Περνόντας καλά DIY

Μου αρέσουν οι κουλές ημέρες στην ζωή μου. Οι μέρες που ξεκινάνε ανισσόροπα με εμένα να σηχτιρίζω για τον τρόπο που ξεκίνησαν και να καταλήγουν με καλή παρέα και mojito στην αυλή. Ξύπνησα νομίζοντας ότι είναι 1 ώρα πριν και αφού συνειδητοποίησα ότι είναι μία ώρα μετά έτρεχα σαν την τρελή με φόρεμα και πλατφόρμα 9ποντη στα χωμάτινα στενά με τις λακούβες (για να του την κάνω του λεωφορείου και να του βγώ μπροστά του τσούπ!) και μόλις έφτασα στην στάση, προτού λιποθυμήσω, με ενημερώνει κυριούλα ότι το εν λόγω λεωφορειάκι πέρασε πριν 2 λεπτά……2 λεπτά! Μπράβο ακρίβεια! Και για 2 λεπτά εγώ έχασα 45 λεπτά από την ζωή μου, γυρνώντας σπίτι από το ίδιο κωλοστενάκι κούτσα κούτσα (λόγω του προηγούμενου τρεξίματος), ανέβηκα σπίτι και πήρα taxi για να προλάβω να έρθω στην κωλοδουλειά νωρίς (και για να μπορώ να πήξω και νωρίς κατάλαβες; μην με πάρει το μεσημέρι). Φυσικά ο ταξιτζής που ήρθε να με παραλάβει δεν είχε air-condition…με το ζόρι είχε πόρτες και τιμόνι. Μετά από όλα αυτά πας στην δουλειά και είσαι σαν να βγήκες μόλις από το ντους. Ωραιότατο. Και μην μου ξαναπείς γιατί δεν φοράω τακούνια και φούστες συχνότερα γιατί θα τα πάρω! Άσε που κάθε φορά που φοράω φούστα-φόρεμα μου κάνουν καμάκι και οι πέτρες. Πριν πείς οτιδήποτε σκέψου ότι ανάμεσα στις πέτρες και τον θεογκόμενο μεσολαβούν 10 Αλβανοί, 5 γύφτοι, 3 μεσήλικες, 7 φαφούτηδες και 8 ανήλικα. Λαμπρά! Και καταφέρνω και πάω στο γραφείο και στην 1η ώρα εκεί –και ψυχραιμότατη- έχω αποφασίσει να πάω στο λογιστήριο να παραιτηθώ. Με σταμάτησε ένας φίλος. Γαμώτο. Δεν έπρεπε να τον πάρω τηλέφωνο. Θα το κάνω αύριο. Τελικά παίρνω απόφαση να βάψω τα μαλλιά μου με την βοήθεια της φιλενάδας dot. Η ιδέα γίνεται ολοένα και πιο δημιουργική όσο περνάει η μέρα –δηλαδή εμπλουτίζεται με βόλτα Χαλάνδρι για quick shopping και εμποτίζεται από την ιδέα της mirelen για mojitos- προσθέτεις λοιπόν επίσκεψη σε μανάβη του Χαλανδρίου ο οποίος μόλις τον ρώτησα έντρομη: “που είναι τα limes και ο δυόσμος????” μου απάντησε φυσικότατα “mojitos θα φτιάξετε ε;;;” οπότε πήραμε και 6 μήλα για ξεκάρφωμα…Στο σπίτι πλέον το βάψιμο d.i.y. πήγε πολύ καλά –κυρίως γιατί φρόντισα να μην ποτίσω την dot με αλκοόλ πριν με βάψει-. Η master of mojitos με το “ζεστό σοκολατί” μαλλί –εγώ δηλαδή- ανέλαβε αμέσως δράση να ποτίσει την καλή coiffurista, αφού την έβαλε να πλύνει και 2 βεράντες, και στην συνέχεια και τον καλό της που ήρθε να δεί το 8ο θάυμα της γής –εμένα δηλαδή και το μαλλί μου-. Και όλες οι κακομουτσουνιές και τα στραβά της ημέρας πνίγηκαν υπό το φως των κεριών και των υπέροχων mojitos! Θα σας φωνάζω κάθε φορά που περνάω σκατένια μέρα! Σας φιλώ και τους 2.

11 dreamers replied:

One Happy Dot said...

Έβαψα μαλλί, έκανα αυλές και τελικά με πότισε δυόσμο, με έδωκε και μερικά ξηροάκρπια και κατά τις 11 έφερε τα ντελιβερόχαρτα (για το ξεκάρφωμα!) ενω ο 3ος της παρέας χασμουριόταν διακριτικά! Έμεινα με τη λιγούρα και το βλέμα του νηστικού αρκουδιού που έχει ξεκωλωθεί στο χορό! Παρόλα αυτά..είμαι πάντα στη διάθεσή σου!!! :)

"ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" said...

Ωχ! Θα ξαναγράψει ο άλλος τη συνέχεια του σήριαλ για τις 1325 τρίχες που εγκατέλειψαν το κεφάλι της γυναίκας του!Και θα χτυπήσει κόκκινο η αναγνωσιμότητα!

Naf said...

αγαπητέ όφις έχεις δίκιο!δεν έπρεπε να το αναφέρω αυτό....

dear dot ήταν η πρώτη φορά που αρνήθηκες (ή το έκανες για να τεστάρεις τον 3ο της παρέας και δεν σου έκατσε) φαγητό....τς τς τς..έρχεται η συντέλεια του κόσμου νομίζω

Spy said...

Aυτό με "ανάμεσα στις πέτρες και τον θεογκόμενο μεσολαβούν 10 Αλβανοί, 5 γύφτοι, 3 μεσήλικες, 7 φαφούτηδες και 8 ανήλικα" μπορείς να μου το εξηγήσεις λίγο πιο αναλυτικά;
Δηλαδή εννοείς ότι είσα θεογκομενάρα εκπάγλου ομορφιάς κλπ. και τραβάς σα μαγνήτης ότι έχει εξωτερικό γεννητικό όργανο (sic) ή ότι σου την πέφτει ο "όποιος να 'ναι", διότι... ...;;;

Naf said...

θεογκομενάρα δεν είμαι.
αστείο ήταν και εννοώ οτι μου κάνουν καμάκι όλα τα λιγούρια και οι ότι νά ΄ναι. ο Θεογκόμενος δεν ανοίγει το παράθυρο στο φανάρι για να σου φωνάξει: "ψίτ κοπελιάαααα!τι ΄σαι σύ!"

One Happy Dot said...

Πάλι η εκπάγλου???? Πολύ τσιμ(π)ούρι μας έχει γίνει!!!! Σπίτι σου κοπελιά!

Anonymous said...

Λοιπόν...

mahler76 said...

Εμένα όλες οι μέρες μου κουλά ξεκινάνε και κουλά τελειώνουν....

Naf said...

αχα....να το συ΄ζητήσουμε κι απο κοντά αυτό...κάτι παίζει δεν μπορεί!

Anonymous said...

πλησιάζει το τέλος του post....

Anonymous said...

ότι προλάβετε σήμερα και αύριο...

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!