ΜΟΥ ΤΗ ΣΠΑΕΙ


Μου την σπάει:


1.Να βλέπω στα «παράθυρα» των ειδήσεων νέους χωρίς επιχειρήματα να επαναλαμβάνουν κονσερβοποιημένες απόψεις (ναι ναι…η τρομοκρατία της αστυνομίας δεν θα περάσει, είμαστε ενάντια σε αυτόν τον νόμο πλαίσιο που κανένας δεν
θέλει…..ναι…γιατί;και;μετά;…σιωπή..press repeat)
2.Που οι παρουσιαστές των ειδήσεων έχουν πάρει ρόλους δικαστών και για να ολοκληρωθεί η συνταγή ενός «επιτυχημένου» δελτίου ειδήσεων και να δικαιολογηθούν οι υπέρογκοι μισθοί και το image του σκληρού anchorman πρέπει οπωσδήποτε να χρησιμοποιηθούν οι εξής φράσεις κλειδιά:
-Σας παρακαλώ πολύ, δεν σας επιτρέπω στο δελτίο μου….
-Μην μιλάτε όλοι μαζί γιατί θα με αναγκάσετε….(να σας κόψω)
-Δεν θα μας κάνετε εσείς υποδείξεις. Γιατι εμείς κάνουμε ρεπορτάζ!
Το 90% των οποίων απευθύνεται σε εν ενεργεία υπουργούς, τους οποίου κόβουμε πριν ολοκληρώσουν την οποιαδήποτε φράση και έτσι δεν βγαίνει νόημα από τίποτα γενικά.
Δεν χρειάζεται αγάπη μου να ωρύεσαι για να κολλήσεις τον άλλο στον τοίχο…μία σωστή ερώτηση αρκεί (πάντως όχι το «εσείς τι λέτε για όλα αυτά;»). Αλλά δεν το ΄χεις!
3.Αυτοί που συνεχίζουν να βγαίνουν στα «παράθυρα» λες και είναι υποχρέωση..
4.Που ο κόσμος χάνεται και το Star ασχολείται με το τι χρώμα βρακί φορούσε ο Σαρμπέλ όταν τραγούδαγε το «Γεια σου Μαρία» (μεγάλο σουξέ)

Με επηρέασε η πρωινή συζήτηση….

2 dreamers replied:

One Happy Dot said...

"Μου τη σπάει" Συνέχεια...

Μου τη σπάει που πρέπει πάντα να δικαιολογώ τα αδικαιολόγητα που συμβαίνουν γύρω μου απλά και μόνο για να τα έχω καλά με την συνείδησή μου.
Μου τη σπάει που μετά από κάθε πορεία, στο γυρισμό για το σπίτι τα μάτια μου τσούζουν και ο λαιμός μου καίει.
Μου τη σπάει που όλοι μιλάνε για ανακύκλωση αλλά για να βρείς τον αντίστοιχο κάδο να πετάξεις το ριμαδοκουτάκι πρέπει να κάνεις το γύρο του τετραγώνου στην καλύτερη περίπτωση.
Μου τη σπάει η έλλειψη επικοινωνίας.
Μου τη σπαει το καλάμι που έχουν καβαλήσει ορισμένοι και άντε να τουσ κατεβάσεις πριν να φάνε τα μούτρα τους.
Μου τη σπάει που όταν όλοι αποφασίζουν να κόψουν το κάπνισμα μου ζητάνε να κόψω τη σοκολάτα κ εγώ λέω ναι και αναγκάζομαι να τρώω στα κρυφα.
Μου τη σπάει το δήθεν.
Μου τη σπάει που δεν καταλάβαμε χειμώνα φέτος.
Μου τη σπάει που όλες οι βιτρίνες έχουν χαρούμενα χρωματάκια, διάθεση τελείως αντίθετη με αυτή του Budget μου.
Μου τη σπανε οι λογαριαμοί που έρχονται πάντα την πιο ακατάλληλη στιγμή.
Μου τη σπάει που ξεχνάω να τους πληρώσω και μετά τρέχω.
Μου τη σπάει που έχει τέτοια μέρα και είμαι μέσα και αν πώ ότι παράγω ουσιώδες έργο θα μεγαλώσει η μύτη μου σαν του Πινόκιο.
Μου τη σπάει που πρέπει να περιμένουμε 1-2 εβδομάδες για να δούμε Prison Break/drool over WM.
Μου τη σπάει που έχω βρεί τόσα πράγματα που μου τη σπάνε...μήπως τελικά μεγαλώνω και παραξενεύω???

Naf said...

ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΤΣΕΝΙΑ!

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!