Από το 1 - 99…

Μετακόμισα 2 φορές (για χάρη της αγάπης)

Αγάπησα πιο πολύ μέρα με τη μέρα
Έμεινα στο σπίτι των ονείρων μας
Παντρεύτηκα
Απέκτησα σκύλο
Ταξίδεψα στο Ναύπλιο, την Ικαρία και τη Σύρο
Είδα Live Depeche Mode, George Michael, Shakira *say what?*, Waterboys, placebo *twice*, OMD, New Order, Micro, Roxy music, Roger Waters, Kylie, Linkin Park, Juno Reactor, Schiller και άλλους που μπορεί να μην θυμάμαι!
Ήρθαν στην ζωή μας νέα μέλη (ανίψια, βαφτιστήρια)
Μάκρυναν τα μαλλιά μου!
Δέθηκα ξανά με φίλους παλιούς
Απέκτησα νέους
Έκοψα το τσιγάρο (ούτε τζούρα από τότε)
Άλλαξα δουλειά (περίπου), έφυγαν συνάδελφοι..εγώ να δώ πότε…!
Απέκτησα αυτήν την όμορφη συνήθεια του blogging…
Και γνώρισα super άτομα από αυτήν!

7 dreamers replied:

Spyros Vlahos said...

Να πηγαίνεις πάντα καλύτερα (νυν ποστ μου).
Μην το ρίξεις όμως στην ποίηση ούτε στα μπλογκοπαίγνιδα.

Naf said...

χαχαχα!
μακρυά απο μπλογκοπαίχνιδα και ποίηση....check!!

νομίζω πώς δεν θα έχω πρόβλημα!

One Happy Dot said...

Girl...τα καλύτερα έρχονται [κάπου το διάβασα αυτό πρόσφατα, να δείς που...;)]

Spy said...

Καλά τα κατάφερες, ε;

Naf said...

...ατιμούτσικο!

ε;Ε;

Anonymous said...

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΕ 100 ΠΟΣΤ?
Παναϊαμ!Εγω δεν έκανα τίποτα απολύτως!
μπρρρρρ[τρεμούλα!]

sahpe said...

ekopses to kapnisma??? WOOHOO!!!!
...old news huh... hmmm...

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!