Τελος καλό όλα καλά


Η αδειούχα Naf, μάνα μιας ησυχότατης κορούλας η οποία στόμα έχει και μιλιά δεν έχει (καλά μην τα παραλέμε κι όλας), περνάει το χρόνο της κάνοντας τις δουλειές του σπιτιού (σε 4 δόσεις), ψωνίζοντας τα απαραίτητα για το σπίτι, μαγειρεύοντας και σερφάροντας στο ίντερνετ ΠΟΛΥ. Πάντα σέρφαρα δηλαδή αλλα τώρα...έχω βρεί άπειρα πράγματα για να ασχοληθώ, να μαγειρέψω και να αγοράσω κυρίως. Τί κάνω απο όλα αυτά είναι άλλο θέμα. Προσπαθώ όμως. Προχθές λοιπον και με αφορμή την επίσκεψη σε αυτό το blog αποφάσισα να φτιάξω σπιτικά cupcakes και να τα διακοσμήσω με γλάσο. Όλα σπιτικά. Περιττό να σου πώ οτι μου βγήκε ο πάτος για να φτιάξω το ρημάδι το γλάσο. Απο 40 κύμματα πέρασε η συνταγή μέχρι να πετύχει (δέν θές να ξέρεις). Για τους τολμηρούς λοιπον η εύκολη συνταγή για σοκολατένια cupcakes εδώ και για το απαιτητικό γλάσο εδώ (πάντως το αποτέλεσμα γευστικά θα σας αποζημιώσει). Πολύ κούραση, πολλά νεύρα αλλα στο τέλος 2 πολύ καλοί φίλοι, κους κους, delivery και φυσικά τα cupcakes μου ήταν αρκετά για να τα ξεχάσω όλα και να περάσουμε ένα όμορφο βράδυ!


πιες: πρέπει να με βοηθήσετε να πείσω τη μικρή Μελίνα οτι ο κάτωθι εικονιζόμενος Romeo (ο οποίος έχει στο στόμα του μία μύγα, ένα ψάρι ένα καβούρι και ένα μίνι χταποδάκι) είναι φίλος μας και τον αγαπάμε. Any ideas?

15 dreamers replied:

Anonymous said...

το μωρο εχει στυλ μωρη! τι νομιζες? επισης σου απεστειλα συνταγη για κουλουρακια κανελας με την ψηλη.
την ελαβες??

Naf said...

αχααα...λές ε??πού να έμοιασε?
την έλαβα τη συνταγή over. Επίσης δέχομαι πιέσεις να την φτιάξω μήπως και γλυτώσει τον μπελά η ψηλή αλλα δεν θα της περάσει!μετα τα cupcakes θα πάρω ρεπό απο την κουζίνα για 1 μήνα!!!

mamma said...

Θα κερδίσει κάτι αυτός που θα βρει τον τρόπο;
(κάτι πιό ευκολο για μας τους πτωχούς αναγνώστες του τίμιου τούτου βλογ;)

One Happy Dot said...

Ακόμα δεν τον συμπαθεί? Πες της οτι θα τον πάρω πίσω μαζί με οτι σοκολατένιο έχει ο μπαμπάς της στο μαγικό ντουλάπι...τι παει να πει δεν θα το καταλάβει οπότε δεν θα τη νοιάξει? Το καταλαβαίνω εγω και με νοιάζει και με κόφτει!!!

Naf said...

@mamma
εεε..μάλιστα...θα φροντίσω και για εσάς!!τι να κάνουμε δεν μπορούμε να σας πούμε όχι!!

@dot
μμμ...μόλις μου είπε ο μπαμπάς της να σου πώ οτιξαφνικά τον αγάπησε τον βάτραχο οπότε....εεε...τα λέμε ε?

Y. K. said...

προτεινω να μην τιην πιεσετε. μπορει να φοβαται οτι θα πεταχτει κανενας πριγκηπας απο μεσα αμα τον αγαπησει το βατραχο.
απο την αλλη αν βγαλετε ολα αυτα τα πετουμενα απο το στομα του, μπορει κατι να γινει.

ζηλεψα! θελω να δοκιμασω κι εγω την τυχη μου στα κεκακια!

Naf said...

@άλις
ούτε τα πετούμενα αγγίζει γιατι ξέρει οτι πριν βρίσκονταν στο στόμα του!Anyway, κάναμε προοδους σήμερα. Του χαμογελάσαμε κάι τον χαιδεψαμε κι όλας!ουαου.

Να δοκιμάσεις την συνταγή άμεσα και να ανεβάσεις φωτος. Θέλω γνώμες!

άλις said...

ξεκινησα απο την αρχη να διαβαζω. κι οσο προχωραω διαπιστωνω πως α) εισαι σκορπιος β)εισαι υπερβολικα αισιοδοξος ανθρωπος και γ) εχεις γενεθλια 29/10 , εγω εχω 27/10.

ουφ!! αυτο που θελω να ρωτησω ειναι:
μου μαθαινεις να ειμαι αισιοδοξη ,παρακαλω?

ΥΓ: αυριο, δηλαδη σημερα το πρωι θα ψησω κεκακια! χωρις το απαιτητικο γλασσο γιατι δεν ειμαι τολμηρη.

Naf said...

@άλις
28/10 για την ακρίβεια τα γενέθλια!σε ευχαριστώ για το αισιόδοξη...πραγματικά σε ευχαριστώ γιατι καμμιά φορά ξυπνάω και εγώ και νομίζω πως δεν είμαι καθόλου αισιόδοξη...αλλα μετά επανέρχομαι!!Μακάρι να ήξερα πως γίνεται να σου μάθω...θετική σκέψη πάντα?όταν όλα πάνε στραβά σκέφτεσαι οτι υπάρχουν πιό σημαντικά πράγματα στη ζωή σου που κάνουν τα υπόλοιπα να μοιάζουν ένα τίποτα?

καλή τύχη με τα κεκάκια!!εμείς τα φάγαμε!(βόδια!)

island said...

Θα σου έλεγα να του βάλεις και ένα μπιμπερό στο στόμα αλλά θα το πλακώνει στο ξύλο η μικρή. Δεν έχω άλλες ιδέες.

Mistress Hyde said...

Βγάλτε τα ζουζούνια από το στόμα του και βάλτε του μια πιπίλα.
Τα κεκάκια φαίνονται τέλεια.

Olivia Gavrili said...

Εγώ πάντως θα τον ήθελα για κολλητό τον τύπο... Έτσι όπως είναι, με τη μύγα του, το ψάρι του, το καβούρι του, το χταποδάκι του... Αν σου σούφρωνε και κανένα κεκάκι ακόμα καλύτερα!!

mahler76 said...

Ναι, περίμενε 10 χρόνια και θα τον συμπαθήσει.

Anonymous said...

γεια! εγω μολις μπηκα στην παρεα σας και μου ηρθε μια ιδεα για το τ-ε-λ-ε-ι-ο βατραχακι σου! μπορεις να σκαρωσεις ενα παραμυθακι με πρωταγωνιστη τον πρασινο φιλο μας ο οποίος σε κάποια φάση ήθελε να περάσει ένα ποταμάκι και επιβίβασε στη στοματάρα του τους μικρούς του φίλους ή κάτι τέτοιο τέλως πάντων ωστε το παιδάκι να κάνει θετικούς συνειρμούς για το βατραχάκι και να μην το βλέπει σαν ένα φαγανό τερατάκι :)

marta fiord said...

τι ωραίο βατραχάκι!
εξήγησε τι καλό κάνει στην ανθρωπότητα ένα βατραχάκι ή βάλτου σοκολατάκι στο στόμα για να το προσφέρει!

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!