New Year Sucks


Εντάξει λοιπόν. Πέρασαν και οι γιορτές, φάγαμε (σα βόδια), ήπιαμε, ξαναφάγαμε, κοιμηθήκαμε, φάγαμε και μετακομίσαμε και σαν εταιρία που είχε λυσσάξει ο αφεντικός μη και δεν μας βρεί ο νέος χρόνος στα νέα γραφεία. Βαλθήκαμε λοιπόν, και ενώ όλοι 2 μέρες πριν τις γιορτές τρώγανε μελομακάρονα, σχεδίαζαν την λίστα δώρων ή δοκίμαζαν τα πέδιλα του σκί στη δουλειά, να πακετάρουμε τα πολύτιμα πράγματα των γραφείων μας (συρραπτικό, σελοτέϊπ, μολυβοθήκη, boxes…check!..α..το λέλουδο μην ξεχάσω…), να κουβαλάμε και να έχουμε και το άγχος τι θα βρούμε εκεί που θα πάμε. Ήρθαμε λοιπόν στα νέα γραφεία. Μάλιστα. Δεν λέω, μεγαλύτερα είναι, καινούργια είναι, ευήλια είναι. Αυτά. Η περιοχή είναι λίγο μπανάλ, αλλά ανερχόμενη –όπως λένε όλοι- μέσα σε κάτι κωλόστενα. Ότι και να πείς αγάπη μου Μαρούσι δεν είναι που ήμασταν πριν…άλλη κλάση εκεί. Α! η αλήθεια να λέγεται. Το καταπίνω αυτό και συνεχίζω γιατί είμαι υπεράνω και επίσης πολύ εναλλακτική γκόμενα.
Αυτό που δεν μπορώ να χωνέψω είναι το καινούργιο μου γραφείο που είναι στη χειρότερη θέση της εταιρείας. Μα τι να σας πώ δηλαδή. Δίπλα μου είναι ο διάδρομος που περνάνε όλοι για να πάνε κάπου! ΔΕΝ έχω τοίχο μπροστά μου, πίσω μου και αριστερά μου και από δεξιά μου έχω μια –όχι και πολύ συμπαθή- συνάδελφο από την οποία μας χωρίζει ένα τζαμένιο διαχωριστικό. Με λίγα λόγια είμαι εκτεθειμένη από παντού και δεν μου αρέσει. Θέλω λίγο privacy. Έχω μικρότερο γραφείο, από ότι πριν –όχι δεν με υποβίβασαν καλέ..φτού φτού- και δεν έχω πουθενά να καρφώσω τον μαγνητικό μου πίνακα στον οποίο κολλάω βασικότατα πράγματα όπως: φωτό από διακοπές, φωτό σκύλου, φωτό οικογενειακές και ότι άλλο σε φωτό έχουμε. Τις τελευταίες 2 ώρες σκέφτομαι τρόπους να τον κρεμάσω κάπως πάνω στο γυάλινο διαχωριστικό να μην βλέπω και την άλλη δίπλα μου (τι γλυκιαααά!!!).
Anyway, προσπαθείς που προσπαθείς να προσαρμοστείς ατο νέο περιβάλλον έχεις και τους μαστόροι γύρω σου με τα τρυπάνια, και τις καθαρίστριες να παλεύουν να διώξουν την σκόνη (που εμφανίζεται κάθε 5 λεπτά) και τους τεχνικούς των pc και τους τεχνικούς των δικτύων…πφφφφφφ…φτάνει μπούχτισα! Για να μην αναφέρω το βασικότερο πρόβλημα όλων (ευτυχώς ξεπερνιέται εν καιρώ): εκεί που είχα ένα box γεμάτο με ντελιβερόχαρτα (διαφημιστικά χαρτιά των μαγαζιών που κάνουν delivery…duh!) και ότι ώρα και αν ήταν παράγγελνες ότι τραβούσε η όρεξη σου (ιδιαιτέρως τώρα που είσαι και σε ενδιαφέρουσα…όχι εσύ καλέ…για μένα μιλάω) έπαιρνες ένα τηλεφωνάκι και τσούπ! Ερχόταν η κρέπα με λευκή σοκολάτα και φράουλες. Τώρα απλά κάποιος βρήκε ένα τυροπιτάδικο τις κακιάς ώρας για να καλύψουμε τις άμεσες ανάγκες..καταλαβαίνετε…φρίκη! Αναγκάζομαι και «μαζεύω» το πρωί ότι βρω στο δρόμο μου από φούρνους και περίπτερα και τα αποθηκεύω στο συρτάρι μου και έχω εφόδια όλη μέρα για τις λιγούρες. Θα σταματήσω την γκρίνια μόνο αν σας πώ και το τελευταίο. Από τις 4 τουαλέτες λειτουργεί προς το παρόν μόνο η μία…για όλους!!! Ε ποτέ!
Εντάξει εντάξει…γκρίνια τέλος..θα αρχίσω να μοιάζω σε έναν γνωστό μου γλυκύτατο Αργεντίνο σε λίγο και δεν θέλω! Πάω να φάω άλλο ένα γλυκάκι των εορτάζοντων yam!

24 dreamers replied:

apos said...

Μωρέ στον Αργεντινό δεν μοιάζεις ούτε 40 κιλά να πάρεις...
Πάντως, εγώ αν ήμανε στη θέση σου θα είχα το ένα πόδι λοξά απόξω από την καρέκλα. Όποιος περνάει από το γραφείο σου να τρώει και μια τρικλοποδιά.
Επίσης, μπορείς να αρχίσεις να κλέβεις σοκολάτες από το ψυγείο σου (ξέρεις γιατί λέω «κλέβεις») και να στήσεις ένα μαγαζάκι εκεί στο γραφείο με ΤΙΜΑΙ ΛΟΓΙΚΑΙ. Μιλάμε θα κάνεις μια περιουσία...
Αντε να δούμε πώς θα χάσουμε 5 κιλά...

Naf said...

έλα σταμάτα δεν μπορεί να πάχυνες ΤΟΣΟ πολύ πιά! Μην γκρινιάζεις πάλι...
οι ιδέες με αρέσουν και θα αρ΄χίσω να τις εφαρμόζω απο άυριο. Ήδη τυπώνω ταμπελίτσα "ΤΙΜΑΙ ΛΟΓΙΚΑΙ-δεν δεχόμεθα επιταγές" γιατι ποτέ δεν ξέρεις...

Olga said...

Σε διαφημιστική δουλεύεις???
Είναι το τελευταίο trend να μετακομίζουν όλες σε πιο ψαγμένες περιοχές και να εγκαταλείπουν το τετριμμένο - Μαρούσι - Ψυχικό - Χαλάνδρι!!

Τα είχα περάσει και εγώ πέρσι αυτά..που αποφάσισαν οι αφεντικοί να μετακομίσουν σε μία πιο alternative περιοχή!

Την έκανα όμως με ελαφρά από τη διαφήμιση και τώρα είμαι μέσα στην τρελή χαρά

Φιλιά!

Naf said...

καλέ φτού φτού μακρυά απο μάς!όχι δεν είμαι σε διαφημιστική αλλα επειδή συνεργαζόμαστε άμεσα με αυτές είμαστε κοντά τους...Bleeehhh!
εγώ πάντως ετοιμάζομαι να την κάνω γενικώς!!

b|a|s|n\i/a said...

μοσχάτο πήγατε; εκεί ετοιμάζονται να μας πάνε. αν και όχι σίγουρα ακόμα. γιατί δεν τα κολλάς απευθείας στο γυάλινο διαχωριστικό; με μπλουτακ;

One Happy Dot said...

Μην διαχωρίζεις τις περιοχές σε μπανάλ και μη! Να τις ξεχωρίζεις βάσει των φαγάδικων που υπάρχουν σε απόσταση παντόφλας από το γραφείο σου! Ο μαγνητικός πίνακας να αναρτηθεί πάραυτα και αν σου πει κάτι η αξιαγάπητη συνάδελφος πες απλά ότι φροντίζεις για την ηρεμία του Bebe γιατί "3 μέρες τώρα την πιάνω λίγο ανήσυχη κάθε φορά που σε κοιτάζω...μπα τυχαίο θα είναι" και τα ματάκια πεταρίζουν γλυκά! Οσο για το γραφείο σου...να έρθω με μια προεκτασούλα να τελειώνει η υπόθεση? Τιμαί λογικαί καρφί και σοκοφρετάκι!

Anonymous said...

σε νιώθω απόλυτα! σκέψου όμως ότι υπάρχουν και χειρότερα! να μετακομίζεις και να μην αδειάζεις τις κούτες γιατί περιμένεις από στιγμή σε στιγμή την μετακόμιση - καπάκι... έχει βέβαια και τα καλά του...δεν βλέπεις τη διπλανή / απέναντι / πισινή...αφού είσαι χτισμένη από κούτες! κουράγιο! :)

Pink_Fish said...

καινούργια αρχή ε? Με το καλό...Και να σου πω...μήπως είναι καλύτερα που ξεφορτώθηκες τα ντελιβερόχαρτα? Είναι και λίγο βλαβερό το junk όταν είσαι σ'ενδιαφέρουσα!

Naf said...

@b|a|s|n\i/a
Ν.Ιωνία μας πήγανε..tres jolie..επίσης δεν τα κολάω στο τζάμι γιατι μου χαλάει την αισθητική!!!I hate bluetack!ιιιχχχ!

@dot
ο πινακας θα αναρτηθεί over. Επίσης σου έχω ετοιμάζει προεκτασούλα δίπλα και περιμένω...αν δεν έρθεις θα πώ στον apos!στο λέω..

@chichipiru
τουλάχιστον η καπάκι μετακόμηση ήταν για μέρη καλύτερα;;are we happy now???

@Pink_Fish
ευχαριστώ πολύ!
junk food???τι είναι αυτο?????δεν ξέρω τί εννοείς...(φεύγει σφυρίζοντας και κοιτάζοντας το ταβάνι ενώ επιταχύνει σιγά σιγά το βήμα...)

mahler76 said...

δηλαδή όλο το πόστ ήταν γκρίνια επειδή στα νέα γραφεία δεν έχει κοντά καλά ντελιβεράδικα και λόγο της διαφάνειας των γραφείων δεν μπορείς να γουρουνιάζεις με την ησυχία σου?

Καλή χρονιά τρελή μου Naf

mahler76 said...

δηλαδή όλο το πόστ ήταν γκρίνια επειδή στα νέα γραφεία δεν έχει κοντά καλά ντελιβεράδικα και λόγο της διαφάνειας των γραφείων δεν μπορείς να γουρουνιάζεις με την ησυχία σου?

Καλή χρονιά τρελή μου Naf

thamnos said...

Παραπληροφόρηση είσαι και κάνεις τον κόσμο να σε λυπάται!!!

Για δε τους λες πως πήγες τελευταία και είχαν διαλέξει πρώτοι όλοι οι άλλοι τις θέσεις τους !!!
Γκρινιάρα Ε, γκρινιάρα.

Naf said...

@Mahler
ααα γεια σου!το πιασες το νόημα!!ακριβώς γιαυτό γκρινιάζω η καημένη!!save me!
το γεγονός οτι μου άφησες 2 φορές το ιδιο σχόλιο το αποδίδω στην ηλικία σου...γερνάς!το γεγονός οτι δεν έσβησα το 1 απο τα 2 ωφείλεται στο ότι θέλω να έχω καλή χρονια εις διπλούν!

@Thamnos
οχι που θα άφηνα τα κοψίδια και τα γλυκά της μάνας μου να πάω στην Ν. Ιωνία να διαλέγω καρέκλες και γραφεία!!
καρφί, ε καρφί..

wilma said...

Μα καλό μου παιδί στη Νέα Ιωνία έχει εξαιρετικούς θησαυρούς.
1. Το καλύτερο σουβλάκι(τυλιχτό) της Αθήνας. (Ρώτα την elf να σε κατατοπίσει).
2. Έχει επίσης τα καλύτερα βρώμικα. (επίσης ρώτα την elf).
3. Έχει στοκ του Καζάκου (άμα λιώσουν οι σόλες σου στον πηγαιμό για φαγητό, τι θα κάνεις?) Τώρα το ότι είναι στοκ μη σε χαλάει, διότι όταν θα έχεις 40 διαφορετικές μπότες που αγόρασες στη μισή τιμή, δε νομίζω να σε νοιάξει το ότι είναι από στοκ.
4. Έχει στοκ (ε τι να κάνουμε στη Νέα Ιωνία έχει πολλά!) Frattina. (απαραίτητο συμπλήρωμα με τις καθημερινές αγορές, ένα κάτι για τη μικρή).
5. έχει Zara για να ηρεμεί η μέλουσσα μητέρα από τη δουλειά και να ψωνίζει ωραία ρουχαλάκια για μαμάδες
6. έχεις πολυμαθείς φίλες που μπορούν να σου δείξουν τα καλύτερα της συγκεκριμένης περιοχής. Απλά τηλεφώνησέ μας κι εμείς είμαστε εδώ!

Προς κύριο Naf: δεχόμεθα κι επιταγές για να μη γνωρίσουμε στην κυρία Naf και τα πέριξ της Νέας Ιωνίας.

Naf said...

@wilma
εχω εξτασιαστεί!!!!πείτε μου διευθύνσεις και τηλέφωνα, ελάτε να με πάρετε, φέρτε μου τα στο γραφείο (in the case of the βρώμικο) ...ΚΑΤΙ ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ!!

thamnos said...

Ορίστε αχάριστη που με λες καρφί, μια παραπάνω πληροφορία έδωσες και να τα δώρα και οι εκπλήξεις.

PN said...

Λοιπόν, επειδή ο VK είναι μπροστά και προνοεί, να σε ενημερώσω ότι σε περιμένουν shortbreads...ναι ναι σε ειδικά συσκευασία που μας μένει (γιατί ήμεθα και πρακτικά μυαλά)....και επίσης κάτι απαστράπτων για τη μελλοντική κοράκλα Naf!! Oh yes!!!! Οπότε μην γκρινιάζεις! Το Λονδίνο προνοεί και πάλι για σένα!! Χαχαχαχαχα!!!!!

Naf said...

@Thamnos
θα σε ευγνωμονώ αιώνια.:Ρ

@Vk
πλάκα μου κάνεις έτσι;;;καλό μου καλώς ήρθες πρώτα απο όλα και 2ον...πότε θα βρεθούμε για καφε;;;;(να πάρουμε την elf και τη wilma μαζί μην ξεχάσω...!)

apos said...

Όλα αυτά έχει στη Νέα Ιωνία??? Μήπως έχει και Galleries Lafayette?? Είμαι βέβαιος naf ότι η wilma θα σου φτιάξει σχεδιαγράμματα για όλα αυτά και θα στα στείλει με mail.
Eπίσης πρόσεξα μόλις το σχεδιάκι (bannerάκι) με το μωράκι που έβαλες επάνω δεξιά. Καταπληκτικό. Τα συγχαρητήριά μου στον σύζυγό της naf που το υλοποίησε... Και το ενέκρινε...

Naf said...

apos είμαι σχεδόν σίγουρη οτι εχει ολοκληρώσει τα σχεδιαγράμματα και ήδη ετοιμάζει τα σαντουϊτσάκια για το δρόμο γιατι αποφάσισε να το κάνουμε τριήμερο "μύησης της Naf στα μυστικά στέκια της Ν.Ιωνίας" μαζί με την elf. Πάντως για την ιστορία να θυμήσω οτι έχω καλύτερα σακουλάκια για σάντουϊτς!:Ρ
όσο για το bannerάκι δεν το υλοποίησε ο άντρας καλέ (αν και μπορεί χαλαρά να κάνει καλύτερο...ΣΛΟΥΡΠ ΣΛΟΥΡΠ) είναι ετοιματζίδικο απο το Lilypie.com

Anonymous said...

not happy at all! οι κούτες προβλέπεται να με περιτριγυρίζουν για κάνα μήνα ακόμα. και το άλλο μέρος θα είναι στον ίδιο όροφο με το μπος! ρίλι μπαντ! η Ν. Ιωνία έχει τα περισσότερα outletάδικα around..έχει και benetton / sisley (έχουν και αυτά bebe) κ.ά. καλησπέρα!:)

Naf said...

@chichipiru
αχ εχω πολλά να μάθω απο εσάς!!!νέες πληροφορίες i like!

p.s. και εγώ στον ίδιο όροφο με το μπος ΚΑΙ το γραφείο του φάτσα-κάρτα!!!eeewwwww
πάμε να φύγουμε...

Spy said...

Καλησπέρα σας.
Είμαι η καινούργια καθαρίστρια. Ήρθα να συμμαζέψω λίγο, διότι το έχετε κάνει μπάχαλο το ποστ.

Λοιπόν:
Παρακαλείται ο κύριος Apos να μαζέψει τα καρφιά του (ξέρει αυτός),
ο κύριος basnia τα μπλουτακ του διότι πάω να σκουπίσω και κολλάνε τα παπούτσια μου στο μπλογκ,
η δεσποινίς dot να μαζέψει τη σοκοφρέτα (ή να τη φάει τελος πάντων) διότι με πιάνει μια λιγούρα όποτε τη βλέπω,
η δεσποινίς chichipiru (μα που το βρήκε αυτό το όνομα η χριστιανή;) τις κούτες της διότι κόντεψα να φάω τα μούτρα μου μπαίνοντας,
ο αξιότιμος mahler να βγάλει τα ακουστικά επιτέλους διότι δεν με ακούει όταν έρχομαι και δεν σηκώνεται να σφουγγαρίσω,
ο νεαρός thamnos να μαζέψει την ουρά του γιατί θα σκοτωθούμε εδώ χάμω (παλιοφίδι...)
η κυρία wilma να πάει να ξεπορτοφολιάσει (δικιά μου λέξη!) τη γυναίκα αλλουνούνανε
και ο κύριος VK around the universe να εξαφανίσει από προσώπου γης οτιδήποτε απαστράπτον μη του γεμίσω την κρεβατοκάμαρα ντισκομπάλες (αν και μπορεί και να του αρέσει...)

Άϊντε!
Για πάμε σιγά σιγά...

apos said...

Το για πάμε τι ήσαντε; Σύνθημα;

Το chichipiru δεν είναι αληθινό, μάλλον σε αναγραμματισμό οφείλεται.
Η wilma να ξεπορτοφολιάσει (νέος αναγραμματισμός) αλλουνούνανε, αλλά τα σάντουιτς να τα φέρει κατά δω να τα φάμε. Τουτουνού του μηνού κατά δω, ε; Όχι τ' αλλουνού του μηνού.
Ο VK egine arount the clock? Pote? Ego ton eixa afisei in Athens kai London...

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!