New Face


Αυτά παθαίνεις όταν ζείς με έναν γραφίστα. Ανοίγεις το ντουλάπι με τα άπλυτα και ξαφνικά τα βλέπεις χωρισμένα σε μαυρα, λευκά, καφέ, χρωματιστά πάλ, χρωματιστά έντονα, ντεγκραντέ, μπλέ και εμπριμέ. Ανοίγεις τα συρτάρια του και τα πάντα είναι ταξινομημένα ανα χρωματική παλέτα. Το σπίτι σου πάυει να είναι βαμμένο με τις κλασσικές αποχρώσεις του λευκού (μπέζ, σπασμένο λευκό, κατουρημένο λευκό κτλ κτλ). Επίσης αρχίζεις να μπαίνεις και εσύ στο τρυπάκι με τα χρώματα (-Αγάπη μου φέρνεις την ζακέτα μου απο την καρέκλα? Την ροδακινί. – Αγάπη μου, δεν είναι ροδακινί αυτή η ζακέτα, είναι καρπουζί. – Δε με χέ....ρε αγάπη μου...). Αρχίζεις να αγοράζεις χαρτοπετσέτες με γνώμονα το αν έχουν ωραίο pattern και όχι κατα πόσο απορροφητικές είναι. Γεμίζει το σπίτι σου με περιοδικά. Το χαρτάκι που λέει το επωνυμό σου στο κουδούνι της πολυκατοικίας είναι πια γραμμένο με ιδιαίτερη γραμματοσειρά –που να σκάσει ο κυρ θανάσης απέναντι-. Τα μονόχρωμα σεντόνια σου πλέον μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού. Και τέλος, ξυπνάς μια μέρα και βλέπεις το blog σου.....

Έτσι !!!!!!

-Μα αγάπη μου δεν γινόταν..έπρεπε να στο φτιάξω όμορφο!!!

-Τι εννοείς???Δεν ήταν όμορφο???

-...(τι ήθελα και μίλησα ο μ....)

34 dreamers replied:

φάβα said...

αχ θα φαω τα μουστακια μου τωρα εγω! δεν εχω μουστακια οκ.
θα φαω τα μαλλια μου!
να πεις του κυριου με τις χαρτοπετσετες οτι των ζηλευω παρα πολυ γιατι αυτο και αλλο ενα παλευα να το περασω στο μπλογκ και δεν τα καταφερνα με τπτ!
Ειναι τελειο μπουμπουυυ!!!
Να ξερεις εισαι πολυ τυχερη γυναικα, ναι ναι! Φτου φτου, αχ, φτου!
(μου τον δανειζεις λιγο? να ισα ισα να μου περασει και μενα εναααααα, αλλο αλλο οχι το ιδιο, χεχε)
(καλα ακομα αυτος ο καφες???)
σμουτσ μπειμπι!

Anonymous said...

πανέμορφο, κουκλίστικο...έτοιμο να υποδεχτεί φωτό από μπεμπέ ρουχαλάκια και κοκκαλάκια! ;) είδες τύχη βρε να τον έχεις τον γραφίστα σπίτι; εγώ δίπλα μου όλη μέρα που τους έχω δεν τολμώ να ζητήσω κάτι.. ενώ εσύ στο σπίτι...παίρνουν φρέσκο χρωματιστό αέρα τα συρτάρια σου μαζί και το μπλογκ σου! τυχερούλα! ;)

Spy said...

Πω, πω...!
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!!
Ποιός σας το έφτιαξε να του ζητήσουμε κι εμείς καμιά χάρη;;;

φάβα said...

chichipiru σου φτιαξαμε εσενα δεν σου φτιαξαμε? γκρινιαρα :P
(τωρα τι στο καλο κανεις και βγαινει χαλια, εν ξερω)

b|a|s|n\i/a said...

μα το έλεγε και η διαφήμιση! βάλτε χρώμα στη ζωή σας.
η αλήθεια πάντως να λέγεται.
είναι είναι είναι είναι δεν βρίσκω λόγια. απλά απίστευτο!
και το αποτέλεσμα είναι τόσο μα τόσο μα τόσο όμορφο γιατί το ταλέντο για να αποδώσει πρέπει να έχει την αντίστοιχη έμπνευση!
:) καλό μήναααααααααα!

PN said...

Πολύ extreme makeover έχει πέσει στα Blogs. Πάντως ο κύριος Naf...το έκανε τέλειο το Blogάκι σας. Αν και πριν ήταν πολύ όμορφο. Αλλά τώρα να...έγινε πιο παιδικό...πιο μαμαδίστικο και σας ταιριάζει θαρρώ!!

Είναι τέλειο!! Μεγιές!!!

Naf said...

@φαβα
καλέ αμα είναι να φάς τα μουστάκια που δεν έχεις κάνε κλίκ στο bannerάκι κάτω κάτω δεξιά για μία ανανέωση σε χρόνο dt...καλά δεν ορκιζόμεθα και το dt. Άλλες εναλλακτικές είναι να σου τον δανείσω για 5 μέρες, απο ενα 3ωρο..κάνει και τζάμια θα σου κάνει και μπλόγκ.Αλλά νομίζω οτι τα έχεις καταφέρει και μόνη σου μια χαρά με το δικό σου.Σταμάτα να γκρινιάζεις λοιπόν καλέ!!

@chichipiru
Στα συρτάρια ΜΟΥ δεν θα το έλεγα μιας και τα δικά μου είναι ένα κουλουβάχατο χρωμάτων και όχι μόνο...αλλα ναί είμαι τυχερή η άτιμη, έχω να αγοράσω απλές άσπρες χαρτοπετσέτες εδώ και 3 χρόνια!!:Ρ

Naf said...

@b|a|s|n\i/a
καλό μήνα!!!! Καλέ δεν ξέρω τι να πώ απο τα καλά σου λόγια! Και να φανταστείς οτι το συγκεκριμένο template δεν ήταν η πρώτη μου επιλογή και είχα αρκετές αμφιβολίες!!τώρα ησύχασα!Θα το κρατήσω λοιπόν!!

@Spy
(Naf σκύβει συνομοτικά και ψιθυρίζει στο αυτί του Spy)κάτω κάτω κάτω στο τέλος της σελίδας έχει ένα S...κάνε κλίκ πάνω και θα δείς!!!(απλή συνωνυμία να φανταστώ?)

Naf said...

@Vk in Athens
ευχαριστώ καλό μου!!!τώρα βέβαια το "μαμαδίστικο" δεν ήταν ακριβώς αυτό που θέλαμε να πετύχουμε με το makeover αλλα μάλλον μου βγήκε το έμφυτο μητρικό ένστικτο!!

Anonymous said...

@naf...μα είναι τόσο βαρετές οι λευκές χαρτοπετσέτες...!@spy: το σχόλιο ήταν για να μας "κόψετε" όλες εμάς που δεν πιάνει το χεράκι και ξαμοληθούμε να ζητάμε χάρες ε;; καλό μήνα! τέλειο και πάλι!:)

Anonymous said...

καλα ..κόπηκα!
τι γαματο καλε που το κανες το ισοκαλυβι σου!
σαν δειγματολογιο για τεντοπανα έγινε!
με αρεζει a lot!
καλημερες καλη μηνες και τα λοιπα!
τσαγια και χαμομηλα!

apos said...

Δεν λέω, καλό είναι. Καλά τα φτιάχνει ο κύριος naf. Πλην όμως ο κύριος spy είναι ένα κλικ ανώτερος (τουλάχιστον).
Τέλος πάντων, καλορίζικο.

(πω πω ούτε τον ξυνό δεν μπορώ να κάνω καλά Δευτεριάτικα...)

φάβα said...

xaxa, ε δεν παιζεται, εχω παθει σοκ! ευγε!

Naf said...

@all
(η Naf συνειδητοποιεί οτι μπορεί να κερδίσει απο αυτήν την ιστορία και αρχίζει να αλλάζει το story)
Exmmm...η αλήθεια είναι οτι ΕΓΩ έκανα όλη την δουλειά και ΔΙΚΗ μου ιδέα ήταν το υπέροχο τούτο blog..................(μεγάλη παύση γιατι ο κύριος Spy την έχει πιάσει απο τον λαιμό γιατι τον έπρηξε 3 μέρες μέχρι να διαλέξει και να καταλήξει σε ένα template και που το ένα της ξύνιζε και το άλλο της βρώμαγε)

mahler76 said...

Λοιπόν ο Spy αναλαμβάνει από εδώ και στο εξής τα του μπλόγκ.
Πάντως θέλω να σας δώ να αγοράζετε μαζί βρεφικά για το μωρό. Θα είναι τρελό show.

Naf said...

@mahler
διόρθωση: ΘΕΛΕΙΣ (believe me) να έρθεις μαζί μας σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ αγορά!!!θα έχεις να γράφεις πολλάαααα post. To κανονίζουμε αν θές πάντως!

mahler76 said...

ΝΑΙ!!! ΜΕΣΑ!!!!

One Happy Dot said...

Επιτέλους το έφτιαξες! Τόσα βράδια που ξενυχτούσες, ενω ο προκομένος σου κοιμόταν, τουλάχιστον οδήγησαν σε ενα εξαίσιο αποτέλεσμα! Συγχαρητήρια φιλενάδα! (είναι σαφές ότι αν θέλεις να συνεχίσω την ιστορία για το πως ΕΣΥ έφτιαξες το blog σου θα χρειαστούν "ορισμένα" ανταλλάγματα...γουινκ γουινκ!

Naf said...

καλή μου νεραϊδονονά μόνο εσύ ξέρεις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τι πέρασα!!!
ωχ!!RUNNAWAYYYYYYY.....Spy comming towards your general direction!!!ATAAACKK

mahler76 said...

@Νaf
αχ αυτό έχει να κάνει με το μπλόγκ ή με αυτό που σκέφτηκε το πρόστυχο μυαλό μου?

ethanandthecity said...

Μεγειές το νέο τεμπλέητ. Λίγο τεκ λίγο ρομαντικό λίγο παλιμπαιδίζον, μια χαρά μη σου πω και δύο!

thamnos said...

Εχω φάει την αγορά να βρω spiral σε διάσταση του ενός μέτρου πλας, μα τίποτα...
Ωραίο το εργαλείο, εύχομαι να μην επηρεάσει και τα posts!!!

Anonymous said...

καλέ? για φέρτον κι απο δω!

mirelen said...

Είναι εκπληκτικό....
Άντε και σύντομα προαγωγή στον γραφίστα... Και Art Director βρε!!!

Naf said...

Προσοχή προσοχή....ενοικιάζεται γραφίστας-art director-manager και οτι άλλο τραβάει η ψυχή σας, σε λογικές τιμές. Πλεροφορίες εντός.

PN said...

Μαρή....θα βγάλεις στον σφυρί τον άνθρωπο; Κανόνισε γιατί κάπως έτσι αρχίζετε εσείς οι μοντέρνες γυναίκες και σας τους παίρνουν άλλες στο τέλος. Και ο κύριος Naf είναι και τεφαρίκι...καν και καν τον λιγουρεύονται!! Αγαπητή μου...φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισά έλεγε η γιαγιά μου!! Χαχαχαχαχα!!!!

Naf said...

Εσένα πουλάκι μου την επόμενη φορά θα σε κεράσω nutella στον καφέ για να μου κελαηδήσεις ποιές έχουν αυτές τις...¨λιγούρες¨!!!

xipasmenos said...

Αυτό ήταν πρέπει να φτιά3ει το fashion police.....

Spyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
σε παρακαλούυυυυμεεεεεεεεεε

aa-duck said...

OMG!!!!!!!!!!!
Τέλειο είναι, τυχερή, τυχερή, τυχερή κοπέεελαααα!
Και ο S φυσικά τυχερός αφού απ' ό,τι φαίνεται έχει ΩΡΑΙΕΣ πηγές εμπνεύσεις!!!!

(καλά, μιλάμε μέχρι κι εγώ μίλησα που είχα να το πάθω μήνεσ!!!)

wilma said...

Πάρα πολύ ωραίο! Με γειά! και τι ωραία που είναι τα Post it κρεμασμένα δεξιά! Πολύ έξυπνη ιδέα!

Εγώ λέω αφού έχετε το "μέσο" να αλλάζετε εμφάνιση κάθε μήνα!

(χε χε χε σατανικό γελάκι ανακατώστρας)

Anonymous said...

Megia for the new face.

apos said...

wilma: όχι κάθε μήνα και καινούργιο! Και μετά να παριστάνουμε εμείς (στα μούτρα μου αναφέρομαι) ότι και καλά είναι πάρα πολύ ωραίο; Κάθε μήνα;

wilma said...

Apos μου, φαντάσου αν εμείς απλά θα θαυμάζουμε, κάποιος άλλος (ο κύριος Naf) θα πλαντάζει για να προλάβει!

Spy said...

@ apos & wilma:
Σας ευχαριστώ ειλικρινά. Είστε πραγματικοί φίλοι, όχι αστεία.

@ υπόλοιποι:
Όποιος θέλει να περάσει από το μαγαζί, δεν επισκεπτόμαστε κάθε μέρα τα ξένα μαγαζιά ώστε να ξέρουμε τις απαιτήσεις σας.
Τιμαί λογικαί.
Βερεσέ δεν έχει.
Η περίοδος των εκπτώσεων έληξε.
Αν λείπω αφήστε μήνυμα κάτω απο το χαλάκι. Θα το δω μόλις γυρίσω.

'στω.

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!