Home Alone


Έχεις αισθανθεί ποτέ οτι ενώ είσαι σε ένα σπίτι με κόσμο, παρ' όλα αυτά είσαι μόνος? Εγώ τον τεύταίο καιρό αισθάνομαι μόνη. Ξυπνάω το πρωί και είμαι μόνη. Πάω μόνη στη δουλειά. Περνάω ένα 8άωρο μόνη μου. Πέρνω το δρόμο του γυρισμού μόνη. Μπαίνω στο σπίτι και κάνω δουλειές μόνη. Μαγειρεύω και τρώω μόνη. Βλέπω τηλεόραση μόνη και πάω για ύπνο μόνη. Οι μέρες περνούν και είναι ίδιες. Ολόιδιες. Ευτυχώς δηλαδή γιατι αν όλα αυτά που φοβάμαι αρχίσουν να έρχονται τότε τίποτα δεν θα είναι πια ίδιο. Και όλα αυτά που φοβάμαι, είναι ακόμα εδώ, που λέει και το άσμα. Μόνο όταν κουνιέσαι εσύ μέσα μου θυμάμαι οτι δεν είμαι μόνη. Και οτι σε λίγο καιρό οι μέρες μου δεν θα είναι ολόιδιες. Αλλα έλα που όλα αυτά που φοβάμαι είναι πάντα εδώ...

12 dreamers replied:

If...ιγένεια said...

Μεταβατικο σταδιο.. Οσο για ολα αυτα που φοβασαι, θα ειναι παντα εκει, εκτος αν αρχισεις να τα αντιμετωπιζεις.. Μπορει να εχω και αδικο.. Καλο βραδυ.

apos said...

επειδή θυμήθηκες το τραγούδι, να σου πω τη συνέχεια: «η αγάπη καίει και λυτρώνει».

Ο ψεύτικος Πέτρος said...

Epeidi oi ormones sou paizoun kastanietes oloi prepei apla na gnefoun sygatavatika sto oti les alla epeidi episis einai poli blue to post sou exw na pw oti oloi to exoume niwsei.
Asxeto...akoma douleveis?
Apapa papa papa

Anonymous said...

χμφφφφ... όλοι το έχουμε νιώσει ναι! σκέψου όμως μόνο τα θετικά αυτές τις μέρες... γιατί ότι νιώθεις το νιώθει... και δεν θέλεις να νιώθει ότι εσύ δεν είσαι καλά.. έτσι δεν είναι; ελπίζω να έβγαλες νόημα.. καλημέρα!

ProFyLaKtiKo said...

χμμμ, περίεργη φάση; υπομονή. θα περάσει. στο μεταξύ κοίταξε να είσαι καλά με τον εαυτό σου. ααα, και άρχισε να βγαίνεις. ναι ναι, πιάσε το τηλέφωνο και άρχισες τις εξόδους

mirelen said...

Μάλλον περνάς μια μικρή καταθλιψούλα της λοχείας... αρκετά νωρίτερα! Και καταρχάς δεν είσαι μόνη, έχεις (τουλάχιστον) εμένα... γειτόνισσα και δεν το έχεις εκμεταλλευτεί καθόλου αυτό το γεγονός! Να ξέρεις ότι πάντα μπορείς να χτυπήσεις το κουδούνι και να σε περιμένει και κανένα κομματάκι cheesecake στο ψυγείο!!!

b|a|s|n\i/a said...

δεν έχω υπάρξει έγκυος αλλά υποψιάζομαι ότι είναι οι ορμόνες. και σίγουρα δεν είσαι μόνη γιατί κάποιος σε κατασκοπεύει. :)

Anonymous said...

Αν είναι της εγκυμοσύνης ή όχι, δεν ξέρω, δεν μου 'χει τύχει. Αλλά ένα έχω να πω: Μετά από τέτοιες στιγμές, έρχεται συνήθως μια πραγματικότητα που δεν είναι ίδια με την προηγούμενη, αλλά καλύτερη και ουσιαστικότερη. Όσο περισσότερες πλευρές ενός πολύγωνου βλέπεις, τόσο πιο σφαιρική η θέα σου. Φιλοσόφησα κομματάκι, γι' αυτό πάω να φάω ένα κομμάτι πίτσα να προσγειωθώ! Α, και τα γλυκά βοηθάνε σε τέτοιες στιγμές, ε? Το 'χεις δοκιμάσει?

One Happy Dot said...

Γι'αυτό και αύριο θα τσιμπήσω το περίφημο (και πειραματικό στάδιο) Nutella cheesecake που παγώνει αυτή τη στιγμή στο ψυγείο μας και θα ανηφορήσουμε παρέα με το ding dong για να το τσακίσουμε ΜΑΖΙ! Γι'αυτό και για το φαϊ που μου έταξες...Οσο για εκείνα που θα έρθουν, να δείς που θα είναι τα καλυτερότερα...κάτσε και θα δείς! :)

φάβα said...

Ααααα!!! Δεν θελω τετοια, κοιτα τι λεει η απο πανω μου! Ερχεται με τσιζκεικ αγκαλια! (εμενα γιατι δε με πηρε μαζι της? ουααα :( )
Αλοιμονο ματακια μου, αμα δεν ειχαμε ολοι μας τετοιες στιγμες, πιστεψε με, ΟΛΟΙ τις εχουμε...
Ειναι μεσα στο παιχνιδι, γιατι μετα, εκτιμουμε περισσοτερο αυτους που πραγματικα μας αγαπαμε και εστι οι σχεσεις μας πανε ενα βημα παραπερα κ γινονται καλυτερες ;)
Φιλια κ στις δυο σας (κ στη χαπι ντοτ που δε με πηρε να ερθω κ εγω να φαω, χαχα )

Naf said...

@if...ιγένεια
μερικές φορές είναι δύσκολο να τα αντιμετωπίσεις...και δεν θές..λογικό δεν είναι;καλημέρες!

@apos
απο αγάπη άλλο τίποτα δόξα το θεό και άμα είναι να βγεί αληθινό το άσμα να σταματήσω να ανυσηχώ δηλαδη!:)

@ψευτικος πέτρος
Να εισηγηθείς στο αφεντικό μου για να με δώκει κανένα δίμηνο έξτρα άδεια παρακαλώ! το ΄χεις!κατα τα άλλα άσε τις καστανιέτες μου...εεε..τις ορμόνες μου ήθελα να πώ, ήσυχες!

Naf said...

@chichipiru
Πιστεψέ με τα θετικά σκέφτομαι γιαυτό δεν έχω σαλτάρει ακόμη!Καλημέρα κι απο μένα!

@Profylaktiko
Ωραία ιδέα μου αρέσει...κάποιον χορηγό να με χρηματοδοτήσει θέλω και μπορώ να βγαίνω κάθε μέρα εγώ!!!

@Mirelen
μαρη έχεις cheesecake στο ψυγείο και το λές έτσι απροκάλυπτα;;;;ΝΤΟΥΥΥΥ

@ b|a|s|n\i/a
Μια χάρά είναι οι ορμόνες μου!!!!!!!:)))

@decor
καλώς σε βρήκα κατ΄αρχήν. Εγώ βασικά βαρέθηκα να είμαι θεατής και να μην μπορώ να κάνω κάτι για αλλάξω την κατάσταση. Αλλά δυστυχώς δεν γίνεται αλλιώς...και αυτό είναι το χειρότερο. Γλυκό;;τι είναι το γλυκο;;;;;δεν ξέρω τι εννοείς....!!!

@Dot
ένα έχω να πώ....ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΠΕΤΥΧΕ ΠΑΙΔΙΑ!!!!απο σήμερα cheesecake nutella!!!!!!

@φάβα
Η dot είναι κατα βάθος μια Βίτς (ελληνιστί το bitch) και ο λόγος που δεν σε πήρε μικρό μου δεν είναι άλλος απο το φόβο της μην και της φάει κανείς καμμιά μπουκιά απο το cheesecake nutella....αυτή φταίει για όλα!!!!!σώπα σώπα...θα κανονίσω να το πληρώσει ακριβά....με καφεδάκι και γλυκάκι ίσως;;μμμ..μου αρέσει!

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!