Laid

Και μετά τα ποτάκια στην αυλή ήρθε η κατάθλιψη….γιατί για άλλη μια φορά έρχονται οι πολυαγαπημένοι μου James και εγώ για άλλη μια φορά δεν θα μπορέσω να πάω. Γ@μώ την οικονομική μου εξαθλίωση. Όποιος πάει μην ξεχάσει να με πάρει τηλέφωνο για να ακούσω live το αγαπημένο μου…



(που by the way μου θυμίζει -μαζί με πολλά άλλα- τις βραδιές στο “Επιτόκιο” και εντελώς συμπτωματικά η πρώτη μας βραδιά εκεί ξεκίνησε υπό τους ήχους του “Getting Away With It”.φιλιά!)

21 dreamers replied:

One Happy Dot said...

αααα....Επιτόκιο! Υποβρύχια, ατάκες τύπου "θα κατέβω κάτω να σου σπάσω τα μούτρα αν συνεχίσεις να ζητάς Πλούταρχο", Βεντούζες, ο εκνευριστικός μπαρτέντερ με το ύφος είμαι Ο Θεός κορίτσα προσκυνάτε, ο σερβοτόρος Γ. με εναλλακτικές θεωρίες για τη ζωή, τον άνθρωπο, τις γυναίκες, ο δισκ τζόκεϋ Β. (τότενες) με μουσική για ολα τα γούστα και ενα βράδυ που το πήραμε το ευρωπαϊκό εμείς τα πίναμε μέχρι νεοτέρας! αααα...ωραίες εποχές! Τελικά όλα μας τα προβλήματα τα λύσαμε εκεί μέσα! :)

Naf said...

πλάκα με κάνεις;;;μακάρι να το έπερνα μαζί μου στην μετακόμηση! και έχω να σου θυμήσω κι άλλα...γενέθλια και γιορτές, πυροσβέστες, την πιο γκάου σερβιτόρα ever, απώλιες μνήμης απο το ποτό, καθυστερήσεις 2 ωρών τουλάχιστον το άλλο πρωινό για την δουλειά, ποωοκέφαλοι και κυρίως ο λόγος που μισώ πλέον το Drambuie..ΟΙ ΒΕΝΤΟΥΖΕΣ!!! γμτ!

One Happy Dot said...

Το μισείς αλλά τότε κυλούσε στο αίμα μας άφθονο!

(omg...θυμήθηκα Πυροσβέστες Mon amour και την σερβιτόρα την κουλίδου και τις συναντήσεις μας στο μετρό, φωτεινή απόδειξη ότι είχαμε καθυστερήσει και οι 2 για το γραφείο!!!!)

We will always have "%" baby!!!!

Spy said...

Άμα πάω εγώ, να σε πάρω τηλέφωνο ή μήπως θέλεις να έρθεις μαζί μου;
Mην μου τρελαίνεσαι. Δεν είναι ETΣI η εξαθλίωση. Believe me...

Naf said...

α να μην ανησυχώ υπάρχουν και χειρότερα...ναι..έχει μια λογική τώρα που το λές....

Unknown said...

αχαχαχαχαχαχ....
αχαχαχαχαχαχαχ....
Για το επιτόκιο κάνω έτσι και ουχί δια τον πυροσβέση!
Τι μου θύμησες τώρα!!!
Τελικά ψηλή δεν νομίζω οτι είχαμε στην πραγματικότητα προβλήματα τότε! Μάλλον τώρα έχουμε...
Μήπως να ξαναπηγαίναμε μία από κει να θυμηθούμε και τα παλιά;;;
Τεμενάδες θα μας κάνουν, θα γίνουμε λιάρδα, θα δούμε και τον δράκο πάνω από τα κεφάλια μας!!!
Μια χαρά θα περάσουμε, μόνο κοίτα Νaf να κοιμηθείς κάτω και ξέχνα την δουλεία την επομένη!!!
Θυμάστε που μια περίοδο η μαμά κουκίδα νόμιζε οτι το τέκνο της είχε γίνει αλκολική;
Εεεεεε και μια βεντούζα όμως θα πιούμε για το καλό!
Απίστευτες εποχές!!!

Naf said...

ααααα...μας αρέσει που η Angeliki έχει γίνει μπλέ!!
σοφή κουβέντα αυτή με τα προβλήματα...πολύ σοφή. Και εννοείται είμαι μέσα για one night in επι-Tokio!
και επίσης πρέπει να δώσουμε ένα δίκιο στην μαμα dot...είχε λόγους να πιστέυει οτι η κόρη της είναι μετατρέπεται σε αλκοόλα!!

Unknown said...

Η Αγγελική προφανώς έχει κάνει μαλακία και έχει γίνει μπλέ...
Απλά πέστε μου τι κάνω, γιατί δεν έχω και ούτε θα ήθελα να'χω βλόγι...
Pleaseeeeee.....

Naf said...

καλέ μην φρικάρεις!!!!!!
δεν έγινε τίποτα..απλά έγινες μπλέ!!!


Αν ξυπνήσεις πάντως αύριο και έχεις blog πές το μας να σου δώσουμε αντιβίοση!!

Spy said...

@ aggeliki: Έχετε δοκιμάσει λουλάκι;

Πάντως κι εγώ μπλέ είμαι και δεν διαπιστώνω να έχω πάθει τίποτα. Mια χαρά παιδί είμαι!!!

Anonymous said...

Λοιπόν...

Naf said...

Βρε καλώς τα...

One Happy Dot said...

This is a girls post οπότε αγόρια τζους!!!! Η μαμά dot δεν είχε δίκιο...κάθε πρωί ήμουν σίγουρη για το πού ήμουν το προηγούμενο βράδυ και με ποιές! Επίσης...φιλενάδα μην ανησυχείς, ότι και αν είναι αυτό το Blog θα το αντιμετωπίσουμε με μια βεντούζα. Όλα τα γιατρεύει! :)

Spy said...

Καλά ντε, φεύγουμε. Μην κάνετε έτσι.

Anonymous said...

min trelenesai...mporei na to spasoun to festival pali oi anarhikoi opos perisi..kai na akirothei i sinaulia...eject einai auto..

Naf said...

χμμ...τελικά και δεν το σπάσανε και καλοί ήταν -για άλλη μια φορά- οι James...γμτ!

Anonymous said...

τέλος του post.

Anonymous said...

...αυτά.

Anonymous said...

κανόνισε να μην πιούμε και καφέ και θα γίνει του James το κάγκελο!
[φιλί!!!]

Anonymous said...

και εδω περα! τωρα!
κατάλαβα οτι είσαστε αλκοολικές και οι δυο σας!
Αχ σας αγαπάω τόσο πολύ!

Naf said...

αλκοολικός;;;ποιος;;;;τι είναι αλκοόλ;;;
(απώλεια μνήμης απο τις πολλές βεντούζες)

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!