Celebrate the rain...(say what???)


Δεν έχω όρεξη να γράψω τίποτα στο έρμο blog μου αυτές τις μέρες. Από την Παρασκευή μέχρι την Κυριακή το βράδυ πέρασα ρομαντικό τριήμερο με μια φοβερή ίωση (ψηλή, ξανθιά…) που με έλιωσε στον πυρετό και στο βήχα. Αφού λοιπόν κατάφερα να διασώσω τα σωθικά μου από αυτόν τον κωλόβηχα (η κόρη μου πρέπει να μου έριξε πολύ βρισίδι εκεί μέσα. Απορώ πως μπορούσε να κοιμηθεί με τόσο θόρυβο….παιδί μου!!!) και αφού φρόντισα να κολλήσω το έτερον μου ήμιση (για να μπορώ να τον σπιτώσω μην μου τον φάει καμία Σούλα εν τω μέσω της εβδομάδος και παράλληλα να το παίζω νοσοκόμα με αγάπη και προδέρμ), γυρίζω και στην δουλειά για να βρώ...το Χάος! Μετά απο όλα αυτά πόσο ελεϊνό βρίσκεις το γεγονός οτι το μόνο που περιμένω με χαρά είναι την μέρα που θα βρέξει για να φορέσω τις καινούργιες, υπέροχες γαλότσες μου?? (ναί ναί αυτές στην φωτό είναι)...Μην απαντήσεις...πάω να googlάρω κανένα ξόρκι για να φέρει καταιγίδες...

23 dreamers replied:

xipasmenos said...

eyxomai na brexei kathe mera tetoies mpotes anhkoun sta podia sou!!!!!!

teleies einai!!!!

Unknown said...

βρε συ naf είναι υπέροχες! δώσε καμιά παραπάνω πληροφορία...να βρέξει πάντως δεν θα ευχηθώ... μου αρέσει η βροχή μόνο όταν με βρίσκει μέσα...:) μεγειά! :)

Anonymous said...

Οι μποτες θα παιξουνε στο Dotoparty ακομη και αν έχει τόση ζέστη εκείνο το βραδυ που να χρειαστει να τις φορεσεις με μαγιο!
Μη κανει καμια μαλακια και ερθεις χωρις τις μποτες θα σε αφησω νηστικιά!
Καλυτερη απειλη δεν εχω!
περσατικουλια ζουζουνιτσα μου!

φάβα said...

T E L E I E S!!! μεγεια καλο μου, και μη στεναχωριεσαι, ολοι σκατοπεριοδο περναμε... αυτο το καφε... λεω εγω τωρα... τσιτσι ακους?

PN said...

Σεα αγαπάω σε εκτιμάω, αλλά μην τολμήσει να βρέξει. Μια χαρά δεν είμαστε με τον ηλιάκο μας; Και ποιος σε εμπόδισε να τις φορέσεις αι άνευ βροχής; Αγαπητή Naf, μην κολλάς σε μικροαστικά κατάλοιπα που λένε ότι φοράμε μπότες και γαλότσες μόνο όταν βρέχει. Αμάν πια! Αν δεν τα κάνεις τώρα που είσαι έγγυος και έχεις το ακαταλόγιστο...πότε θα τα κάνεις;

apos said...

το σχεδιάκι στην μπότα είναι παζλ? ή εγώ δεν βλέπω καλά?
και να βρέξει και να χιονίσει. Mαζί σου.

Masterpcm said...

Τραπέζια, καρέκλες και άλλα μικροαντικείμενα γίνονται δεκτά, βροχή να είναι κι ας ρίχνει και τραπεζομάντιλα.

Βρέξε ! ! !

(Λές να πιάσει;; Να ακούστηκε τίποτα εκεί πάνω;;;)

:-)

Περαστικά σε όλους σας (η μικρή συμπεριλαμβάνεται, μπορεί να ζεστάθηκε λίγο παραπάνω)

:-)

b|a|s|n\i/a said...

γιατί να βρέξει; για να λασπωθούν; και να βρωμίσουν; και να έχουμε και άλλες ιώσεις με την υγρασία;
περαστικά πολλά και μεγειές! φοβερές είναι όντως!

elf said...

Επιτέλους! Με γεια!!!!

Ο ψεύτικος Πέτρος said...

Mnma pros tin kori: Koyragio mikroula, i mana sou to exei apolesei. Me tetoia krisi paei kai pswnizei mpotes. Anti na mazepsei kana frago na se steilei sta kollegia. Kai gia ton bixa tis mi skas. Dws tis kamia klwtsia kathe fora pou goyxougouxaei!!!

KaLLinaki said...

Περαστικούλια και do not worry...όταν σπάσουν τα νερά ...θα τις χρειαστείς σίγουρα !! Μιλάμε για πολύ νερό! ;-)

Naf said...

@xipasmenos
κανόνισε..μόλις βρέξει θα με πάς για καφε να σε κάνω φιγούρα μανίτσα!!

@chichipiru
αγαπημένα μου shopping freaks (αν δεν ταιριάζαμε δεν θα συμπεθεριάζαμε) ze boots αγοάστηκαν απο το http://www.plueys.com
μαζί με την φιλενάδα dot που πήρε άλλο ένα yammmy pair και έκαναν γύρω στις 12 εργάσιμες να μας έρθουν, αλλα χαλάλι γιατι τις πήραμε κοψοχρονιά!τρέχτε κόσμε!:Ρ

@Aunty Donna
τέλεια λοιπόν!τα λέμε εκεί.Θα με αναγνωρίσεις απο την κοιλιά μου που θα στρίψει πρώτη στη γωνία, και κάτι γαμότσες στα πόδια...θερμή παράκληση για να έχει και λίγο νόημα η θριαμβευτική είσοδος: στρώστε λίγη λάσπη ..κάτι βρε αδερφέ να πατήσω πάνω!

Naf said...

@φαβα
όντως ρε παιδί μου...πάίζει κάτι αστρολογικά και δεν το ξέρω;;κάνας ανάδρομος, καμιά έκληψη, σκόνταψε η Αφροδίτη στον Δία;;;;;
ναι όντως τι θα γίνει με αυτόν τον καφέ!πείτε μου date & time!

@Vk
σιγά μην περιμένω να βρέξει αγάπη μου!!!χαζή είμαι;;απλά έτσι γκρινιάζω...ξέρεις..έχουμε και έναν κοινό γνωστό που το κάνει αυχνά..γκούχου γκούχου..

@apos
γερνάμε γερνάμε;;;;;;σκυλάκια είναι πάνω στην μπότα καλό μου...σκυλάκια!!:)

Naf said...

@masterpcm
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΞΟΡΚΙ IMEDIATELLY!!!έχει συνεφιάσει αν μή τι άλλο..Ευχαριστούμε για τα περαστικά!!οι μισοί αναρρώσαμε οι υπόλοιποι είναι ακόμα αγκαζέ με τον καναπέ!

@b|a|s|n\i/a
βρε ας λασπωθούν!!λαστιχένιες είναι!That's the fun of them!

@elf
όντως!!!Ευχαριστώ!!και στα δικά σας!;!

Naf said...

@Ο ψεύτικος Πέτρος
ίσα ίσα που στην κρίση αγάπη μου ταιριάζει η γαλότσα. Τί να κυκλοφορείς με μπότα δερμάτινη δεν λέει!
απο κλωτσιές η κόρη πάντως άλλο τίποτα.Δέν έχω παράπονο.

@KaLLinaki
eeewwww...αυτό δεν το έιχα σκεφτεί..τώρα ΚΑΙ στο μαιευτήριο!!

One Happy Dot said...

Χθές που ο ήλιος έλαμπε και ο κόσμος φορούσε τα κοντομάνικα...είχα βγεί εξω με τις καινούριες γαλοτσίστες μου και πολύ το ευχαριστήθηκα! Μεγειά μας λοιπόν και το νου σου...αύριο θα βρέξει!

mirelen said...

Εκπληκτικές, σου ταιριάζουν τόσο πολύ Nafακι! Να τις φορέσεις στο Dotoπαρτυ να τις δούμε από κοντά!

Naf said...

@Mirelen
με προκαλείτε και θα την κάνω την εμφάνιση σας το λέω!!!
(τραβάτε με και ας κλαίω λέγεται αυτο..)

mahler76 said...

ούτε αδερφή δεν θα τις φόραγε αυτές...

apos said...

Δεν πιστεύω να έχεις παράπονο? Έριξε σήμερα τον Κ@@@@ του απο βροχή....

(μούσκεμα έγινα...)

Tanila said...

Αυτές οι γαλότσες μου αρέσουν πχιο πολύ κι απ'τις δικές μου.

Spy said...

Συμφωνώ με τον Μahler.
Τελεία.

Anonymous said...

Περαστικά!
Αν και δεν διαθέτω παρόμοιες (υπέροχες!) γαλότσες, εύχομαι επίσης να βρέξει. Δεν ζήσαμε καθόλου χειμώνα φέτος. Πώς θα νιώσουμε τη διαφορά με το καλοκαίρι???
Βρέξε, βρέξε!!!!!

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!