MENTALLY UNSTABLE


Ι am back!From outta space στην κυριολεξία.....εχμ... i was experiencing some technical difficulties.Ναί καλά το είδατε,εγώ όχι το blog!Anyway, σαν να μην έφταναν όλα αυτά τα τρεξίματα και η παρατεταμένη περίοδος τρέλας που περνάω, αποφάσισα να κόψω και το κάπνισμα.Αλήθεια.

Μήν μου πείτε "τώρα βρήκες και εσύ βρε καλή μου;μήπως να ηρεμήσεις πρώτα και μετά;αφού μπούνε όλα σε μία σειρά;" ....το είπα εγώ πρώτη στον εαυτό μου σήμερα μετά απο 24 ώρες χωρίς τσιγάρο.Και κάποιος μου είπε οτι είναι μια ακόμα δικαιολογία που λέμε στον εαυτό μας και οτι όποτε και αν αποφασίσεις να το κόψεις πάντα "η περίοδος δεν είναι ιδανική".
Το κατάπια κι αυτό λοιπόν, έβαλα και το κωλοτσιρότο και έφυγα για την δουλειά. Στο κάτω κάτω βρε αδερφέ πάντα μπορώ να αποδεκτώ την αδυναμία μου και να το ξαναρχίσω!


Απολογισμός των τελευταίων 24 ωρών:


  • σκέφτηκα το τσιγάρο 1.879.567 φορές(ακόμη και στην τουαλέτα)

  • έκανα την κίνηση να πιάσω το πακέτο πάνω απο 20 φορές

  • νευρίασα -για αδιευκρίνηστους μέχρι στιγμής λόγους- 7 φορές

  • καθάρισα την κουζίνα 3 φορές

1 dreamers replied:

One Happy Dot said...

οκ κοπελιά!

Υπόσχομαι ότι αν εσύ κόψεις το κάπνισμα εγώ θα κόψω τις σοκολάτες...για λίγο! Αν αυτό δεν είναι θυσία τότε πραγματικά δεν ξέρω τι είναι! Θα τη σκέφτομαι 2649685 την ημέρα και το πιθανότερο είναι πως κάποια από αυτές τις φορές δεν θα αντέξω και ίσως τσιμπίσω λίγο-ιδίως αν ο ding dong μου έχει κάνει τα νεύρα κοκορέτσι- αλλά...θα σε πάρω τηλέφωνο και αφού πήξουμε επειδή εσύ θα θές να καπνίσεις κ εγώ να φάω λίίίίίγο ακόμα θα πάμε για ύπνο ευτυχισμένες και θα ονειρευτούμε τον wentworth babe!

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!