Thursday info 9 am

~ Το ξυπνητήρι μου χτυπάει το πρωί στις 7:15. Αν κάνω το κλασικό “ένα τεταρτάκι ακόμα μαμά” χάνω το λεωφορείο ή τρέχω σαν την τρελή να το προλάβω. Καρατσεκαρισμένο. Όλα αυτά για ένα τέταρτο σου λέω. Αλήθεια ~ Κάποια περίοδο που πήγαινα γραφείο στις 10, έπαιρνα το λεωφορείο που πέρναγε 9:20 –και καλά- το οποίο μόνο 9:20 δεν πέρναγε και μη σου πώ πολλές φορές και καθόλου. Τώρα που πάω 9 γραφείο παίρνω το bus των 8:20 το οποίο 8:20 ΝΤΑΝ είναι εκεί. Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι ο οδηγός του συγκεκριμένου λεωφορείου είναι πάντα ο ίδιος και κατάγεται από την Μ. Βρετανία. Επειδή εγώ είμαι γνήσια Ελληνίδα το έχω χάσει πολλάκις για 1΄καθηστέρηση (το τεταρτάκι που λέγαμε πρίν…) ~ Από την στάση περνάει πολύ συχνά ένας κύριος με τζιπάκι χαμογελαστός πάντα και “μαζεύει” όσους βρεί και τους πηγαίνει στη Δουκίσσης Πλακεντίας (5΄απόσταση) για το μετρό. Εννοείται ότι μετά από τόσα χρόνια που το κάνει όλοι τον ξέρουν. Έχω μπει και εγώ με άλλους 3 μια φορά που ήμουν απελπισμένη (με των 9:20). Σήμερα πέρασε πάλι μετά από καιρό και δεν πήγα. Είπα στο χαρούμενο τσούρμο “ευχαριστώ πολύ” και συνέχισα να περιμένω το λεωφορείο. Γιατί όμως αισθάνθηκα άσχημα; ~ Για τις μέρες με συννεφιά στο ipod παίζει trendemoller και monica. Για τις μέρες με ήλιο καθώς και στην επιστροφή από το γραφείο, το καινούργιο μου κόλλημα η Little Boots. Ειδική περίπτωση: για την ξινισμένη κυρία που κάθετε δίπλα σου στο τρένο και σε κοιτάει συνέχεια, Jeff Mills στο φούλ ~ Είναι πλέον εξακριβωμένο ότι όλες οι free press εφημερίδες μου κρύβονται και δεν θέλουν να με ξέρουν. Πάντα τα stands είναι σε σημείο του σταθμού από το οποίο δεν περνάω ποτέ ή όταν περάσω το μόνο που μπορώ να πάρω να διαβάσω είναι η μετώπη του stand γιατί τίποτα άλλο δεν έχει μείνει. Μια ρημαδιασμένη εφημερίδα εγώ δεν μπορώ να διαβάσω το πρωί ποτέ! ~ Επίσης το Press Gallery που είχε ανοίξει μέσα στον σταθμό της Δ. Πλακεντίας και έλεγες καμιά φορά ας πάρω κάτι να διαβάσω τα επόμενα 20 λεπτά που θα πηγαίνω στην ευχή της Παναγίας, έκλεισε μετά από 5 μήνες λειτουργίας. Αυτό θα πεί επιτυχία ~ Το πρωί ο ηλεκτρικός είναι φούλ όποιο τρένο κι αν πάρω, και κανένας δεν έχει διάθεση να σηκωθεί και να δώσει τη θέση του ούτε σε μια έγκυο (κάνουν ότι διαβάζουν με ενδιαφέρον την free press τους και εγώ τσαντίζομαι περισσότερο). Το απόγευμα ο κόσμος αλλάζει ~ Μέχρι στιγμής αυτοί που μου παραχωρούν τη θέση τους στα ΜΜΜ είναι μόνο νεαρές γυναίκες! ~ Πάντα θα υπάρχει ένας (ή περισσότεροι) ηλίθιος που θα κάθεται μπροστά στην ανοιχτή πόρτα του τρένου εμποδίζοντας όσους είναι να βγούν και πάντα θα υπάρχει ένας ίδιος βλάκας που θα στέκεται στα αριστερά από τις κυλιόμενες ~ Το καλύτερο πρωϊνό τελικά –μετά από πολλά test trials- είναι το στρογγυλό κουλούρι με σουσάμι από τον φούρνο της γωνίας κάτω από το γραφείο. Πάντα φρέσκο. Εγγύηση ~ Όταν πραγματικά βιάζεσαι θα χάσεις ότι μπορεί να χαθεί (λεωφορείο, τρένο, τράμ…) και θα αργήσεις τελικά ~ Κάθε Παρασκευή κάτω ακριβώς από το γραφείο μου, στο πεζοδρόμιο, έχει βιολογική λαϊκή. Τέρμα το άγχος του “τι θα μαγειρέψω σήμερα θεέ μου?” Ζήτω τα μπρόκολα και το σπανάκι! ~ Και το άσχετο info της ημέρας: επιτέλους σήμερα πάω για βιολογικά τσάγια και μάσες στο Pure Bliss! Yey.

16 dreamers replied:

One Happy Dot said...

βιολογικά τσάγια και μάσες...επειδή το δεύτερο είναι πιο ελπιδοφόρο το κρατάω και σου θυμίζω εκείνο το cocoa with banana smthng κι ελπίζω ότι θα έχει και ενα βιολογικό bliss σοκολάτας να τσακίσουμε το οποίο δεν εχω ιδέα τι είναι αλλά who cares?! Άντε και αν είσαι καλή και δεν πάθω το στιγμιαίο alzheimer θα σου φέρω τη Lifo Να έχεις να διαβάζεις στην επιστροφή!

apos said...

* Σου έχω πει να μην ανοίγεις σε αγνώστους και να μην μπαίνεις σε τζιπ αγνώστων. Εσύ το βιολί σου ~ Μonika sold out εν τω μεταξύ και εγώ έμεινα στην απόξω ~ Κουλούρι σουσαμένιο συμφωνώ, αρκεί να έχεις και τον καφέ από κόντά (και μια τουαλέτα πρόχειρη) ~ και τώρα που το θυμήθηκα: όσοι δεν σηκώνονται για να καθήσεις στο τρένο, θα καούν στην κόλαση. Είναι καρατσεκαρισμένο *

Anonymous said...

αυτό με τις φρι πρες πρέπει να είναι επιδημία... όλο και περισσότερους ακούω να παραπονιούνται...έχει πέσει κρίση και στα φρι και απλά τυπώνουν λιγότερα...η δική μου εξήγηση! εσύ πάντως στην κατάσταση σου... να μην εξάπτεσαι!:)

ProFyLaKtiKo said...

το μυστικό για να μη σηκώνεσαι από τη θέση για να κάτσει ο Χ παππούς είναι να κάθεσαι σε θέσεις που δεν έχεις οπτική, π.χ. τις ανάποδες του μετρό ή σε δυσκολοπροσβάσιμες θέσεις στα λεωφορεία. try it!

b|a|s|n\i/a said...

και που προσπαθούν να μπουν πριν βγουν αυτοί που θέλουν να βγουν. εδώ δεν σηκώνονται βλέποντας μαμά με παιδί στην αγκαλιά, θα σηκωθούν για μαμά με παιδί στην κοιλιά;
να βάζεις το ξυπνητήρι στις 7. και θα έχεις το κλασικό "ένα τεταρτάκι ακόμα μαμά" και δεν θα τρέχεις σαν τρελή.

SDRyche said...

Εγώ λέω να σταματήσεις να πηγαίνεις στη δουλειά κι έτσι δε θα αγχώνεσαι καθόλου για το αν θ' αργήσεις. Ν' αφήσεις τον πατέρα του παιδιού να φέρνει το "ψωμί" στο σπίτι! :p

thamnos said...

Πωλείται Opel Corsa σε τιμή ευκαιρίας...
δεν αργεί στην δουλεία του και δεν στέκεται στις πόρτες, έχει σεβασμό, κερνάει κουλούρι και κουβαλάει τα τις λαϊκής.
Θελέις και βιολογικά κολοκυθάκια, ου να μου χαθείς, είχες και στο χωρίο σου???

wilma said...

Μα καλά αυτό με τη θέση δεν είναι τελείως γαιδουριά? ήμουν με την κοιλιά στον ένατο, μπήκα στο τρένο και η τύπισα με τη σακούλα ZARA με κοίταγε ξεθεωμένη! (και καλά θα σηκωνόμουν αλλά να ξεπατώθηκα από τα ψώνια).
Apos αν ισχύει αυτό που λες με την κόλαση, προβλέπεται η τσίκνα να φτάσει μέχρι κάτω.
Περιμένω report από το τσάι. Α! ελπίζω να ξέρεις ότι δεν κάνει να πιεις όλα τα είδη τσαγιού ε? (κάτι με βατόμουρα, φρούτα του δάσους και τέτοια είναι εκτός, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ τι άλλο). πιες καλύτερα κάτι που να είναι πιο safe.

Naf said...

@dot
banana smtng rulez!!την επόμενη φορά θα πιώ κι εγώ...και thnx και για το free press...i simply love you.

@apos
οχι και στην κόλαση οι κακομοίρηδες...απλά τους έυχομαι την επόμενη φορά που θα μπούν ξεθεωμένοι στο τρένο και θα πονάει το πόδι τους, ο κώλος τους ή οτιδήποτε να μην βρήσκουν ούτε στο κάγκελο να ακουμπήσουν...τι γλυκιάαα!όσο για το άλλο με τους αγνώστους το ΄πιασα. Θα κρύβομαι πίσω απο τον σκουπιδοτενεκέ όταν έρχεται ο κυριούλης...

Naf said...

@chichipiru
ναι πολύ κρίση τί να σου πώ! γιαυτό ανοίγουν η μία μετά την άλλη νέες εφημερίδες...μη χέ!(breathe in...breath out!)

@Profylaktiko
gggrrr...οι παππούδες είναι τελικά οι πιό αγενείς ή μου φαίνεται??(όχι όλοι πάντα..)

@b|a|s|n\i/a
στις 7??????όχι!!!να χάσω άλλο ένα τέταρτο ύπνου???πάς καλά?!!:Ρ

Naf said...

@Thamnos
τς τς τς...εγώ σου καταθέτω τα εσώφυχά μου, τις ανησυχίες και τα προβληματά μου κι εσύ...πουλάς και τη μάνα σου!ευκαιρία ψάχνεις!!Το ότι κερνάει το opel κουλούρι είναι τσα full extra?

@wilma
καλά τελικά άνθρωποι-γαιδούρια υπάρχουν πάντα...όσο περνάνε οι μέρες ανακαλύπτω διάφορα είδη!
Το Bliss ήταν υπέροχο όπως το περίμενα, τσάι δεν πήρα γιατι (πριν διαβάσω το comment σου και thnx) με πληροφόρησε και η ενημερωμένη σερβιτόρα οτι δεν κάνουν όλα τα τσάγια και καλύτερα να πάρω κατι άλλο οπότε το έριξα στο σουφλέ σοκολάτας, το οποίο ψήθηκε επιτόπου (αλήθεια γιατι έκανε μισή ώρα να έρθει) και ήταν τέλειο. Τέλεια ήταν επίσης και η σοκολάτα της dot με κομάτια μπανάνας και μπαχαρικά...και η πάστα φλώρα, που είναι καλύτερη απο της μαμάς...οκ σταματάω..πότε θα ξαναπάμε?

Naf said...

@Sdryche
εχμ...αυτό με τον πατέρα και το ψωμί...ήταν αστείο???:Ρ
όσο για την δουλειά μου...4 μήνες και σήμερα...έτσι δεν μετράτε κι εσείς εκεί???

konstantinos said...

-Ενδεχομένως ο οδηγός να μην κατάγεται από τη Μ.Βρετανία αλλά απλώς να έχει εργαστεί εκεί ως οδηγός λεωφορείου. Δεν έχει σημασία, αλλά το σκέφτηκα ως πιθανότητα!
-Μπράβο στον κύριο με τον τζιπάκι, αλλά να μην μπαίνεις ποτέ μόνη εκεί μέσα, καλά;
-Την άλλη φορά, πάντως, να ζητήσεις συγγνώμη που αρνήθηκες την ευγενική προσφορά του και να επικαλεστείς κάποια πιστευτή δικαιολογία, όπως...δεν ξέρω!
-Ωραίες μουσικές, αλλά αυτό που δε μου αρέσει στο ipod είναι ότι δεν έχει ραδιόφωνο και θέλω να ακούω και τις ειδήσεις...
-Οι free press εξαντλούνται γρήγορα γιατί πολύς κόσμος τις αρπάζει τρεις τρεις...
-Θα συμφωνήσω για τις ανάποδες θέσεις στα ΜΜΜ! Εγγυημένα τις αποφεύγουν όσοι ζαλίζονται βλέποντας τον κόσμο να φεύγει μακριά τους! Προτιμούν να τον αντιλαμβάνονται να έρχεται προς αυτούς!
-Αυτά! Κάνω δίαιτα και τρέφομαι μόνο με tanqueray!
;-Ρ

Καληνύχτα!

Naf said...

@konstantinos
αγνοώ όλα τα υπόλοιπα και δηλώνω οτι ΕΧΩ ΝΑ ΠΙΩ TANQUERAY 6 ΜΗΝΕΣ!!!ΕΛΕΟΣ..ποσο θα αντέξω ακόμα η μάνα;;

Anonymous said...

Mα τι έχετε πάθει όλοι με το Bliss?
Eγώ, αν δεν είναι ανθυγιεινό το φαγητό, δεν το ευχαριστιέμαι!

Olga said...

Που ειναι αυτό το bliss?? Ακούγεται ενδιαφέρον!!
Σχετικά με αυτά που λες για τα ΜΜΜ, τα έχω περάσει άπειρες φορές!!

Βασικά αυτό που με εκνευρίζει τόοοοσο πολύ είναι όταν βλέπω ότι αδιαφορούν στη θέα μίας εγγυμονούσας και την αφήνουν να στέκεται όρθια!!

Κάποτε πριν μερικά χρονάκια, είχα τρακάρει και φορούσα κολλάρο και όλα τα παρελκόμενα και δε μπορούσα να οδηγήσω!! Έπρεπε να χρησιμοποιήσω ΜΜΜ ακόμα και για αποστάσεις που δε βόλευε!!
Θυμάμαι χαρακτηριστικά είχε μπει μία νέα κοπέλα η οποία ήταν έγγυος και μάλιστα σε υπολογιζα να είναι κοντά στο μήνα της και κανείς ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ δεν σηκώνονταν!

Της πρόσφερα τη θέση μου παρόλο που πονούσα φρικτά και η κοπέλα σάστισε! Μου είπε έκπληκτη: Mα εσύ είσαι τραυματισμένη!! και απλά της απάντησα πως εκείνη κουβαλάει μία ζωή μέσα της και είναι κρίμα να ταλαιπωρείται έτσι!!

ΝΑ είσαι καλά κοριτσάρα!!!!

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!