεύει όλα τα ανακυκλώσιμα, κυνηγάει όποιον σπαταλάει νερό (δόξα το θεό μπάνιο κάνει το παιδί αλλά όχι πάνω από τέταρτο ε;) και αρνείται να ανάψει air-condition εάν η θερμοκρασία είναι κάτω των 38 βαθμών κελσίου! Στην πραγματικότητα όμως εμείς είμαστε απλά γαϊδούρια και ο Κ. αρκετά πιο ευσυνείδητος από όλους μας. Αλλα μας αγαπάει και μας δέχεται γιαυτο που είμαστε!!!! Στο θέμα μας λοιπόν. Ο Κ. χθές μου έδειξε όλο χαρά την ιστοσελίδα που έχει ανακαλύψει στην οποία αναφέρονται ένα σωρό τρελοί –για εμάς τους θνητούς- τρόποι να “πρασινίσουμε” την ζωή μας. Το ήξερες λοιπόν ότι ο τρόπος με τον οποίο κόβεις το κωλόχαρτο μπορεί να επιβαρύνει η να βοηθήσει το περιβάλλον καλέ μου; Αμέ! Πάρε να ΄χεις.

Μετά από έρευνες λοιπόν απεδείχθη ότι εάν κρεμάς το κωλόχαρτο με το χαρτί να κρέμεται προς τα έξω, χαλάς λιγότερο χαρτί. Είναι τόσο απλό. Κάντο! Μην φοβάσαι! Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο το να τρέχεις φορτωμένος με εφημερίδες ψάχνοντας κάδο ανακύκλωσης στην Αθήνα. Για πάμε όλοι μαζί!
Τώρα σας καλώ να σοβαρευτείτε γιατι μία άλλη διαπίστωση θα σας ταρακουνήσει –μη σας πώ θα σας πετάξει κάτω από την καρέκλα-. Οι αγελάδες κλάνουν. Δεν τελείωσα. Όχι απλά κλάνουν, είναι υπέυθυνες για το 3% των εκβολών διοξειδίου του άνθρακα που επηρεάζει το φαινόμενο του θερμοκηπίου μόνο στην Αγγλία και σαν να μην έφτανε μόνο αυτό, όταν οι αγελαδίτσες ρεύονται παράγουν τόσο μεθάνιο όσο να μεγαλώσει το ποσοστό των εκπομπών αερίων στην περιοχή της Αργεντινής κατά 30%. Τι εννοείς πώς το μέτρησαν αυτό; Μα συνέδεσαν μια δεξαμενή με τις αγελάδες και μετρησαν τα ρεψιματά τους!! Τελικά, για να καταλάβω, καλό μας κάνουν ή οι αγελάδες ή μας καταστρέφουν τον πλανήτη μας;;;;(μετά σκέφτομαι το μπιφτεκάκι και ηρεμώ…). Επισκεφτείτε το treehugger λοιπόν και βρείτε τον τρόπο που σας κάνει κλίκ για να βοηθήσετε λιγάκι βρε παιδί μου αυτόν τον πλανήτη. Προς θεού μην δώ καμιά αγελαδίτσα έτσι γιατι θα τα πάρω και θα σας τσακίσω όλους!
Είπαμε, το κάναν οι ειδικοί μην το χέσουμε! Ας αφήσουμε τις αγελαδίτσες να κλάνουν ήσυχες.

25 dreamers replied:

One Happy Dot said...

χμ...επειδή αυτός ο Κ. είναι γνωστή psycho προσωπικότητα, μην του δίνεις πολύ αέρα γιατί στο τέλος θα μας χώσει σε κανένα πράσσινο κουβαδάκι και θα περιμένει να δει τι θα βγεί απο μέσα!!!!! (Ώστε αυτό σου έδειχνε χθές βράδυ? Spy...πάλι τα ίδια έχουμε, παρακαλώ να επέμβετε! ευχαριστώ)

Naf said...

Μου έδειξε και πολλά άλλα που δεν μπορώ να πώ σε εσάς τους παλιοκουτσομπόλιδες!

Spy said...

@ dot:
Kαι τι είμαι εγώ δηλαδή για να επέμβω; Blog Police;
Σας παρακαλώ μαντάμ, για τι μας περάσατε;


@ naf:
ΠANTA πίστευα ότι υπάρχουν ΔYO EIΔΩN άνθρωποι: Aυτοί που βάζουν το χαρτί προς τα μέσα και αυτοί που το βάζουν προς τα έξω. Tο θέμα είναι υψίστης σημασίας και μην το γελάτε καθόλου. Oσωνούπω, θα αναρτήσω και μια κοσμολογική μελέτη για το θέμα και την ειδοπειό αυτή διαφορά μεταξύ ημών και των άλλων.

Spy said...

Y.Γ.: Για τις αγελάδες δεν έχω να σχολιάσω τίποτα.
TO KΛAΣIMO EINAI YΓEIA!

Naf said...

@spy
ήμουν σίγουρη οτι το σχόλιο και την θεωρία σου αυτή θα ακολουθήσει βαρύγδουπο post. Οψώμεθα. Επίσης θέλω να δηλώσω οτι το χαρτι στην τουαλέτα σου είναι απο την σωστή πλευρά ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΣ DOT και μπράβο σου παιδί μου.

mahler76 said...

τώρα εγώ που έκλασα διαβάζοντας το πόστ διέπραξα περιβαλλοντικό έγκλημα????

Naf said...

παρακαλώ να περάσετε απο το κατάστημα να αγοράσετε μια δεξαμενή (διατίθεται σε διάφορα χρώματα), να την συνδέσετε (ξέρετε πού) και να μας αναφέρετε άμεσα τα αποτελέσματα, για να βγάλουμε συμπέρασμα!!

(σκάει λέει μύτη για καφέ ο mahler με την δεξαμενούλα απο πίσω "αχ παιδιά κοψομεσιάστηκα και σήμερα με αυτό το μαραφέτι που κουβαλάω"!!!)

One Happy Dot said...

Τα παράπονά σας για τη φορά του χαρτιού στον οικολόγο! Εγω διαλέγω απλά το χρώμα και την ποιότητα (πίπουλο)!

Naf said...

Α...εμείς αυτό με το χαμομήλι για...Ουπς! μια στιγμή να ρωτήσω τον ειδικό Ding Dong αν είναι ζημιογόνο για το περιβάλλον να το κόψω αμα είναι!

Spy said...

Συγγνώμη, μπορώ να ρευτώ ελεύθερα εδώ μέσα ή είναι οικολογικό το blog σας;

Mπουρπ...
(συγγνώμη, αυτό μου ξέφυγε)

thamnos said...

Ενδιαφέρον τα μάλλα το σημερινό σου Post.
Ειχα ένα φίλο παλία που συνήθηζε να λέει:
ΤΡΩΣ, ΠΙΝΕΙΣ,ΚΛΑΝΕΙΣ γιατρο δε βάνεις. (σοφός ο παίχτης).
Επίσης έχω απορία, πλέον το design προχώρησε και τα κωλόχαρτα στις τουαλέτες τα τοποθετούν σε όρθιους μεταλικούς στύλους, φαντάζομαι θα το έχει δει το police μάτι σου.
Σ΄ αυτή την περίπτωση προς τα ποιά μερία πρέπει να μπαίνει το χαρτί και με πόσα κιλοπόντ δύναμη πρέπει να το τραβάω για να οικολογικέψω???

Ακόμη αναρωτιέμαι πόσα τετραγωνάκια πρέπει να χρησιμοποιεί ο καθείς για να σκουπίζει την όμορφη κωλάρα του???

Προσεχε στην απάντηση σου γιατί φαντάζομαι θα ποικίλει ανάλογα με το πάθος του χεσίματος, άλλο για το καθημερινο , άλλο για τσιρλί, άλλο για δυσκοίλιους κλπ κλπ.

Naf said...

επειδή έχεις πολλές απορίες, επειδή είναι ώρα δύσκολη, επειδή δεν είμαι οικολόγος (θα σου δώσω το τηλ του φίλου μου) και επειδή αν σου απαντήσω μάλλον θα περιγράψεις μετά τον τρόπο με τον οποίο χέζεις και πώς μπορείς να τα κάνεις λίπασμα για να σώσεις τις ντομάτες απο τα χημικά, για αυτούς τους λόγους λοιπόν ΕΣΥ σταμάτα απλά το χέσιμο!

Spy said...

Πάρτα βλάκα (thamne)...
Nα μάθεις να κάνεις ερωτήσεις σ' αυτό το blog.
Eμ, δεν είναι όλοι ευγενικοί...
(όπως εγώ που σου μιλάω και στον πληθυντικό)

wilma said...

Αμα κλαις από τα γέλια είναι αντιοικολογικό? (όξινα δάκρυα). δε σχολιάζω τίποτε διότι το έχουν χ.σει το θέμα, αλλά έφτιαξα συκώτι (η έκφραση -δεν μαγείρεψα). Επίσης και το Fashion police είχε πολύ γέλιο (αυτό φυσικά στο γράφω αφού πρώτα έλεγξα μια προς μια όλες τις καταχωρήσεις μη δω τα μπουτάκια μου μέσα).

mahler76 said...

@wilma
Άμα κλαίς από τα γέλια όχι. Αμα κλάνεις όμως από τα γέλια ναι....

Υ.Γ: Η δεξαμενούλα δεν παίρνει ροδάκια να μην κοπή η μέση μου??


@thamnos
OMG & LOL!!!!!!!!!!!

Naf said...

wilma μια χαρά μου φαίνεσαι στην φωτό, όλα cool. Δεν νομίζω να σε δώ ποτέ στο Fashion Police γλυκιά μου!αντιθέτως...
ο Mahler να σέρνει απο πίσω του δεξαμενή αερίων στο Γκάζι νομίζω οτι είναι για editorial!!

wilma said...

Καλά αυτό ήταν πολύ καλό με το κοψομέσιασμα και τη δεξαμενή.
Κύριε mahler λόγω "συγκεκριμένου στυλ" που έχω υιοθετήσει στη blogoσφαιρα δεν κάνω τέτοια πράγματα! γι αυτό και είμαι κόκκινη σαν τα μπαρμπούνια ;)

Anonymous said...

Σας παρακαλω αφηστε στην ηρεμία τους τα συμπαθέστατα βούδια.

Spy said...

E, όχι πια!
Wilma, κι εσείς εδώ;
Mα έχω τρελλαθεί. Σε όποιο blog κι αν πάω σας βλέπω μέσα.

(προσέχτε τους πάντως αυτούς εδώ. Eίναι αμφιβόλου ποιότητας τα σχόλιά τους. Eίναι τώρα δυνατόν να μιλάνε για κλ@νιές και κ*λους μπροστά σε μια κυρία;)

mahler76 said...

@Spy
Σας παρακαλώ, κι εγώ qiouria είμαι προυυυυτσ (σνιφ, μπόχ)...

wilma said...

spy βασικά σας ακολουθώ, απλά προηγούμαι. είναι νέα μέθοδος παρακολούθησης

Naf said...

@Spy & Wilma
καλέ...κυνηγιέστε σε άλλα blogs;;τι γλυκόοοο

thamnos said...

Αν το κυνηγητό γίνει κρυφτοκυνηγητό να ανησυχήσεις.

φάβα said...

χαχα, κορυφαια τιπς ομολογουμενως!

Negma said...

Καλημέραααα!!!
(χρόνια και ζαμάνια...)

Οδηγήθηκα σ' αυτό το ποστ από ένα λινκ του φίλτατου Σπάι κι ομολογώ ότι νιώθω τεράστια ευγνωμοσύνη γι' αυτό!

Βλέποντας να αναλύεται διεξοδικά το θέμα "από που βολεύει το κωλόχαρτο", νιώθω μια χαρά φυσιολογικότατος άνθρωπος!

Αρκετοί φίλοι προσπάθησαν να με πείσουν για το αντίθετο στην ακόλουθη ανάρτηση:

http://stellanelcielo.blogspot.com/2008/04/blog-post_08.html

(Βλ. Εμμονή Νο 9)
(κι αν έχεις κουράγιο, βλ. και τα σχετικά σχόλια...)

ΚΑΙ-Η-ΣΤΕΛΛΑ-ΕΙΝ'-ΕΝΤΑΞΕΙΕΙΕΙΕΙ!!!

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!