10 τρόποι που θα προκαλέσουν την άμεση απολυσή σου


- Παιδιά να κάνουμε το πρωινό meeting για να δούμε τις σημερινές δουλειές;
- Να τελειώσω τον καφέ, να ρίξω ένα χέσιμο και να το κάνουμε μετά:;;;

- Κύριε Διευθυντά φεύγω
- Ραντεβού;
- Ναι με τρελό γκομενάκι. Τα λέμε αύριο

- Κύριε Διευθυντά ο καφές σας
- Όπως τον πίνω;
- Ωχ…..έχετε δίκιο, ξέχασα να φτύσω μέσα!

- Και ποιος φταίει λοιπον για το λάθος που έγινε ρε Λαμπρόπουλε;Μου λές σε παρακαλώ πολύ;
- Με δουλεύετε;;; Μα φυσικά εσείς που μου δώσατε την δουλειά κε Διευθυντά! Άκου ερώτηση!

- Μα καλά έχετε κάνει 4 τιμολογήσεις λάθος σε ένα μήνα αγαπητέ!!!
- Ε..πως κάνετε έτσι..τόσα λεφτά έχετε..παπαπαπα! μασούρια τα κάνετε;;

- Α! κύριε διευθυντά σας έψαχνα
- Παρακαλώ πείτε μου..
- Πείτε μου το mail σας να σας κάνω add στο Facebook!

Σκάς μύτη κάθε Παρασκευή με μαγιό και βατραχοπέδηλα

Ντύνεσαι emo και όταν σε ρωτήσει τι έπαθες του απαντάς με ένα δάκρυ στο μάγουλο..
- Ο κόσμος είναι χάλια. Η ζωή είναι χάλια. Τώρα που σας βλέπω με το ένα μάτι…κι εσείς χάλια είστε!

- Κύριε διευθυντά θα ήθελα να σας μιλήσω γι΄αυτήν την αύξηση που λέγαμε
- Και μπορώ να ρωτήσω γιατί πιστεύετε ότι πρέπει να πάρετε αύξηση 2η φορά αυτόν τον χρόνο;;;
- Κοιτάξτε να δείτε, θα είμαι ειλικρινής. Έχω χάσει κάτι λεφτά στα χαρτιά αλλά με την βοήθεια σας πιστεύω ότι θα ανακάμψω…

- Κύριε Διευθυντά έχει έρθει πάλι αυτή η πατσόλα που σας ζήταγε και χθές…
- Εννοείτε την…γυναίκα μου;;;;;;
- Α γειά σου!

17 dreamers replied:

Δραπέτης said...

Έχει πολύ πλάκα!!!Θ ατο δημοσιεύσω και στο blog μου, αν διαφωνείς θα το διαγράψω.Γεια :)

Naf said...

γεια σου Δραπέτη!
No problem! και μπορείς να προσθέσεις και δικές σου ιδέες!εγώ δεν έχω αποφασίσει ποια θα εφαρμόσω ακόμα.....χοχοχο

Spy said...

- Kύριε Διαυθυντά, έχω κάτι πάρα πολύ άσχημο να σας ανακοινώσω.
- Tι είναι παιδί μου;
- Tράκαρα με το εταιρικό αυτοκίνητο που μου έχετε δώσει.
- Aμάν. Eίσαι καλά;
- Nαι εγώ καλά είμαι, αλλά...
- Mήπως ο άλλος έπαθε τίποτα;
- Όχι, αλλά...
- Tο αυτοκίνητο; Eίναι πολύ μεγάλη η ζημιά;
- Στο δικό μου όχι. Tου αλλουνού η Porsche έγινε σμπαράλια όμως...
- Tι λές ρε παιδάκι μου... πω, πω! Kαι που έγινε αυτό;
- Kάτω στο πάρκινγκ. Στη θέση που παρκάρετε εσείς...
- .........

Κακίστρω said...

Και άλλο ένα που έχει κυκλοφορήσει σε σκετσάκι.

Μπαίνει ο διευθυντάρας στο γραφείο του υπαλληλάκου. Ο πρώτος τον ρωτάει:
΄΄Γιατί δεν δουλεύεις?''

Και απαντά ο φουκαριάρης: ''Δεν σας είδα να μπαίνετε!"

Naf said...

Καλά, για εμένα το πιο κορυφαίο που έχω διαβάσει κάπου (που εννοείται δεν θυμάμαι) ήταν το εξής.
Κατα την ώρα του meeting αρχίστε να τσουλάτε σιγά σιγά με την καρέκλα σας προς την έξοδο...

αμα το κάνεις visual είναι τελείως γελοίο


βλέπω όλοι μας έχουμε ιδέες :Ρ

One Happy Dot said...

- Α! κύριε διευθυντά σας έψαχνα
- Παρακαλώ πείτε μου..
- Πείτε μου το mail σας να σας κάνω add στο Facebook!

Απλά ΘΕΙΚΟ!!!!!! Εχω λιώσει στο γέλιο!!!!!!!!!! Ίσως να φταίει που βάζω και συγκεκριμένα πρόσωπα στους αντίστοιχους ρόλους και το βλέπω μπροστά μου!!!!! Τέλειο! :) Ποιά ατάκα θα πείς σήμερα?

Naf said...

κοίτα επειδή αύριο είναι παρασκευή, θα σκάσω με στολή δύτη και θα κλειστώ στην τουαλέτα της εταιρίας αφού γεμίσω το νυπτήρα, και όποιος έρχεται να κατουρήση θα του λέω πως δεν γίνεται...πρέπει να κάνω προπόνηση...

thamnos said...

Χαλοού...γιάντα δεν πας με τον all time classic τρόπο?

Βρες άλλη δουλειά και φύγε.

Αν θέλεις να του κάνεις και καζούρα, στείλε λουλούδια στο σπίτι του την ώρα που λείπει ώστε να τα παραλάβει η σύζυγος και γράψε κι μια κάρτα...λαχταριστό ζουζουνάκι μου πέρασα μαζί σου υπέροχα, ήταν όλα φανταστικά, έυχομαι να μπορέσεις να κλέψεις πάλι χρόνο άπό την κάρια την γυναίκα σου!!!
μπου χαχαχαχα

Δραπέτης said...

-Κύριε διευθυντά θα μπορούσα να κάνω ένα πάρτι στην εταιρία για τα γενέθλιά μου;

-Φυσικά μπορείς!Ακόμα και τώρα!

-Ωραία,να φύγετε τότε!

-Ω!Κυρία διευθύντρια, με κουκούλα είστε πιο όμορφη από ποτέ!

-Κύριε διεθυντά ήρθε γυναίκα σας.

-Ωραία πες της να περάσει!!!

-Βεβαίως θα της πω, αλλά μήπως να με βοηθούσατε λιγάκι;

-Γιατί!!;;

-Γιατί απ'το κέρατο, δεν χωράει να μπεί.

-Δραπέτη,παλικάρι μου πότε θα φάμε από εσένα κουφετάκια;

-Από σας κύριε, πότε θα φάμε κολιβάκια;

-Δραπέτη τί έχεις και είσαι στεναχωρημένος;Δεν βλέπεις εμένα πάντα είμαι χαμογελαστή.

-Ναι!Και σε γάμους,και σε κηδείες, και σε καταστροφές,όταν κλαίτε,όταν πονάτε! Μήπως να μη κάνετε άλλο λίφτινκ;

-Παιδιά, θα κόψω και ΆΛΛΟ τους μισθούς!

-Κόψτε καλύτερα τις μ@λ@κίες! (σύνδεσμος μπείτε,μπείτε)

-Δραπέτη θα κάνω αποκριάτικο πάρτι με στολές ζώων. Έλα και εσύ.

-Κύριε διευθυντά θα έρθω!Βοηθήστε όμως να βρώ στολή που να σας μοιάζει!

-Κύριε διευθυντά, δεν σας έχουμε εδώ για να κάθεστε!Άντε να κάνετε καμιά δουλειά!

-Κυρία διευθύντρια,κυρία διευθύντρια!!!

-Τί θες Δραπέτη;

-Σας έπεσε η περούκα!Ολόκληρο το τμήμα πωλήσεων στοιχημάτιζε ότι δεν θα πέσει. Κρίμα γι' αυτούς! Εγώ πάντως κέρδισα!!!

Naf said...

@thamnos
Θα βρώ και θα φύγω!


@Δραπέτης
δημιουργικός οργασμός!!!!!χαχα..να υποθέσω οτι μόλις σχόλασες και είχες έμπνευση;:)

thamnos said...

δηλαδη κυριαμ η καζουρα δεν σου αρεσε και μας απαντας ετσι ξερα???
μμμμ :(

Anonymous said...

Gimme more Gimme Gimme more...
κουφάλίτσες....

Naf said...

Εσύ Θείτσα μου το έχεις έτοιμο...
- Κύριε Διευθυντά σας έφερα την Χρυσή Ευκαιρία.
- Μα δεν την ζήτησα
- Θα τη χρειαστείτε για το Π.Σ.Κ. που ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ εδώ να μαγειρέψω για τους ΓΑΜΟΥΣ που έχουμε!
- (εχει μείνει κόκκαλο)...
- Πάω Madonna αγάπη μου! (γυρίζεις και φεύγεις με αέρα και χαμόγελο και λίγο πριν την πόρτα ρίχνεις άλλο ένα βλέμα στον κοκκαλωμένο Διευθυντή)
-και πού είστε...κλείστε κανα στόμα μην μπεί καμιά μύγα γιατι έχετε και πολλές εδώ....!!

φάβα said...

χαχα
Real story:
Πως εγυγα απο δουλεια που χτυπαγα τρελα ωραρια
-Κυριε Αφεντικε, δεν γινεται αλλο, εχω τρελαθει στο ντιλιβερι, θελω να ειμαι σπιτι μου και να μαγειρευω.
χεχε
-
_
na ta xiliaseis ta post skorpina mou, kai akoma parapanw! (ayto gia tin katw anartisi)

φάβα said...

α και το πιο σημαντικο
_Με λυπηθηκε και με απελυσε (χωρις αποζημιωση) αλλα πηρα ζεστα λεφτακια απο Οαεδ ενα χρονο, χα!

Unknown said...

- Έχουμε πολλή δουλειά σήμερα, μην κάθεσαι

- Ώχου δεν σε μπορώ πια με το δράμα σου

(Έχει ειπωθεί σε πραγματικές συνθήκες, χωρίς τελικά να απολυθεί κανείς!)

Naf said...

χαχαχχα...ναί αλλα σε κάνει πιο grande....του τύπου..."μλκ!αυτός οτι και να του πούν δε μασάει μία οπότε τι να του την πείς...δε λέει"

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!