blah blah

Αυτή η μέρα δεν υπήρξε. Όχι. Δεν υπήρξε ποτέ. Deleted. Gone. Και για να μην λέτε οτι συνέχεια γκρινιάζω σε τούτο το άμοιρο blogακι, δεν θα το προχωρήσω παραπέρα. Σταματώ εδώ. Εξάλλου το σκέφτηκα καλύτερα χθές που ήμουν ξαπλωμένη 5 ώρες στον καναπέ ακινητοποιημένη λόγω σφοδρού πονοκεφάλου. Το είδα στις ειδήσεις σου λέω! Θα μας σώσει ο Τσίπρας. Ναι παιδί μου το λένε και οι δημοσκοπήσεις. Τόσο facelift νομίζεις γιατί το έκανε? άλλαξε όνομα, άλλαξε πρόεδρο και τώρα το ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ. είναι πολύ trendy και θα σπάσει το δικομματισμό λένε. Καλά. Μην φάτε πολύ πάντως γιατί θα έχει γλαρόσουπα. Επίσης δεν αγχώνομαι που την άλλη εβδομάδα θα απεργήσουν η ΔΕΗ (κλασικά), οι τράπεζες, η ΓΣΕΕ (3-4 φορές), οι δημόσιοι φορείς, οι μή δημόσιοι φορείς, το χρηματιστήριο, το δικαστήριο, οι φούρνοι, τα φαρμακεία, τα λεωφορεία και γενικά ότι περπατάει και μιλάει για να μην σας κουράζω. Ά και που ‘σαι....δεν πρόκειται να πάρεις σύνταξη ποτέ. Πάρτο απόφαση απο τώρα. Ή κόψε την δουλειά γιατι δεν έχει νόημα ή σκάσε και κολύμπα μέχρι τα 60 σου! Μου έκανε κακό η πολύωρη έκθεση μπροστά στην τηλεόραση λές? Είμαι αισιόδοξος άνθρωπος εγώ μην ανησυχείς. Νά εκεί που γύριζα νυχτιάτικα απο το γραφείο μέσα στην μαύρη μαυρίλα είδα ένα αστέρι να πέφτει και τα ξέχασα όλα. Έκανα ευχή και χαμογέλασα και το χαμόγελο μου έχει μείνει ακόμα 3 ώρες μετά...

1 dreamers replied:

xipasmenos said...

Αισιοδοξία πάνω απ' όλα...και γω αν δεν ήμουν τοσο αισιόδοξος (σε σημείο που εκνευρίζω κόσμο) αυτή τη στιγμή θα ήμουν σε τρελάδικο......

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!