Girl Stuff...


Αυτό είναι το πρώτο δώρο της μπέμπας!

Η αγαπημένη μου θεία μου το έδωσε την πρωτοχρονιά και είχα μείνει άφωνη γιατι ήταν "το πρώτο δώρο του μωρού". Συγκίνηση, δέος κτλ τκλ. Το απίστευτο όμως είναι οτι μου το πήρε χωρίς να ξέρει την λατρεία που έχω για τις χιονόμπαλες (μανία θα έλεγα) και επίσης για το glitter (χελλόοου!) και αυτό το δώρο τα έχει και τα 2!!! Ελπίζω να το εκτιμήσει και η μικρή...

21 dreamers replied:

apos said...

Σε έναν πραγματικά δίκαιο κόσμο, οι εξωγήινοι θα είχαν απαγάγει και το δώρο και τη θεία...
(εννοείται για καλό σκοπό, πού πήγε ο νους σου;)
Να υποθέσω ότι στο πίσω μέρος του δώρου υπάρχει και το σφυράκι, ώστε όταν η παιδίσκη φτάσει στη σωστή ηλικία να το σπάσετε να φορέσει το γοβάκι;
α! τώρα που το σκέφτομαι, μια χαρά θα πηγαίνει στο νέο σου γραφείο...
(καλά μωρέ, δεν ξαναμιλάω. ας όψεται που είναι παρείιστικο το blog και τέτοια...)

Spy said...

Σε έναν πραγματικά δίκαιο κόσμο δεν θα είχαν εφευρεθεί ούτε οι χιονόμπαλες φίλε apos, ούτε το glitter, ούτε η θεία της Naf...

mahler76 said...

thank GOD you are having a girl!!!

Anonymous said...

αρκετά αργότερα το βρίσκω βασικό να έχει και το δικό της κουτάκι με τη μπαλαρίνα που στριφογυρίζει και παίζει την απίστευτα παραμυθένια μουσική. Αμερικανιά μεν αλλά εκείνη θα φυλάει τα κοκκαλάκια της και θα νιώθει μια μικρή "κιουρία"! :)

One Happy Dot said...

Δηλαδή μπορούμε πλέον και επίσημα να ξεκινήσουμε να αγοράζουμε δώρα για το μωρό????? Επιτέλους!!!!!!

Naf said...

@apos
(αγνοώ τα λίγο chilly αστεία που αφορούν την θεία ΜΟΥ και το ΥΠΕΡΟΧΟ δώρο και συνεχίζω σε ένα μείζον θέμα)
ΕΓΙΝΕ ΠΑΡΕΙΣΤΙΚΟ ΤΟ BLOG ΜΟΥ???ε όχι ...είχα ορκιστεί οτι δεν θα έκανα ποτέ παρείστικο blog γιατι όλοι όσοι έχουν παρείστικα blog είναι χασομέρηδες, τρώνε σαν γουρούνια οτιδήποτε σοκολατένιο και μερικοί απο αυτούς τους αρέσει να λούζονται με glitter (άκουσον ακουσον)...ε λοιπόν ΘΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΩ!

@Spy
σε έναν πραγματικά δίκαιο κόσμο θα έπρεπε να κάνεις κόρη για να λούζεσαι μια ζωή αυτά που δεν αντέχεις!!!oh wait....θα κάνεις κόρη!

@Mahler
Ναι αγάπη μου thnk God γιατι νταλίκα σε χιονόμπαλα δεν έχω βρεί ακόμα αν την υφήλιο!!
Σου είπα οτι της άρεσε και η όπερα πολύ????άρχισε να κάνεις προγραμματισμό...

@chichipiru
καλά εννοείται!Τα αυτοννόητα θα λέμε??

@dot
ναι μαρή λύσσαξες!!Δεν θέλω να σε αγχώσω αλλα μάλλον σε πρόλαβε ΚΑΙ ο Vk!!!!
(dot? DOT???? λιποθύμησες????λίγη nutella κάποιος!!!)

b|a|s|n\i/a said...

να την ξεχνάτε στον υπολογιστή δίπλα του κύριου spy

Olga said...

Καλά είναι καταπληκτικό δώρο...Τόσο ροζ και με τόσο glitter..
Απλά τέλειο!!!
Τυχερή η μικρούλα!!:)))

Naf said...

@b|a|s|n\i/a
Είσαι καλά;;Να την βρώ σπασμένη;;φαίνεται και ακριβή..δεν λέει...

@Olga
Μακάρι να είναι τυχερή η μικρούλα γενικά καλή μου!

island said...

Και τί απεικονίζει το δώρο αυτό; Τί θέλει να πει ο ποιητής μέσα από τα γκλίτερ; Φουτουριστικό σχέδιο είναι; Δεν έχω και τα γυαλιά μου.

Από νωρίς θα ρίξετε το παιδί στα σκληρά της τέχνης.

thamnos said...

Χαίρομαι πολύ όταν αναγκάζομαι να σε προσγειώνω... χα χα
Οσο σου μένει χρόνος χάζεψε με τις μπαλίτσες και τα γκλίτσι γιατί από την επερχόμενη αϋπνία θα παρακαλάς να κατέβει η Θεία για να κλείσεις μάτι...
Δεν συζητάω για την μυρωδιά της πάνας και τους κολικους και ...και... και ... εεερχετε!!!

Spy said...

@ b|a|s|n\i/a:
Είστε προβοκάτορας κύριε!

PN said...

Εγώ πάντως το πρώτο δώρο για το μωρό το έχω πάρει. Και δεν μπορούσες παρά να είναι ροζ με τις απαραίτητες δόσεις λάμψης. You' ll see my dear mother!!!

Naf said...

@Thamnos
και ποιός σου είπε οτι προσγειώνομαι τόσο εύκολα;;μεγαλώνει ένα παιδί μέσα μου..ότι θέλω θα κάνω!!!

@Spy
ακόμα εδώ είσαι εσύ;;;

@Vk
δεν έχω λόγια!!!ας φάω κάτι..απο την συγκίνηση...!

wilma said...

Με γεια! το παιδί ξεκινά με σωστές βάσεις! Να είναι καλά και σας ευχομαι να μην φτάνουν 5 σπίτια για να χωρέσουν τα πραγματά της.

apos said...

πόσα σπίτια;

(συγνώμη, αυτό το blog δεν επρόκειτο να κλείσει προ τριημέρου; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;)

φάβα said...

Pote tha pareis ti mpempa na erthete new smyrn? ante nte :P

Naf said...

@wilma
τι ωραία ευχή!!merci merci!!

@apos
ποιό κράτος;;;;:Ρ

@φαβα
έχεις δίκιο...απαράδεκτες είμαστε!Θα το κανονίσω άμεσα!!σμουτς!

xipasmenos said...

dot?

Αφού μας πρόλαβε άλλος θα πρέπει να ετοιμάσουμε το ΚΑΛΥΤΕΡΟ SHOWER που έχει γίνει σε αυτή την υφ'ηλιο!!!!!

Γκλίτερ και hello kitty ΠΑΝΤΟΥ!!!

spy ξέρεις πόσο σε συμπαθώ, δεν φταίω η dot με αναγκάζει!!!

Anonymous said...

ΓΑΜΑΕΙ!!!!
Καλημερες φρικαρισμενές!

ethanandthecity said...

Σωστό το γούστο της θείας και κουκλίστικο το δωράκι, ότι πρέπει για το μπεμπέ που αναμένεται! Να το χαρείς κι εσύ και το βλαστάρι σου με το καλό!

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!