Craving...*


* ουσ. σφοδρός πόθος, λαχτάρα
Συστατικά: 3 μπάλες παγωτό βανίλια, 7 (τουλάχιστον) κουταλιές της σούπας σιρόπι βύσσινο, 3 κιλά σαντυγί και λίγο σιρόπι βύσσινο για το γαρνίρισμα. Σερβίρεται...αμέσως. Τρώγεται με μεγάλο κουτάλι.
Ετοιμηγορία: my daughter made me do it...

19 dreamers replied:

b|a|s|n\i/a said...

τα φτιάξατε τα παϊδάκια τελικά;
μετά τόσο κρέας ένα τέτοιο γλύκισμα είναι ότι πρέπει :)

Naf said...

χμμμ... τώρα που το λές..ίσως αυτό να φταίει και άδικα κατηγορώ το παιδί μου!!!

Anonymous said...

κι εγώ που δεν έχω καμιά κόρη στην κοιλιά...και μόνο από τη φωτό έχω ξελιγωθεί..κι ας έφαγα 2 κιλά ψάρια και γαρίδες το μεσημέρι!!! μμμμ! το παγωτάκι μου έλειψε σήμερα! :) εκείνο τον καφέ να τον κανονίσουμε κάπου που να έχει και τέλεια γλυκά ε;;

Naf said...

βαλτή είσαι και εσύ τώρα έτσι???θα με κάνεις να σκέφτομαι πάλι γλυκά????φτού σου!

mahler76 said...

σε μισώ για το άλλοθι σου αυτό...

mirelen said...

Δεν σε ζηλεύω καθόλου γιατί μόλις τσάκισα ένα κομμάτι τούρτα μπισκότο. Απλά νιώθω περισσότερες τύψεις γιατί δεν έχω άλλοθι!!!!

Ο ψεύτικος Πέτρος said...

esy kai i alli i psili exete valthei na mas pethanete!!!!
sokolates kai pagwta kai naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mia koilia mexri ton theo!!!
apapa
APAPA

apos said...

ίχνος σοκολάτας δεν διακρίνω... πώς μπορεί να είναι ευχαριστημένη η μικρά χωρίς σοκολάτα;

(άσε με να μαντέψω: φορούσες και τις μπότες όσο έτρωγες;)

Naf said...

@mirelen
αμαν...τούρτα μπισκότο;;;ΘΕΛΩΩΩΩ

@ο ψεύτικος Πέτρος
αμα δεν ταιριάζαμε δεν θα συμπεθεριάζαμε λένε...

@apos
....με βλέπεις;;;;;
σοκολάτα θα κλέψω απο κάποιον σήμερα για να φάω γιατι αποτέλειωσα την βανίλια...για την φωτογράφηση!

KaLLinaki said...

κάτσε να στείλω sms στο καλό μου να φέρει κανα 5κιλο!!
...εχμμ..όχι εγώ η κόρη και ο γιος..(καλή ιδέα για αποπροσανατολισμο έδωσες)

p.s καλά μόνο εγώ είχα την διαστροφή στην εγκυμοσύνη να μυρίζω νέφτι & βενζίνη; όλη μέρα στα βενζινάδικα έκανα τσάρκες!!

PN said...

Γκρρρρρρ...ααα ρε να μπορούσαμε και εμείς οι άντρες να μένουμε έγκυοι. Όχι βρε για τη χαρά της εγκυμοσύνης, αλλά για να μπορούμε να σαβουριάζουμε τα πάντα χωρίς να έχουμε τύψεις...χαχαχαχα!!!

One Happy Dot said...

Μήπως σου είναι εύκολο να επιθυμήσει και μισό κιλό Happy Hippo, βανίλια και φουντούκι που έφαγα χθές? Ευχαριστώ
Η νονά!

Naf said...

@KaLLinaki
βενζίνη και νέφτι;;;;Ο Χριστός και η Παναγία!!!αυτό είναι διαστροφή!

@Vk
θα σου απαντήσω απλά και ώριμα...
ΝιαΝια Νιαανιαανιααα!!!εγώ μπορώ να τρώω όσσο θέλλλωωωω!

@Dot
μμμμ......Happy Hippoooooooo

Anonymous said...

Είσαι τυχερή που δεν είναι σοκολάτα αλλιώς θα σου 'λεγα!

thamnos said...

Και καλά τα σαβουρώνεις στο όνομα του παιδιού σου!! φτου σου σα δεν ντρέπεσε, ξέρω κι απο πέρυσι που δεν είχες άλλοθι...

Unknown said...

μαζί με τη dot κι εγώ! μισό κιλό στρατσιατέλα κατέβασα χθες από το ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΓΩΤΑΤΖΙΔΙΚΟ της Αττικής! εσύ νιώθεις τύψεις; που έχεις και την καλύτερη δικαιολογία;;

manetarius said...

μμμ...μα πως τα μυρίζομαι βρε παιδί μου τα ποστ με φαγώσιμα!
...πω πωωω...τι μου έκανες τώρα..και είμαι (προσπαθώ τουλάχιστον) σε δίαιτα!

...σλλλλουρρρπ!

Anonymous said...

Χαράς ευαγγέλια για τα ζαχαροπλαστεία της γειτονιάς!
Δυσάρεστα τα νέα για την τσέπη του κατασκόπου!
Μένουν 70 μέρες ακόμα, ωχ ωχ, και πιάνουν και οι ζέστες που τραβάνε παγωτό.

Me:Moir said...

Αχ, σε νιώθω (και ας μην έχω τη δικαιολογία της κόρης....)

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!