Ορίστε ?

Χθες το νέο ψαράκι της παρέας είχε τα πρώτα του γενέθλια και με την αφορμή αυτή συνευρεθήκαμε σε ένα σπίτι γεμάτο πιτσιρίκια με αφοπλιστική ειλικρίνεια, ενέργεια που ένας ενήλικας θα είχε μόνο με την κατανάλωση 8 Redbull και με απόλυτο σκοπό να κάνουν το σπίτι άνω κάτω. Απλά και όμορφα.
Οι φοβερές τους ατάκες δε έχουν την τάση να κάνουν ακόμα και τον πιο εξοικειωμένο άνθρωπο να πέφτει από τα σύννεφα και να κομπλάρει. Εγώ ακόμα περισσότερο γιατί φρόντισα, άθελά μου, να γίνω κινούμενος στόχος. Κατέφτασα λοιπόν στο παιδικό πάρτυ με τα 6 κοριτσάκια φορώντας φούξια φόρεμα και ένα τιρκουάζ μεγάλο βραχιόλι. Αυτό ήταν. Έπεσαν πάνω μου σαν της μέλισσες στο μέλι. Έπρεπε οπωσδήποτε να παίξω κρυφτό, κομμωτήριο και με τις Barbie αλλιώς το φόρεμα μου δεν θα έβγαινε ζωντανό από εκεί μέσα. Έπιανε η κάθε μια ένα κομμάτι και με τράβαγαν προς το παιδικό δωμάτιο.
Στο ενδιάμεσο με είχαν αποτελειώσει με ερωτήσεις του τύπου:
- (συνωμοτικά στο αυτί) είσαι έγκυος;;
- (ΣΟΚ) όχι καλό μου γιατί ρωτάς;;
- γιατί φοράς αυτό το φόρεμα……(απορία στο βλέμμα)
- όχι αγάπη μου…
Και προχωράει μαζί μου ΕΝΩ ΜΟΥ ΠΙΕΖΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ για να σιγουρευτεί.
Λίγο αργότερα απευθυνόμενες στον εργένη της παρέας:
- Μιχάλη εσύ δεν έχεις γυναίκα;
- Έχω….(αμηχανία)
(γυρίζουν αμέσως και κοιτούν τον εύκολο στόχο = εμένα)
- Εσύ έχεις άντρα;;;;
- Ναι έχω
Και όλο χαρά που ανακάλυψαν το κρυφό ειδύλλιο
- ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΗ;;;;;
- ΟΧΙ ΚΑΛΕ! Τον Σπύρο..
Απογοήτευση….

3 dreamers replied:

One Happy Dot said...

Δεν είσαι με το Μιχάλη? Ποιός είναι ο Σπύρος? Δεν είσαι έγγυος? Και το φόρεμά σου γιατί είναι φούξια? Τελικά ποιός κέρδισε στο κρυφτό? Και η Barbie πώς τα έκανε τα μαλλιά της???

Anonymous said...

Τη hello kitty που τη θυμήθηκες? απαππαπα

Naf said...

one happy dot πρεπει να συναντηθούμε άμεσα. Έχεις χάσει επεισόδια.
sakafiora ειμαι Hello Kitty fanatic σε ενημερώνω. Πώς είσαι εσύ με τα Wendy's ενα πράμα;;;
μμμμ...baconmushroomelt (μια λέξη)..

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!