Αγαπημένο μου συννεφάκι

Το ξέρω ότι τα τελευταία χρόνια έχουμε δεθεί τόσο πολύ και θέλω να ομολογήσω ότι δεν το κάνω από κακία, αντιθέτως σε αγαπώ. Χαίρομαι που με ακολουθείς παντού και πάντα και δεν αισθάνομαι μόνη μου ποτέ. Θα ήθελα να σε παρακαλέσω όμως, και μην το πάρεις στραβά, αυτό το σαββατοκυριακοδευτεροτριτο, αν…λέω αν, μπορείς να σταματήσεις για λίγο να είσαι από πάνω μου και να πάς για αλλαγή κάπου αλλού. Σε μία άλλη χώρα ας πούμε; Άντε καλό μου και εγώ σου υπόσχομαι ότι αυτό το 4ήμερο δεν θα φάω πολύ, δεν θα κοιμηθώ πολύ, δεν θα κάνω σεξ πολύ και κυρίως δεν θα περάσω τόσο καλά χωρίς εσένα. Ναι αλήθεια λέω. Ραντεβού την Τετάρτη να μας κάνεις μούσκεμα;;;;ε; τι λές;

1 dreamers replied:

sahpe said...

ola kala? mas esteiles to synnefaki agglia kai hsyxases?? EEE??? de mas eftanan ta dika mas, esteiles kai to diko sou, kai apo vroxoula egine XIONO8YELLA!! ftou sou... toso poly ti zilepses ti faidroula pou perimene pws kai pws na er8ei?? ftou sou... par'to pisw to paliosynnefaki sou twra... emeis exoume liakades! NA ZHLEVEIS!

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!