Μόνο για γυναίκες!

Να ΄μαστε λοιπόν και φέτοοοος! Βρακί δεν είχε ο κώλος μας αλλά και Oscar διοργανώσαμε και γκλαμουριάσαμε και πάλι. Εκπλήξεις δεν είχαμε, όλα τα φαβορί έφυγαν με το χρυσό αγαλματάκι, χάρηκα πολύ για το Slumdog Millionaire που σάρωσε, μπλά μπλά….ας περάσουμε στο κυρίως θέμα. Τι φόρεσαν οι προκομμένες stars φέτος στο κόκκινο χαλί; Πρώτα αν θέλετε μπορείτε να διαβάσετε τις κριτικές της συναδέλφου φάβας και μετά βγάλτε τα συμπεράσματα σας γιατί οι απόψεις διίστανται κυρίες μου! Πάντως κατά κοινή ομολογία πιό βαρετά outfits δεν έχω ξαναδεί ever…τι έγινε καλέ; Φοβήθηκαν μπας και τους κράξουμε λόγω κρίσης και κώλωσαν;; (όχι καλέε εσείς ζείτε στο Αμέρικα, don’t worry!). Anyway…Ας ξεκινήσω με τις εμφανίσεις που μου άρεσαν για να μην μας πάρει ο ύπνος από τώρα!


Λοιπόν, αυτό το Miley Cirus το σιχαίνομαι και ούτε θέλω να ξέρω τι κάνει στη ζωή της πέραν των προσπαθειών της να τραγουδίσει και πονάω που το λέω αλλα αυτή η τουαλέτα του Zuhair Murad με άρεσε πολύ γιατί let’s face it ήταν από τις λίγες με ενδιαφέρον!!
Η Marisa Tomei από την άλλη είναι θεά. Και το ασημί Versace φόρεμα μας αρέσει πολύ.
Επίσης μας άρεσε το φυστικί Dior φόρεμα της SJP

Αλλά πολύ χαίρομαι που για άλλη μια χρονιά the winner is Marion Cottilard με Dior. Simply the best.
Και τώρα sit back and relax γιατι αρχίζει το ταξίδι στη βαρεμάρα…

Γιατί βρε Kate μας;;; Γιατί πουλάκι μου; Φόρεσες ότι καλό είχες σε όλα τα events και μου ήρθες στα orcars καλόγρια;;; ωραία μαλλιά, ωραίο μακιγιάζ, ωραίο φόρεμα….ΖΖΖζζζ…

Η επιτομή τώρα τελευταία όμως της βαρεμάρας είναι η Anjelina Jolie. Έλεος πιά. Βαρέθηκα να την βλέπω επίσης να έχει το ίδιο ξενερουά ύφος. Καληνύχτα..

Δεν μπορώ να πώ…υπάρχει βελτίωση από την περσινή απαίσια εμφάνιση της Tida Winton. Απλά είναι το ίδιο βαρετή…μήπως είχε να πάει σε βαφτίσια μετά;

Σε μια κατηγορία μόνο του βάζω το dress της Penelope γιατί οκ, βαρετό δεν είναι αλλά κοπέλα μου, μην τρομάξεις, αλλα σε κοροϊδέψανε εκεί που πήγες….αυτό είναι νυφικό. Δαντέλες, σιφόν, κεντήματα, στρασάκια και είναι και ιβουάρ….δηλαδή….χελόου! too much?

Τέλος έπρεπε να σχολιάσω τα παρακάτω γιατί απλά όταν τα είδα αναρωτήθηκα: WTF????????

Αναμένω εναγωνίως και ποστ από Α,μπά? Άντε βρε και του χρόνου!!μόδα στο

15 dreamers replied:

One Happy Dot said...

Κάτι ήξεβρα εγω που έριξα πάνω μου εκείνο το εξαίσιο ντεπιεδάκι που με είχε ράψει η θειά μου η Ευμορφία με τις βάτες κεντημένες στο χέρι (κοπανέλι στο στυλ εαν γνωρίζεις κοπελιά!) σε τόνους του μπεμπεκιδίζοντος γαλάζιου (αγγλιστί baby blue) και πήγα στο event και κανείς δεν ασχολήθηκε μαζί μου!! (Γιατί εκεί ήμουν και πετούσα σερπατίνες...σοβαρά σου λεω! Δεν πιστεύεις? Θα κατέβω κάτω ρεεεεεεε!)

φάβα said...

ρε συ, εχω θεμα με το ασημι, με ξενερωνει φριχτα. Για το θεμα νυφικου, σου εχω γραψει απο εκει, ελα βαριεμαι να τα ξαναγραφωωωω...

Παντως το θεμα ειναι υποκειμενικο, αρα ολα χωρανε :)
(απο αυτο το μικρο υπερπαραγωγη, δεν ξερω τι σου αρεσε, δεν ξερωωωω).

Παντως γενικα, πολυ βαρεμαρα τα φετεινα ντυσιματα, καμια προσωπικοτητα στο ντυσιμο..

xipasmenos said...

Μόνο γυναίκες;
οκ
να βρεις αλλον να ψάχνει όλο το Λονδίνο για να διακοσμήσει το ΔΙΚΟ ΣΟΥ baby shower....

You selfish bitch......

Α, μπα? said...

μόλις εκπλήρωσα την υποχρέωσή μου!

ProFyLaKtiKo said...

αγαπάμε κέιτ γουίνσλετ! ναι? ναι

Naf said...

@dot
Σε είδαμε μαρή...απλά έχω καλέσει κάτι μπράβους να σε συλλάβουν για στυλιστικό έγκλημα καλέ...μην αγχώνεσαι..

@φαβα
ναι βρέ ...κουβέντα να γίνεται...δηλαδή με τέτοια ξενέρα φέτος μικρή κουβλεντα θα κάνουμε...αίσχος!

@xipasmenos
ΚΑΛΟ ΜΟΥ!!!!!!έλα τώρα...ξέρεις τι εννοώ...εσύ είσαι άλλη κατηγορία μόνος σου κατ΄αρχήν!Εσύ μην σου πώ πρέπει να κάνεις και ανάλογο πόστ.Ξέρω ξέρω θές δωροδοκία..ΚΑΤΑΛΑΒΑ u little..

@Α,μπα?
χοχοχο πάω να δώ!

@ProFyLaKtiKo
of cource we do!!!jesus...έχει ομορφήνει τραγικά όσο μεγαλώνει αυτή τελικά ε;

xipasmenos said...

Κάπως το σωσες.....με τα κρουασάν (ξέρεις εσύ) θα αποκατασταθεί η σχέση μας μετά απ αυτό!!!!!!!!

Anonymous said...

hahahah
οι απόψεις διίστανται όντως, μη σου πω και τριίστανται!
Εμένα πάντως μόνο η Kate μ'άρεσε, οι άλλες ήταν καρνάβαλοι με κορυφαία τη σεναριογράφο του Benjamin. Δες σχετικό ποστ (τα μεγάλα πνεύματα...)

Naf said...

@xipasmenos
μμμ...κρουασάννν....μλκ δεν μπορώ να ξεχάσω την φάτσα σου πίσω απο το κουτί...

@sakafiora
καλά το δικό σου ποστ είναι σε άλλο επίπεδο...έχω λιώσει απο τα γέλια μαρ΄σύ

thamnos said...

Θα ξεπεράσω το " μόνο για γυναίκες" και θα τολμήσω να ρωτήσω, παρόλο που η μαμά μου έιναι μοδίστα και έχω το khow how, τι είναι το ΣΙΦΟΝ ρε κοπελία???
Να μην το συσ με το γνωστό μου σιφόΝι.!! Ε?εε??

Naf said...

@Thamnos
ένα λεπτό διάφανο μεταξωτό ύφασμα. Παπάρια Know How έχεις!!!!
ποιός είμαι τελοςπάντων η βικιπίδια;;;;;;τσσσσσ

Anonymous said...

Οταν λες "μονο για γυναίκες"?
δεν καταλαβα μαρη!
εμεις τα πουστρακαι δεν εχουμε αποψη?
εξαλου ο gay ειναι ο καλυτερος φιλος της γυναίκας [μεχρι να της φαει κανα γκομενο]
τες πα με συχγισες πρωι πρωι και δεν μιλαω και με το θειο σου να παρω να του ριξω καμια χριστοπαναγια να στανιαρω
γιατι μπηκα εδω καλε τι ηθελα να γραψω?
σιχτιρια πρωι πρωι!
καλημερα Ναφ καλα εισαι?
[εγω ναι θεια μου αλλα εσυ οχι!]

mahler76 said...

είμαι άσχετος με το θέμα μόδα οπότε θα αρκεστώ να πώ μια καλημέρα!!

wilma said...

βρε naf τα είδα, τα ξαναείδα, αλλά δεν με ενθουσιάζει τίποτις. (και καλά τώρα μπούχτισα από τα dior και τα prada και θέλω κάτι πιο απλό, όπως zara).
Νομίζω ότι ο Χιού Τζάκμαν είναι ότι καλύτερο για να φορέσεις μια τέτοια βραδιά. (αχχχχχ).

island said...

Πώς έγινε έτσι η Κίντμαν; Σαν να έχει τρακάρει με φορτηγό και έχει περάσει και 4 χρόνια στην εντατική. Κρίμα η γυναίκα.

Καλό μήνα αγαπητή Ναφ.

ΥΓ Πλησιάζει με το καλό ο καιρός;

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!