Αψού.Γείτσες...


* Ποιά είναι η Κατερίνα Αυγουστάκη και πώς ήταν φαβορί για τη Γιουροβίζιον αφού δεν την ξέρει ούτε η μάνα της?
* Τι σημαίνει άραγε που σήμερα η Μενεγάκη φόραγε γαλάζια μπλούζα στην εκπομπή της?
* Γιατί η Σταματέρη υπάρχει στην τηλεόραση?(άσε αυτό είναι έυκολο)
* Γιατι ο Αντ1 έχει πάντα τα πιο χάλια ελληνικά σιριαλ ever?
* Ο Ψωμόπουλος τι επαγγέλεται?
* Η Τζούλια είναι αλλοίθωρη?


Ααααχ! Στρώθηκα λοιπόν η μάνα όλο χαρά και έφτιαξα μια tutu για την Μελίνα (ναι είναι official έτσι θα βαφτίσουμε την μικρή αν και είναι κάτι που ξέραμε απο πριν γεννηθεί) και βγήκε και ωραία, και ευτυχώς που προλάβαμε να την φορέσουμε την τσικνοπέμπτη γιατι την επομένη.....αρρωστήσαμε. Μύξες, κακό και κυρίως δυσκολευόμαστε να κοιμηθούμε. Και σαν να μην έφτανε αυτό, αρρώστησα κι εγώ. Και σέρνομαι 2 μέρες τώρα απο καναπέ σε καναπέ. Μετά απο 2 μέρες πλύσης εγκεφάλου απο την πολύ tv μου γεννήθηκαν τα παραπάνω ερωτήματα. Όποιος μπορέσει να μου τα απαντήσει καλώς. Αν πάλι όχι μη σκάτε...θα το ξεπεράσω. Πάω να ακούσω πολύ Freedom fm να ξελαμπικάρω (μέχρι να πάει 11 να δώ CSI Las Vegas..μην ξεχνιόμαστε!)
Περαστικά μας!

18 dreamers replied:

ΦΟΥΛΗ said...

Περαστικά στο μωρουδέλι είναι γλύκα με τη στολή....
χμ από τώρα τη μαθαίνεις στα DK μεθαύριο να μην παραπονιέσαι!!
Καλό απόγευμα...

manetarius said...

Πωωωω!!! Τι κούκλα είν' αυτή;
Την καπαρώσαμε με τον Λου (μην το πείτε στον άντρα σας... θα πάρει το παιδί και θα μεταναστεύσει :Ρ)

Εγώ να δείς ερωτήσεις που έχω να κάνω με τα σίριαλ που βλέπω στην tv... τι άλλο να κάνω.. όλη μέρα είμαι τόπλες και μ' ένα μωρό στο χέρι (στο άλλο έχω το τηλεκοντρόλ!).

(ότι κουλτούρα έχτιζα τόσα χρόνια... θάφτηκε κάτω στους τίτλους τέλους από "Τα μυστικά της Εδέμ")

apos said...

* Το θέμα δεν είναι αν την ξέρει η μάνα της, αλλά αν την αναγνωρίζει
* Ότι ψήφισε ΝΔ,κατά πάσα πιθανότητα Ντόρα, για αυτό και έμεινε μόνη.
* Από ΟΛΟΥΣ που υπάρχουν στην ΤV η εν λόγω σε πείραξε; Που είναι και κούκλα (για την ηλικία της)
* Γιατί είναι fresh
* Ποιος είναι ο Ψωμόπουλος; Η Εφορία τον ξέρει;
* Απλά ένα ΤΙΠΟΤΑ.


que te mejores, prima!

Mamouli said...

Στα πρώτα ερωτήματά σου δε θα απαντήσω, διότι δε βλέπω tv (από άποψη φυσικά).

Θα σου απαντήσω τα εξής όμως:

Δεν γνωρίζω αν είναι αλλοίθωρη η Τζούλια. Αυτό που γνωρίζω όμως είναι ότι όλοι όσοι ήταν στο μαγαζί που τραγουδούσε (ναι, ναι! πἠγα! ή, καλύτερα, βρέθηκα! και δε θέλω κανένα σχόλιο, καμία κριτική, τίποτα απολύτως! ήταν εμπειρία που μπορεί να σου αναλύσω άλλη φορά) αλλοιθώριζαν! Ειδικά οι άντρες (το 90% του μαγαζιού- o Θεός να το κάνει μαγαζί αυτό!) όχι μόνο αλλοιθώριζαν, τους είχαν πέσει και τα τόματα κάτω. Σαν τα cartoons ένα πράγμα που φτάνει το σαγόνι στο πάτωμα! Λες να την κόλλησαν αλλοιθωρίαση??

Όσον αφορά στον κύριο Ψωμόπουλο, δεν γνωρίζω τι επαγγέλεται, αλλα γνωρίζω το εξής (διότι εγώ μπορεί να μην βλέπω τηλεόραση και να μην ενημερώνομαι για τα κοσμικά, αλλά έχω 2 φίλες οι οποίες ξέρουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ πριν αυτά κυκλοφορήσουν στην αγορά): ότι έχει 5 ή 6 χρονών παιδί με γνωστή πρώην μοντέλα (δε θα την αποκαλύψω εδώ πέρα)! Καλό το gossip?

Και τώρα στα σοβάρα. Για να μπορέσετε να κοιμηθείτε θα πρέπει να βάζεις στην μικρή συχνά ορό στη μύτη (μία πολύ αποτελεσματική μέθοδος, την οποία έμαθα πρόσφατα, είναι να της τον βάζεις με τη σύριγγα, γιατί εισχωρεί με πίεση και καθαρίζει η μύτη πιο εύκολα), να βάλεις κάτι κάτω από το στρώμα της για να έχει κλίση (γιατί αν είναι τελείως οριζόντια φράζει πιο εύκολα η μύτη) και αν έχεις υγραντήρα, βάλτον και αυτόν. Κακό δεν κάνει.

Περαστικά σας.

φάβα said...

αχου ρεεε, αχουυυυ ειναι τελειααα!! και dg παπουτσι, δεν σε πιστευω, χαχα, απιθανηηη!!!
δεν σχολιαζω τα αλλα, βαριεμαι :P

μα ειναι γλύυυυκααα :)

(Μελινα, τελειο τελειο!!)

Naf said...

@ΦΑΒΑ
Αγαπητή εγώ δεν κάνω τίποτα!οι πολυαγαπημένες μου φιλενάδες (θα σχολιάσουν απο κάτω standar) φροντίζουν να την μαθαίνουν απο μικρή στα Top Fashion Labels!!

@manetarius
παιδια εγώ κανένα πρόβλημα δεν έχω με το προξενιό αλλα οπως θα έλεγε και ο σύζυγος να αφήσετε και το Ε9 μπαίνοντας..όσο για τα υπόλοιπα σε καταλαβαίνω πλήρως!θα πάρει καιρό να αποτοξινωθούμε καλή μου εμείς με τόσο σκουπίδι!!!

@apos
το ήξερα γλυκέ μου οτι εσύ μόνο θα μου έλυνες όλες μου τις απορίες!Τον Ψωμόπουλο μάλλον δεν τον ξέρει η εφορία γιατι πολύ γελαστός κυκλοφορεί...
gracias por sus deseos, mi querido!

@mamouli
κατ'αρχήν για άνθρωπο που δεν βλέπει tv (και καλά κάνει) τα ξέρεις όλα!!!τα ήξερα κι εγώ όμως...αφού τα ξέρει η Λαμπίρη, δεν μπορώ να το αποφύγω κατάλαβες??
Για το ότι πήγες και άκουσες Τζούλια live νομίζω οτι έχεις καταλάβει οτι πρέπει να κάνεις πλύσεις με αγιασμό στα αυτιά για 1 μήνα τουλάχιστον (αν δεν έχετε αγιασμό απο τα Θεοφάνεια, βάλε ταραμά που είναι και επίκαιρο..)!!
thnk you έμπειρη μανούλα για τις συμβουλές. Τις περισσότερες τις κάνουμε ήδη...ελπίζω να δουλέψουν!

@φάβα
εσύ παιδί μου κορίτσι πρέπει να κάνεις για να έχουμε partner in crime στο shopping..ξέρεις!

mirelen said...

Ένα έχω να πω! Τα παπουτσάκια μας έχουν κάνει θραύση!
Α! Κι άλλο ένα... Βλέπω Κάρμα στον Αντ1 και δεν ντρέπομαι... ήμουν πάντα ερωτευμένη με τον Φραγκάκη, και όσο μεγαλώνει ομορφαίνει αυτό το παιδί (κάτι σαν τον Ρουβά ένα πράγμα)!

Naf said...

@Mirelen
Ε ναι λοιπόν...και εγώ βλέπω ΚΑΡΜΑ!!!και εγώ λατρέυω Φραγκάκη (είναι δικός μου μωρή) και δεν ντρέπομαι γιαυτό!!!(κι ας με πρήζει ο κύριος Naf κάθε φορά)

Spy said...

Tι στο διάολο είναι η tutu?????

mamma said...

Η απορία του κυρίου σας είναι και δική μου.

Τα παπουτσάκια βάζουν το παιδί στον καλό δρόμο των μπράντ! Εύγε!

Και το κυριότερο, να μην το ξεχάσω, περαστικά στα όμορφα κορίτσια. Σας φιλούμε γλυκά :)

Naf said...

@Spy
A ballet tutu is a skirt worn as a costume in a ballet performance

@mamma
εντάξει σας τη λύσαμε????
εσείς που χαθήκατε???μας λείπετε...μεγαλώνετε???

One Happy Dot said...

Μα κοίτα δάχτυλα που έχει αυτό το παιδί...Θα γίνει πρώτο μποϊ σας λεω!!!!
(Εγω το χαβά μου...!)

Y. K. said...

υπεροχη η μικρη μεσα στην tutu της :)

να ειστε καλα ολοι σας. και το ονομα τοσο ταιριαστο!

(ΥΓ:ασχετο επειδη, το ματι μου πηρε το ονομα Φραγκακης, εχμμ κι επειδη κι εγω τον λατρευα, ενα θα σου πω: αμα τον δεις να χορευει μπορει και να ξενερωσεις απιστευτα. μα "κουνιεται" παααρα πολυ. Και συχναζει στο booze επισης.)

Naf said...

@Dotty
φτου φτού να λές και βλέπουμε!

@άλις
γιατι μήπως έχεις δεί τον άντρα μου να χορεύει???άσε καλύτερα. Τον έχω δεί εγώ όμως...και παρ'ολα αυτά τον παντρεύτηκα!

Olga said...

αχααααα... Θεικό παπούτσι η νεαρή μπλόγκερ όπως επίσης και τέλειο tutus..
Εμένα μου είπαν ότι το μπεμπέκι μου είναι κατα 95% αγοράκι (ο επόμενος Σάααααααακης) οπότε γλίτωσε από τα φρου φρου της τρελής της μάνας του... Απλά θα συνεχίσω να βγάζω τα απωθημένα μου σε μένα...Τιγκα στο ροζ και το γκλίτερ λέμε!

Και ναι... Η Τζούλια είναι αλήθωρη και ο Ψωμόπουλος δεν έχω ιδέα τι επαγγέλεται...Μαιντανούλης ίσως?

Φιλάκια

Kος Μηδενικός said...

* Μία που μας τα είχε κάνει ΝΑ ο Cyan!

* Ότι είναι Νέα Δημοκρατία;

* Γιατί είναι παντρεμένη με το Μαλέλη;

* Είχε κάποτε το Τρίτο Στεφάνι...λυτρώνεται!!

* Πρώην γκόμενος Βίσση!

* Αν την πάρω βίζιτα...θα σου πω!

Κάτι άλλο;

φάβα said...

δεν το συζητω!!! μαρη γιατι να εισαι στην αλλη ακρη, μαρηηηη!!! :)))

mahler76 said...

να κόψεις την τηλεόραση να μην έχεις τέτοια ερωτήματα χαχαχαχα

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!