Με μια ανάσα...

Ο Μάκης δεν έχει σταματήσει να μιλάει για τον Θέμο και δεν έχει σταματήσει να μας υπενθυμίζει πόσο γαμάουα είναι, πως τόλμησες να πας να τον κοροϊδέψεις/δωροδοκήσεις/σατιρίσεις/διακόψεις/κοιτάξεις ρε γελοίο υποκείμενο, ξέρεις ποιος είναι ο Μάκης;; Αν όντως δεν ξέρεις…μπες εδώ γιατί -thnks το gsus for the reference-εγώ ακόμα γελάω. Ο Θέμος βγήκε από την γωνίτσα που τον είχανε στριμώξει και είπε να κάνει την πρώτη εκπομπή μετά τις καταγγελίες και τα πηγαινέλα στους εισαγγελείς. Φοβερός αυτοσαρκασμός (μη χέσω) όπως πάντα και ατάκες του τύπου «εγώ ότι και να γίνει θα γελάω με τον εαυτό μου» - και εμείς μαζί σου να είσαι σίγουρος- και «εγώ δεν χρησιμοποιώ την εκπομπή μου για να κατηγορώ»..τι να κατηγορήσεις βρε καρμήρη. Με όλα αυτά άρχισα να απολαμβάνω τον Λαζόπουλο. Ποτέ δεν μου άρεσε, μπορώ να πω ότι τον σιχαινόμουνα κι όλας και ποτέ δεν έβλεπα τις εκπομπές του και τώρα με έχει αφήσει άφωνη με το χιούμορ και το πώς απαντά σε όσους τολμούν να τον κατηγορούν. Κακά τα ψέματα η εκπομπή του για τα ελληνικά δεδομένα, πολύ μπροστά δεν το συζητώ. Το ψυγείο στο σπίτι μας πρώτη φορά μετά από πολλυυυυύ καιρό ήταν επί 4 μέρες -μη σου πω- άδειο. Ξεφτίλα, I know, αλλά λίγο το πήξιμο, οι αναδουλειές και λίγο το ξύσιμο θυμήθηκα τα φοιτητικά μου χρόνια! Επιπλέον για extra κέφι πάλι σήμερα με έκλασε πανυγηρικά όλο το σύμπαν και: άργησα να ξυπνήσω, έβρεχε, είχαν απεργία τα taxi, δεν πέρασε το λεωφορείο στην ώρα του. Πήρα το πιο γαμάτο βερνίκι νυχιών for this year, δεν σου λέω να σκάσεις, πολύ γκλάμουρ όμως και τελευταία λέξη της μόδας (30 €. Μην πεις λέξη, η φτώχεια θέλει καλοπέραση). Στον planet Hollywood από την άλλη (σκάσε καλέ θα σου πώ πώς μας επηρεάζει), με την απεργία των σεναριογράφων κάνουμε τάματα για να δούμε το μανάρι (βλέπε Prison Break) κάθε δεύτερη εβδομάδα, σχολιασμό για την πλοκή του σεναρίου δεν κάνω απλά έχει χαθεί η μπάλα!. Οι Dr Troy & MacNamara του Nip Tuck συνεχίζουν να έχουν πάρει όλο τον γυναικείο πληθυσμό της υφηλίου και αφού δεν έχει μείνει καμιά χριστιανή μάλλον θα αρχίσουν να «το κανελώνουν το ρυζόγαλο» μεταξύ τους.Μμμμμ….Ανακαλύπτω καθημερινά ενδιαφέροντα blogs, sites και ανθρώπους. Πρέπει επιτέλους να κάνω σουαρέ ντε γκαλά σπίτι να μαζευτούμε οι τρελές για πίτσι πίτσι με καφέ. Θα το γράψω σε post it μην το ξεχάσω. Ο σκύλος μου συνεχίζει να τρώει το σπίτι του. Περιμένω τους Delirium και τους Conjure One και το Sweeney Todd (Tim Burton θεός αλλά μη το παραχέσει και βαρεθούμε να τον βλέπουμε) και αναζητώ για ενοικίαση συνοδό για να με πάει να δω Juno. Είδα το Across the Universe εντωμεταξύ –από το ίντερνετ- και μου άρεσε πάρα πολύ, αν σου αρέσουν τα κομμάτια των Beatles (ε ναι λοιπόν είμαι ανώμαλη), τα love story και κυρίως τα new age musical να το δείς. Είναι Τετάρτη και ονειρεύομαι την Παρασκευή.
ουφ.Τα είπα και ξαλάφρωσα.

5 dreamers replied:

Anonymous said...

pigaine na deis jimmy panousi...ligo pio akrivos apo ton lazopoulo..(160 euro to mpoukali) alla tha katalaveis ti tha pei satira...krisi tin pianei krisi tin liana kaneli stin vouli ama i eva kaili den tis kathisei...

to juno thelo ki ego na to do...eho akousei ta kalitera...poli klama!

thelo ki alla polla...alla variemai na kano blog kai na ta grapso...kai periplaniemai ston allon kai grafo...comments kai einai exisou oraio... na hamogelas me ta koina pou ehoun agnostoi metaxi tous...

Naf said...

με βάζεις σε σκέψεις....επειδή μισώ και τον Πανούση, λες να καταλήξω σε λίγο καιρό να κατεβάζω το μπουκαλάκι των 160 ευρώ και να γελάω with Jimmy?Never say never.

Όσον αφορά τα blogs απλά εκπλήσομαι απο την διμιουργικότηταμ την φαντασία, τις ιδέες και ναι, σωστά παρατήρησες, τα κοινά σημεία μεταξύ αγνώστων...

mirelen said...

Συγνώμη που διακόπτω, να σας συστήσω βρε παιδιά. Ναυσικά ο αδερφός μου, Παναγιώτη η Ναυσικά. Άντε να σας δω μαζί στο Juno και στον Πανούση πρώτο τραπέζι πίστα!
Το Juno το είδα (αν και με πήρε ο ύπνος προς το τέλος, ως συνήθως) πολύ ωραίο αλλά όχι και για Όσκαρ. Όσο για το Λαζόπουλο, πάντα μου άρεσε, ειδικά στο θέατρο είναι ακόμη καλύτερο.

Naf said...

xaxaxaxaxxaxaxax κορυφαίο!!!

One Happy Dot said...

Ρε φιλενάδα....τελικά όπως λέει και ο Νότης..."παράλληλα, περπατάμε παράλληλα"!! Με μια ανάσα θα τα πω κι εγώ και ας είναι και άσχετα γιατί...θα σκάσω η γυναίκα!!! Οι ορμόνες μου κάνουν το γνωστό πάρτυ με θέμα "κοκορέτσι". Αυτό πες το ξέρω, το ζω, το αντέχω! Την όλη ιστορία με τον Θέμο και τον Μάκη και τα μύρια ευρώπουλα την συνήθισα και περιμένω τα χειρότερα. Τον Λαζόπουλο τον πάω γιατί είναι από την Λάρισσα και όπως πολύ σωστά λέει και η μάνα του για αυτές τις διαπλεκόμενες καταστάσεις "το νερό σε μια μπανιέρα δεν μπορεί να βρωμίσει μόνο από τη μία πλευρά". Όλοι αθώοι και όλοι ένοχοι και όλοι έχουν ράμματα για τη γούνα μας! Αει στο καλό πια! Το ψυγείο μας είναι γεμάτο ζαρζαβατικά και φρούτα γιατί η ζυγαριά ανέβασε στροφές την τελευταία φορά και κάποιοι ταράχτηκαν. Χωρίς θερμιδοφόρες τροφές όμως, το ψυγείο μου φαίνεται άδειο. Τι να το κάνω το μαρούλι όταν κάθε κύτταρο φωνάζει "σοκολάτα"????? Καλά έκανες και πήρες μανό και ας έδωσες 30€. Γιατί είναι από εκείνες τις αγορές που μπορεί να σε κάνουν να νιώσεις λίγο καλύτερα όταν όλο το σύμπαν συνουσιάζεται γύρω σου με αρχηγό το Δία (ποιός τον είπε φιλόξενο αυτό τον ερωτύλο???) ο οποίος επιδίδεται πρώτος και καλύτερος στα ακατανόμαστα!!!! I miss MR. MILLER! I miss PRISON BREAK! Δεν έχει τελειώσει αλλά η προοπτική του να περιμένω μήνες μέχρι τα επόμενα επισόδια makes my heart ache! :( Υπερβολικό? ε και? Το να κάθεσαι με τις ώρες μπροστά στο ρημάδι το warbook Και να μη μου δίνεις σημασία είναι εξίσου παράλογο! hello!!! είμαι εδω!!! Θέλω να βλέω εσένα και οχι την πλάτη σου! Θέλω να παώ παντού και να δω τα πάντα! Η καθημερινότητα όμως μου το απαγορεύει και εγω ώρες ώρες νιώθω φυλακισμένη. Θα αρχίσω να κάνω μικρές γραμμές στους τοίχους μέχρι να έρθει η μέρα που θα πέσει στα χέρια μου το κλειδί και θα την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια τύπου χοπ χοπ! Και χοπ! Κανόνισε για κοριτσομάζωξη μα πιούμε, να φάμε και να κουτσομπολέψουμε...άπλα και όμορφα όπως παλιά! Πριν αλλάξει η ζωή μας και γίνει...αλλιώτικη! Την καλύτερη δουλειά κάνει ο σκύλος σου...θέλει επειγόντως ανακαίνιση το σπίτι του, αυτό προσπαθεί να σου πει. Ή αυτό ή ότι η Hills που του δίνετε δεν έχει τις απαραίτητες προσθήκες σε πλαστικά συστατικά! Τα γατιά μας ακονίζουν τα νύχια τους στον καναπέ. Τα κοιτάζω με μίσος αλλά μου γουργουρίζουν και με ρίχνουν...Story of my life! Πάμε Conjure One...από σένα τους έμαθα άλλωστε! Είναι Πέμπτη και ονειρεύομαι καλοκαίρι...σε φιλώ! xxx

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!