Φύγαμε


Είμαι η μόνη στην Αθήνα -ναι το παραδέχομαι- που δεν το είχε ακούσει, πέραν του κλασικού ρεφρέν, ολόκληρο γιατί όσοι με γνωρίζουν ξέρουν ότι για να ακούσω ελληνικό ρεπερτόριο πρέπει το τραγούδι να έχει «το κάτι». Και σήμερα πρωί και ενώ βαφόμουν ήρθες με αγκάλιασες και μου είπες «άκουσε το! Μιλάει για εμάς!» και το άκουσα όλο και ξαφνικά συνειδητοποίησα ότι είναι το τραγούδι της ζωής μου. Όχι αλήθεια….είναι. Μιλάει για όλα αυτά που θέλω να αποφύγω και αυτά στα οποία θέλω να αφεθώ. Όλα αυτά που θέλω να αφήσω πίσω και γιαυτά στα οποία θέλω να αρκεστώ. Μια παραλία, ένας ήλιος, θάλασσα και εσύ για πάντα! Περιγράφει την καθημερινότητά μας και αυτά που πραγματικά θέλω να σου λέω κάθε μέρα στα τηλέφωνά μας!

Λοιπόν έλα, στη μηχανή ανέβα.(την γριά μας)
Πάμε Χαβάη με μία ρόδα....
Αν είσαι σπίτι, τότε ετοιμάσου για Χαβάη.
Πάμε κάπου που δεν έχουμε πάει (αχ ναι πάμε επιτέλους)
μόνο μην κάτσουμε άλλο σπίτι. (όχι άλλο)
Αν είσαι σπίτι, τότε ετοιμάσου για Χαβάη.
Πάμε κάπου που δεν έχουμε πάει
μόνο μη μείνουμε άλλο σπίτι.
Τρέξιμο, λογαριασμοί και δουλειά,
άγχος, ακρίβεια, χρέη, δανεικά, (μην το ξαναπείς!)
πάντοτε συνωστισμός μες στο τραμ
και πάντα εκεί το κινητό χτυπά. (και να το ψάχνεις και στην τσάντα!)
Να μαγειρέψεις το πρωί, ν΄απλώσεις ότι έχει πλυθεί,
να σιδερώσεις, να μαζέψεις, να σκουπίσεις πριν να 'ρθει.
Μετά να πάμε στη λαϊκή κι έπειτα ΟΤΕ, νερό, ΔΕΗ (και πετρέλαιο….)
για να πληρώσω - give me a break! (εντελώς!!!)
Αν είσαι σπίτι, τότε ετοιμάσου για Χαβάη.
Πάμε κάπου που δεν έχουμε πάει
μόνο μην κάτσουμε άλλο σπίτι.
Αν είσαι σπίτι, τότε ετοιμάσου για Χαβάη.
Πάμε κάπου που δεν έχουμε πάει
μόνο μη μείνουμε άλλο σπίτι.
Θέλω βόλτες, ταξίδια, γλυκά, φαγητά,
να ξαπλώσουμε μπρούμυτα στην αμμουδιά.
Θέλω στην παραλία να ανάψω φωτιά,
κολύμπι ωρών στα ρηχά ή στα βαθιά. (ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ τίποτα άλλο)
Θέλω να μαυρίσω και να μείνω έτσι πάντα, (για πάντα….)
με τον Enrique Iglesias να χορέψω lambada,
να αρπάξω το μικρόφωνο από μία μπάντα
και να φωνάξω "Θεέ μου αμήν!".
Λοιπόν έλα, στη μηχανή ανέβα.
Πάμε Χαβάη με μία ρόδα...
Πήρα θαλάσσιο στρώμα, δυο-τρία μαγιώ ακόμα,
μπρατσάκια και πετσέτες μ' ωραίο χρώμα.
Άμα θες έχω και βατραχοπέδιλα ακόμα,
με 30 δείκτη προστασίας κρέμα για το σώμα.
Δεν ξέρω ακριβώς τι άλλο θα πρέπει
να πάρω, αφού έμεινα μ' άδεια τσέπη.
Σταματώ και στην τράπεζα να δω αν έχει λεφτά
μα ξέχασα το pin!
Θωμά είσαι σπίτι; Γιατί σε παίρνω και μιλάει.
Αν τελικά θα πάμε στη Χαβάη,
τότε πάρε λεφτά απ' το σπίτι.
Ναι, Θωμά είσαι σπίτι;
Γιατί σε παίρνω και μιλάει.
Αν τελικά θα πάμε στη Χαβάη,
πάρε κι εσύ λεφτά απ' το σπίτι.
Πάμε Χαβάη...
Στη μηχανή ανέβα... (άντε…πάμε..)

14 dreamers replied:

One Happy Dot said...

καλό μου παπί!!! Ο κόσμος έχει βουήξει και όλοι αναρωτιούνται ποιός είναι ο Θωμάς!!! Το έχω ακούσει ως ringtone τόσες φορές που σε λίγο θα αρχίσω να απαντάω κι εγώ στο κινητό! Πάντως είναι από τα κομματάκια που σου κολάνε, τα σιγοτραγουδάς και για κάποιο λόγο σου φτιάχνει τη διάθεση! Ραντεβού αύριο στη Χαβάη κατα το μεσημεράκι! :)

Anonymous said...

min anisuxeis ego akoma den to exo akousei (kai akouo pio polla ellinika tragoudia apo esena). Pantos oraio stixo exei kai nomizo oti antiprosopeuei arketo kosmos pou ksero kai emena bebaia.
filia

mirelen said...

Λοιπόν επειδή πέρυσι σκεφτόμασταν πραγματικά να πάμε στη ... Χαβάη σε ενημερώνω ότι είναι πάρα πολύ δύσκολο και πάαααααρα πολύ ακριβό! Τα πακέτα ήταν πανάκριβα και όταν ψάξαμε τα εισιτήρια για να πάμε μόνοι μας συνειδητοποιήσαμε ότι θα πρέπει να μείνουμε τουλάχιστον 16 ώρες στην Νέα Υόρκη και άλλες τόσες στο Λος Άντζελες (γιατί οι πτήσεις δεν είχαν το σωστό connection) και μετά από τη Δυτική Ακτή είναι άλλες 6-7 ώρες μέχρι τη Χαβάη. Δηλαδή επειδή δεν σε συμφέρει να κλείσεις ξενοδοχείο για τόσες ώρες αναμονής, θα σκευρώναμε σε κανένα άνετο lounge ή θα πιάναμε δουλειά για κανένα 8ωρο σαν τον Τομ Χανκς. Και όταν θα φτάναμε Χαβάη θα ήμασταν πτώματα και θα είχαμε ξοδέψει και μια περιουσία. Και θα είχαν περάσει τουλάχιστον 3 μέρες από την αναχώρηση μας. Και πόσες μέρες να μείνεις εκεί για να ξεκουραστείς και να έχεις κουράγιο να κάνεις το ίδιο και στην επιστροφή;
Αυτά σκεφτήκαμε και πήγαμε Κούβα!
Το τραγουδάκι το μισώ, το ακούω παντού και μου τη σπάει που μου έχει κολλήσει κι εμένα, Θωμάααα είσαι σπίτι; Θα πάρω κανένα μήνα άδεια να πάω στη Χαβάη.

xipasmenos said...

Σε λίγο καιρό θα γίνει πιο ενοχλητικό και απο το beggin που ακούμε 34 φορές την ημέρα.

Naf said...

mirelen επίτηδες το κάνεις για να σαμποτάρεις τα μεγαλεπίβολα σχεδιά μου αλλα δεν θα σου περάσει!θα πάω θα παώ θα πάω!και επιτέλους...δες πίσω απο τους στιχους!!όλα εγώ πρέπει να στα λέω βρε πουλάκι μου????????:P

xipasmenos εκεί οδεύει με μαθηματική ακρίβεια το τραγουδάκι αλλα ευτυχώς δεν ακούω Greek radio και θα τη γλυτώσω κατα το ήμιση..και τώρα που ειπες beggin πάω μια στιγμή να ξεράσω κι έρχομαι

xipasmenos said...

Αχ....ουτε εγώ αλλα τι να κάνω αμα βάζω best γκρινιάζουν στη δουλεια...οποτε το γυρνάμε σε σταθμους τα-παιζω-ολα-απο-2-φορες-ελληνικες-και-ξενες-επιτυχιες-του-χτες-του-ποτε-και-του-σημερα....

Vangelis said...

Δεν υπάρχει καμία Χαβάη! Για αυτό και εγώ δεν πρόκειται να πάω, και ας μην έχω ξαναπάει. Αυτό είναι the place to be

Naf said...

bora bora??? Ι do!!
τι δεν θα μου κ΄;ανεις δώρο τα εισητήρια??? τσ τσ τσ...

One Happy Dot said...

Τα θές και δώρο τα εισητήρια??? Ζητιανάκι έχεις γίνει χρυσό μου πια αμαν!!! Άσε να πάει ο Vangel, να μας πει πώς ήταν και αν έχει καλό φαί να πάμε αλλιώς σιγά...δεν έχουμε εμείς εδω παραλίες και κοκοφοίνικες να μας κάνουν σκιά???
Mirelen...Μήπως έψαχνες αφορμή να μας θυμίσεις ότι πήγες Κούβα??? Το ξέρουμε! Το θυμόμαστε!!!!! u little snake... με την καλή έννοια πάντα! :)

sahpe said...

egw ena exw na pw...
erxeste London na me deite (epitelous???), meta kapaki LA ap'ef8eias, kai 8a paratirisete episis pws oi ptiseis apo edw einai poly f8inoteres! ;)
LA trws Krispy Kreme Donuts (giati aplws ta Dunkin exoune ekleipsei apo ti Dytiki akti...katara!), kai synexizeis gia Hawai!

swstos???

sahpe said...
This comment has been removed by the author.
sahpe said...

A!!
episis, zitw lefta gia to copyright tis fwto, dioti filenada egw to KSERW pws DEN einai apo Hawai, alla kati POLY kondino kai paromoio...

HALKIDIKI BABY!!! etsi gia na zilevete oi tou notou pou den exete tetoia :P
Ethnik gia tin akriveia, lew mipws de 8ymasai kwlopaido...

Naf said...

θα σου΄λεγα εγώ τι copyright θα πάρεις αλλα είμαι κιουρία και δεν σου λέω. Γιατι αγάπη μου ΈΓΩ τράβηξα την ειδηλιακή φωτό και μου ανήκει. Επίσης ΣΑΦΩΣ και θυμάμαι που είναι τραβηγμένη. Μπορεισ να το δείς άλλωστε αν δείς ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟ!
έχε χάρη που ήταν απο τις καλύτερες διακοπές της ζωής μου...

Anonymous said...

εεε μη μαλώνετε για το χαζοτραγουδάκι, our little naf just needs a break! aaand a hug...σου εύχομαι να την πάρεις τη μηχανή σου και τον αγαπημένο σου και να πάτε στη μικρή σας χαβάη μικρή μου, enjoy the ride!

phaedpek

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!