Be my Anti Valentine !!











Αυτές είναι κάρτες για του Αγίου *μή χέσω*
Εγώ πάντως τέτοιες θα στείλω!
Απο εδώ

12 dreamers replied:

phaed_kid said...

''I don't understand why Cupid was chosen to represent Valentine's Day. When I think about romance, the last thing on my mind is a short, chubby toddler coming at me with a weapon!''

Y. K. said...

χιχι.
πιο συμφωνη δε θα μπορουσες να με βρεις!

Naf said...

@phaed_kid
βρε κουτό δεν κυνηγάει εσένα. Τις καρδούλες τρυπάειιιιι...bleeeehhh

@άλις
merci...χαίρομαι που συννενοούμεθα!

Olga said...

αααα, πολύ μου αρέσουν αυτές οι καρτούλες, επιτέλους κάτι του γούστου μου...!

Γείτσες!!

Υγ. Είσαι καλύτερααααα?

Φιλάκιαααα

apos said...

Μαζί σου...

(μωρέ όλο το μαγαζί έπρεπε να σου φέρω από το NYC)

ΦΟΥΛΗ said...

Καλό 4 ήμερο, με ψηλά το χαρταετό...

mamma said...

Καλό τριήμερο and a happy valentine's day!
:-P

Mistress Hyde said...

Καλέ που τα βρήκατε αυτά τα φανταστικά;
Εύγε σας!

Mamouli said...

Φανταστικές!

Και επειδή ούτε και εγώ είμαι fan αυτού του Αγίου, αλλά κάτι πρέπει να ευχηθώ για το τριήμερο, εύχομαι καλά κούλουμα (και για όποιον θέλει να μάθει από που προέρχεται αυτή η όχι και τόσο εύηχη λέξη, here u r: http://www.servitoros.gr/voria/view.php/23/561)

Εύα said...

αψογο!επισης νομιζω οτι αυριο γινεται το καλυτερο παρτυ επι του θεματος εδω στη Σαλονικη τουλαχιστον το οποιο λεγεται Valentine's...we're not celebrating,we're mourning!
τα φιλια μου :-)

mahler76 said...

έλα μωρέ μια χαρά είναι ο Άγιος χαχαχαχα τι γκρινιάρα που είσαι.

Anonymous said...

Μου αρέσει το διάβασμα και έχω συλλάβει αυτή την ιστοσελίδα πήρε κάποια πραγματικά χρήσιμα πράγματα σε αυτό!

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!