Fade

Σαββατοκύριακο...δεν θέλω να με ενοχλήσει κανείς. Θα κάνω τις δουλειές μου, θα αράξω στην αυλή μου. Θα διαβάσω. Θα μαγειρέψω. Θα πιώ κρασί. Θα αργήσω να κοιμηθώ. Θα αργήσω να ξυπνήσω. ΣΣΣσσς!! Μην με ενοχλήσει κανείς!

9 dreamers replied:

ViSta said...

Δε θέλω να ενοχλήσω βεβαίως, άλλωστε μάλλον ακόμα κοιμάσαι... απλά εύχομαι να σου τα φέρει το ΣΚ έτσι πως τα θες... όνειρα γλυκά

mahler76 said...

Είναι που δεν ξέρω που μένεις να έρθω με την μπάντα μου από κάτω να κάνουμε ζημιά.
Καλό Σου-Κου.

One Happy Dot said...

Ναι καλησπέρα σας! Τη Νίτσα θα ήθελα! Λάθος? Αχ συγνώμη, πολύ με συγχωρείτε! Τι είναι εκεί? Α σπίτι...λάθος έκανα. Η Νίτσα ξέρετε έχει κομμωτήριο και ήθελα λίγο να μου φιλάρει τις μύτες γιατί...τουουουουτ! Λίγο μετά κι ενω ο ύπνος έχει καθίσει πάνω στα γλιέφαρα και το σαλάκι τρέχει στο μαξιλάρι...Νιτσάκι να σου έρθω?!
Καλή ξεκούραση αγάπη!

Naf said...

hahahaaha
μπα σε καλό σας όλοι!Με κάνατε και γέλασα.
Το ΣΚ αγαπητή vista ποτέ δεν μου έρχεται όπως το θέλω γμφ...τουλαχιστον το Σαββατό μου ηταν όπως το περιέγραψα.
Mahler πάρε την μπάντα σου και ελάτε αύριο κατα τις 7μιση μπάς και ξυπνήσω για δουλειά...
Ρε Dot γιατι δεν κάναμε το coiffure???τι χαζλες που είμαστε..θα τρέχουμε τελευταία στιγμη...

"ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" said...

Ρε naf, πως θα βάλω την (αγαπημένη)dot στα αγαπημένα του blog μου;

Naf said...

Πρέπει να κάνεις κάτι πολ΄θ δύσκολο πρώτα....
να με πάρεις τηλέφωνο για να σου πω!!!

One Happy Dot said...

Baby έχεις δίκιο!!!! Name the day Να εχω και τη φωτογραφική μαζί!!! Σοβαρά πες μου όποτε θέλεις! btw...blackie is back! :(

Spy said...

M' αρέσει που είπες να μην σ' ενοχλήσει κανείς...

Naf said...

Τα μπλογκοσχόλια είναι αθόρυβα και δεν με ενοχλούν καθόλου..

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!