...


...Ε ναί λοιπόν!! Μου αρέσει το glitter!!! τρελαίνομαι. Το λατρεύω. Και όχι σαν τη Wilma μόνο τα Χριστούγεννα έτσι; (respect όμως γιατι τα Χριστούγεννα τα γιορτάζει 2 μήνες είπαμε..)..εγώ είμαι fan all year round. Και δεν ντρέπομαι καθόλου. Δεν είναι καρακιτσουλιό, είναι τόσο λαμπερό, σε πολλά χρωματάκια και φωτίζει κάθε τί που στολίζει! τι γλυκό! Τα μάτια μου κάνουν αστράκια όταν βλέπω κάτι με glitter και το θέλω άμεσα. Το έχω σε μορφή σκόνης σε πολλές αποχρώσεις για τα μάτια, σε μολύβι, eyeliner, gloss, βερνίκι, σε παπούτσια, τσαντα, ζώνη, αφίσα, κάρτα, κορνίζα, αυτοκόλλητα, τσιρότα, κοκαλάκια για τα μαλλιά, σκουλαρίκια, μπλούζες κ.α. Δεν κατάλαβα;; Υπάρχει πρόβλημα;; Είμαι καλά! Άμεσο επακόλουθο είναι να λατρευω εξίσου τις ντισκομπάλες γιατι ...έχουν αυτό το παρεμφερές με το "γυαλιζάει-φαντεζί" του glitter. Επιπλέον i love disco. Και ολοκληρώνω αυτό το παραλήρημα λέγοντας: Spy & Apos ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ GLITTER. μα καλά δεν χαίρεστε που αγοράζοντάς μου ένα μικρό οτιδήποτε με λίγο glitter μπορώ να είμαι ευτυχισμένη για μέρες;;;; Μπορώ επίσης με κάτι μεγαλύτερο και στρογγυλό να σταματήσω να γράφω για το glitter...δεν ξέρω...θα συσκεφτώ με την wilma και θα σας πω!

23 dreamers replied:

mahler76 said...

αχ, δε σε κράζω γιατί είσαι έγκυος....

xipasmenos said...

2 lepta to koitaza kai epa8a epilhpsia!!!

Mwre genna esy kai 8a sou parw karotsaki pou meta to siniko toixos 8a einai to 2o pou 8a fainete apo to diasthma!!!

Naf said...

@Mahler
αχ ευχαριστώ αγάπη!!

@xip
εγώ ξέρεις ε...είμαι σαν μικρό παιδί..μην μου υποσχεθείς κάτι..!!!το σημειώνω λοιπον!:Ρ

PN said...

Λοιπόν...ήθελα να στο κρατήσω για έκπληξη...αλλά θα το πω!!! Την επόμενη φορά που θα σας δω, θα σας φέρω δώρο ντισκόμπάλα!!! Θα με πετάξει ο Spy από το σπίτι, αλλά θα το ρισκάρω...!!!! Θα με προστατέψει η Νονά και εσύ φαντάζομαι!!! Χαχαχαχα!!!!

Spy said...

@ VK in Athens:
Δεν θα σας πετάξει ο Spy από το σπίτι αγαπητέ μου. Θα σας πετάξει την ντισκομπάλα στο κεφάλι. Με έναν σμπάρο δυο τρυγόνια...

Spy said...

ΑΥΣΤΗΡΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ
ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ:

Όποιος επικροτήσει, ή της βάλει κι άλλες τέτοιες ιδέες, θα πληρώσω έναν χάκερ να του κάνει το μπλογκ καλοκαιρινό!

mahler76 said...

Κάποτε σου έλεγαν θα προσλάβω κάποιον Αλβανο να σου σπάσει τα πόδια. Τώρα προσλαμβάνουμε χάκερ να σου σκίσει το μπλόγκ. τσ, τσ,τσ, σημεία των καιρών.

One Happy Dot said...

@Naf...
Αύριο που θα έρθω σπίτι σας θα σας φέρω κι εγω κάτι να λαμπιρίζει και να γυαλάει ώστε να προσθέσω τη χριστουγεννιάτικη νότα μου στο νοικοκυριό σας! jolies?!

@Spy...
Το ξέρετε ότι ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΡΘΩ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ???? Μήπως να ξανασκεφτείτε την απειλή με τον hacker γιατί μπορώ να γίνω πολύ...φαγανή? ε?ε? φφφφφανταστικέ μου glitter Spy???

mirelen said...

@naf μην τους ακούς, γυαλιζάει always looks impressive, πόσο μάλλον σε μεγάλες δόσεις...

@dot αύριο θα έρθετε στο δικό μου σπίτι, μη τα μπερδεύουμε τα πράγματα!

wilma said...

Κάτι πρέπει να κάνουμε με την ντισκομπάλα! αφού τη θέλει το παιδί! Εσύ Naf εντάξει, είσαι βολικός άνθρωπος αλλά είναι δυνατόν να αρνηθείς μια τέτοια επιθυμία σε ένα παιδάκι? Δηλαδή αν το παιδί θέλει glitter και ντίσκο θα του αρνηθούμε? ΠΟΤΕ!!!

PN said...

Θέλω ευθαρσώς να δηλώσω ότι δεν πρέπει να περάσει ο φασισμός!!! Πωπωπω το αγωνιστικό μου βγήκε. Θα βγούμε στους δρόμους για να αγωνιστούμε για το δικαίωμα στη ντισκομπάλα (καλά εμένα δεν μου αρέσει, αλλά θα αγωνιστώ για τη Naf ρε γαμώτο)....!!!!

ΚΑΤΩ ΣΤΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ SPY!!!!
ΚΑΤΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ!!!
ΚΑΤΩ ΣΤΑ LIGHT ΦΑΓΗΤΑ!! (...όχι αυτό είναι άσχετο...)

Xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa!!!!!!

Υ.Γ. Πω ρε βλακεία που με χτύπησε και σήμερα!!! Αλλά πέρα από την πλάκα, τι θα έλεγες Spy αν το παιδί σου ήθελε ντισκομπάλα στο δωμάτιο;

Naf said...

πώ πώ λίγο έλειψα απο εδώ και ήρθε το GRINCH των Χριστουγέννων (Spy) και τα έκανε...

@Vk
απλά...σε αγαπώ!!!!!!!μή φοβού το Spy...θα τον πατάξομεν!

@Spy
φοβού!!!μόνο αυτό σου λέω.Ξέρεις τι είναι να ξυπνάς κάθε πρωί λουσμένος στο glitter??όοοοοχι...δεν ξέρεις...ΑΚΟΜΑ.

@Spy
μας αρέσουν τα καλοκαιρινά blogs!!

@Dot
αχ ωραία ..και μην ξεχάσουμε να βάλουμε και κάτι με glitter πάνω μας...στη mirelen θα πάμε!!

@mirelen
καλέ ηρέμησε σε εσένα θα έρθουμε...απλά θα κάνουμε μια στάση πρώτα να πασπαλιστούμε με glitter!

@wilma
Σιγά μην αρνηθώ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ τη χαρά της ντισκομπάλας!!!δεν είμαι άσπλαχνη σαν τον πατέρα του!

thamnos said...

Προσοχή!!!
Σε όλες τις μαμάδες και υποψήφιες... Η Naf ευθύνεται ολοκληρωτικά για το στερητικό σύνδρομο που έχει η κόρη μου όταν δεν φοράει κάτι απάνω της με glitsi!!!! Δυστυχώς περνάει και στην μικρή και δεν μπορώ να το ανατρέψω.

Βοήθεια γαμώ το Τραβόλτα μου μέσα.

Naf said...

@Thamnos
ειναι αλήθεια!είμαι μια περήφανη νονά!

thamnos said...

Μην πω τίποτα τώρα για την περηφάνια που νιώθουν οι γονείς....

Anonymous said...

ta matakia mou!

Naf said...

@sakafiora
πρεσβυωπία;;γεράματα ίσως;;Να το κοιτάξεις πάντως...(η dot με έβαλε..)

elf said...

Κι εγώ δήλωσα πως θέλω μια ντίσκο μπάλα για την κρεβατοκάμαρα κι ο άντρας μου απάντησε πως είναι το πιο άκυρο πράγμα που έχω πει στη ζωή μου!

Δε λατρεύω το γκλίτερ γιατί μαδάει και μετά όλοι αστράφτουμε σαν ούφο, αλλά το συμπαθώ πολύ.

(Μεσοβέζικη τοποθέτηση για να τα πάω καλά και με τους άντρες).

Φιλιά, γλυκό μου! Καλό ΣΚ!!!

apos said...

SANTA MARIA DEL BUEN AYRE!!! Τι είδαν τα μάτια μου...
Ευχαριστώ για την αναφορά, τιμή μου.
(τουλάχιστον ΕΓΩ δεν είμαι εκεί κοντά και μπορώ να το χαίρομαι ευχάριστα όλο αυτό. Για κάποιον άλλον πονεμένο, δεν είμαι σίγουρος....)

xipasmenos said...

Αχ μια μίνι-ντισκομπάλα για το καρότσι......και μαγνητόφωνο να παίζει Μαράϊα Κάρεϋ!!!!!!

Olga said...

I love glitter too λέμεεεε!

Anonymous said...

Μωρη θα θελα να ξερα σε ποιον κοσμο ζεις?

Naf said...

@olga
join the club!!!

@auntie
σε έναν κόσμο που γυαλίζει!!duhhh

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!