Ηθικόν δίδαγμα

Η αλλιώς η αξία του να έχει κανείς cool άντρες συναδέλφους. Δεν κάνουν σαν υστερικοί στις δύσκολες καταστάσεις. Δεν πάσχουν από ορμόνες που γίνονται κοκορέτσι. Δεν τσακώνονται μαζί σου (παρα μόνο σε extreme καταστάσεις) και σου χαμογελούν πάντα. Όταν έχεις πάει στο γραφείο με μαλλί αφάνα σου λένε: «Σε πάτησε τρένο μπάινοντας και είσαι έτσι;;» και όχι «αχ τι ωραία που είναι τα μαλλιά σου σήμερα!» που σου λέει καπάκι στην επόμενη γωνία η Σούλα του απέναντι γραφείου. Σε βγάζουν έξω Παρασκευή βράδυ, σε προσέχουν από κάθε τριμάλακα που κυκλοφορεί και γίνεστε μαζί κομμάτια. Και την Δευτέρα πίνετε μαζί sambuca στη δουλειά. Και όχι. Αν νομίζετε ότι παρ΄ότι είμαστε από τους τελευταίους εναπομείναντες που δουλεύουν, κωλοβαράμε, είστε λάθος!!

12 dreamers replied:

mahler76 said...

Να μου γνωρίσεις αυτούς τους άντρες συναδέλφους. Άσχετο, αλλά η κοπελιά στη φωτό ψόφησε από την τέχνη???

Spy said...

Nαι, να μου τους γνωρίσεις και μένα...

Naf said...

Να σας τους γνωρίσω.
Kοπελιά στην φωτό είμαι εγώ μετά απο 3 ώρες ύπνο, τρελή δουλειά και sambuka εν ώρα εργασίας. Νιάχ νιάχ.

aKanonisti said...

Και εγώ έχω υπέροχους συναδέλφους... γελάμε πολύ... με βοηθάνε πάρα πολύ... με προστατεύουν κτλ...
αλλά φοβάμαι να βγω βράδυ μαζί τους..
Με 5-6 ουισκι... γίνομαι λυκάνθρωπος..
Να το πρόσέξεις και εσύ αυτό...
Ποτέ μην μπερδέψεις βραδινά καμώματα με εργασία...
Φυσικά το έχεις όμορφους άντρες τριγύρω σου.. είναι πολύ καλό για την εργασία...
Απλά βρες άλλους όμορφους αντρες για το βράδυ:-)))
Οι σκατόφατσες ας μείνουν άνεργοι.. και κλεισμένοι στο σπιτι τους.. χαχαχαχαχαχα

Naf said...

Εγώ πάλι με 5-6 παραμένω άνθρωπος. Είν'κακό???
Όσο για τους "νυχτερινούς" έχω βρεί εναν όμορφο και καλό για τα υπόλοιπα βράδυα της ζωής μου..yammy...Οι υπόλοιποι για καλή παρέα.

Anonymous said...

και μπηκα να σε ριξω ενα σιχτιρι
Ζεις μωρη κουλίδου ?
Εισαι καλα?
Ε κοπελια...ανυσηχουμε κιόλας ξέρεις οταν χάνεσε ε...
Και κανε accept sto fatsobiblio..kalh moy!

Naf said...

Μή με σιχτηρίζεις ρε θεία!!!!Μια χαρά είμαι. Απλά δουλεύω ακόμαααααα!!Έλεος!
Γαμώ το φατσοβιβλίο μου..πάω!!!

L' Aesthete Soleil said...

Έτσι, για να καταλάβετε την αξία του άνδρα συναδέλφου. Μην ακούς τον spy. Έτσι είναι κι αυτός. Όσο για την ακανόνιστη; Γουστάρω λυκανθρώπους! Βγάζουν άγρια ένστικτα. Ιδιαίτερα αν είναι θηλυκοί; Σούπερ!

Naf said...

Την καταλαβαίνουμε, την καταλαβαίνουμε...
Άσχετο αλλά οι λυκάνθρωποι εκτός απο άγρια ένστικτα βγάζουν και άγριες τρίχες...
eeew?

L' Aesthete Soleil said...

Έχουν την αξία τους κι αυτές ;-) Αλλά όχι σε θηλυκές υπάρξεις...

Ελευθερία Αραβανή said...

συμφωνώ απολύτως και εγώ επιδιώκω συνεργασίες με άντρες, κι ό,τι έχουν να μου πουν μου το λένε έξω από τα δόντια και δεν παρεξηγούνται!

Anonymous said...

signed to your rss

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!