Δευτέρα, Τρίτη...

Τρίτη. Τα τηλέφωνα χτυπάνε κολασμένα (και πότε δεν χτυπάνε). Γιατί τέτοιες μέρες με θυμούνται και οι πιο ξεχασμένοι πελάτες; Όλα τα «παράθυρα» των windows ανοιχτά. Word, excel, filemaker, outlook και yahoo. Προσφορά στον πελάτη και παράλληλα ψάχνω για δωμάτια για το 4ήμερο που έρχεται. Μην διαμαρτύρεσαι. Έχω να πάω τριήμερο ή κάπου της προκοπής από το καλοκαίρι. Το έχω ανάγκη. Κάτι μου λέει όμως ότι μέχρι να έρθει η ώρα να πατήσω το πόδι μου στο καράβι θα μου βγει η πίστη. Γιατί πρέπει πάντα οι τελευταίες μέρες πριν την άδεια σου να είναι οι χειρότερες;; Υπάρχει κάποια συνωμοσία του σύμπαντος έτσι;; Γιατί μέσα σε όλα πάλι 48ωρες απεργίες των μέσων μαζικής ταλαιπωρίας και πάλι να ψάχνομαι πως θα πάω στη δουλειά. Χτυπάει το κινητό κάθε 5 λεπτά. Κλείνουμε εισιτήρια, αλλά δεν προλαβαίνω να το χαρώ γιατί από το σταθερό κλείνω έντυπο. Νιώθω σαν την Robyn που τρέχει σε ένα γιγάντιο equalizer ενώ γύρω της γίνεται πανζουρλισμός από τα beats.
Θα φτάσω που θα πάει…3 days to go..

9 dreamers replied:

xipasmenos said...

Είσαι Ελληνάρας και συ, τελευταία στιγμή γλυκιά μου.
Αγχώσου και το 4ημερο θα είναι σούπερ....
Άμα δεν βρεις εισητήρια ή έχει καμια απεργία θα σε βάλω στη βαλίτσα μου για Μιλάνο, η easyjet λέει μπορώ να βάλω στο αεροπλάνο όσες χειραποσκευές μπορώ, εκτός αν σε ενοχλεί ο πασουρμάς που θα έχεις αγκαλιά μεσα στην βαλίτσα!!

One Happy Dot said...

Συγγνώμη...άδεια? βαλίτσες? διακοπές? Εμ...θα είμαι εξίσου ψύχραιμη όσο ήμουν όταν άφηνα "τότες" post στου xipasmenou το τσαρδί...ΠΟΥ ΠΑΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΦΕΥΓΕΙΣ????????????

Anonymous said...

ΑΑΑΑ Α..γάπη μου τι γκρίνια είναι αυτή, φτάνει!Εντάξει μπορεί να μην πηγαίνετε λονδίνο σαν μερικούς άλλους, ονόματα δε λέμε -καλά την έχω ψωνίσει εντελώς!- but you're missing the point here!Το ψάξιμο, το τρέξιμο και όλα τα της τελευταίας στιγμής είναι κι αυτά μικρά κομματάκια που συνθέτουν αυτό που ονομάζουμε ΤΑΞΙΔΙ και όσο πιο γρήγορα το αποδεχτείς τόσο πιο χαλαρά θα το παίρνεις και στο κάτω κάτω σκέψου:
it's totally worth it, right?

HAVE A BLAST!!!
phaedpek

Naf said...

Dearest Xip εισητήρια βρήκα, δωμάτιο τις προκοπής ψάχνω ακόμη. Άσχετο:ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΑΣΤΟΥΡΜΑ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ????tres chick...
My little Dot υπομονή. I'll explain over dinner..mmmm
Phaedpek I HATE YOU!!!!Ηθελα και εγώ να είμαι εκεί u know that....και τι ακριβώς εννοείς φτάνει η γκρίνια???γκρινιάζω εγω καθολου??????:)

xipasmenos said...

My dear, haven't you heard?? Ο παστουρμάς μαζί με κόκκινο παντελόνι και εμένα είναι ότι πιο hot και περιζήτητο στο Μιλάνο!!!

Dot θαυμάζω την ψυχραιμία σου, φαντάζομαι την ίδια ψυχραιμία έχεις και στα κενά αέρος των αεροπλάνων εε; Αρχίζεις και ουρλιάζεις WE ARE ALL GONNA DIEEEE

One Happy Dot said...

Μέσω τούτου του βλογίου θέλω να καταθέσω ότι ο Xipasmenos είναι χαζός! Και έχοντας φανεί ώριμη για μια ακόμη φορά I rest my case! :) :)
Α! Και στα κενά αέρος δεν φωνάζω τίποτα γιατί με εμποδίζει η ταυτότητα στο στόμα! :) :)

xipasmenos said...

Silly dot....η ταυτότητα είναι φτιαγμένη απο χαρτί...ή θα λιώσει η θα παπαριάσει.....τα δόντια είναι σίγουρη λύση...εχεις;

Naf said...

κοιταξε να δείς.....2-3 που της είχανε μείνει κινδυνεύει να τα χάσει κι αυτά απο την υπερκατανάλωση σοκολάτας....poor girl..

One Happy Dot said...

I hate you both!

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!