P.S. OF THE DAY



Το σκέφτηκα.......
Κάποιος να μου φέρει όλα τα DVD του Prison Break.
Μπορώ τελικά να κόψω το κάπνισμα στη στιγμή αν βλέπω 24 ώρες το 24ωρο Prison Break.


Save me

6 dreamers replied:

One Happy Dot said...

προκαλείς!!!!

Διότι πολυαγαπημένη ο συγκεκριμένος κύριος μπορεί να γίνει αφορμή να αρχίσεις το κάπνισμα-αν δηλώνεις φανατική αντικαπνίστρια- και να το συνεχίσεις ενώ προσπαθείς απεγνωσμένα να το κόψεις!! Και πάλι καλά που έβαλες την συγκεκριμένη φωτο όπου φαίνεται απλά ωραίος-όσο σύνθετα απλό είναι αυτό- και όχι κάποια άλλη που θα προκαλούσε on line pandemonium! Και να σημειωθεί ότι εκφράζω την επιθυμία μου να τον ζουπήξω-προσέχω τη λογοκρισία αλλιώς θα εκφραζόμουν ανάλογα- στα 29 μου και με επίγνωση της ματαιότητας της επιθυμίας αυτής! όπως και να έχει...είναι simply gorgeous!

One Happy Dot said...

Μόλις πρίν από λίγο με πήρε η μαμά μου τηλέφωνο μέσα στην τρελή χαρά να μου πεί χρόνια πολλά για τη γιορτή της γυναίκας!!! Το είχα ξεχάσει τελείως και μου το υπενθυμισε το πρωί ο καλός μου όταν μέσα στη γλύκα με πήρε να μου πεί Χρόνια πολλά και...ότι το βράδυ θα βγεί με τους φίλους του!!! Το ίδιο βράδυ που όλες οι μπακουροτσαπερδόνες θα βγούν σε αναζήτηση θύματος -sorry girls...i'm a woman as well!!- θα βγεί με τους Θωμά και Νικόλα -those who know can share my worries- για "ενα ποτάκι"!!! Ένα πράγμα θα σας πώ μόνο...την τελευταία φορά που είχαν βγεί όλοι μαζί, ο καλός μου γύρισε τόσο κομμάτια που κοιμήθηκε στο πατάκι του μπάνιου!!!! άντε βρε...χρόνια μας πολλα!!!!

One Happy Dot said...

p.s. για σήμερα κ μόνο και για να ευχηθώ σε όλες μας χρόνια πολλά...

http://www.youtube.com/results?search_query=bebe+scent&search=Search

:)

Vangelis said...

Just be a little patient... PrisonBreak is on the way...
;-)

Α, ναι... και χρόνια σας πολλά για χτες...

Naf said...

Thnx for the support!!you should know better αγαπητέ Βαγγέλη!
Πάντως για καλή μου τύχη μετα το post στο σπίτι με περίμενε -ω τι ανακούφηση- και η υπόλοιπη 1η σεζόν απο κάποιον που με καταλαβαίνει ή τον τρέλανα με την γκρίνια μου τελικά!
Οπότε παίδες τώρα περιμένω το feed σας για την 2η season!hehehe

One Happy Dot said...

OK κοπελιά...κάτι θα κάνουμε για σένα!!! Burn ur last micro cells with mr.Miller!!!!!

wooooooohooooooooo!!!!!!

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!