Bring on the rain


Συννεφιασμένο Σαββατιάτικο πρωινό με μπόλικη βροχή η οποία μάλλον δεν θα σταματήσει ούτε αύριο να πέφτει! Ευκαιρία να μην ξεκολήσουμε απο τον καναπέ, να ακούσουμε μουσική, να δούμε όλα τα Σαββατιάτικα σήριαλ στο χαζοκούτι, να φάμε σούπα κολοκύθας και μετά σνίτσελ αλά mamma (οι συνταγές δίδονται με mail γιατι εδώ δεν είμαστε το gourmed.gr!), να αγκαλιαστούμε, να βάλουμε το σκύλο μέσα και να δούμε ταινίες. Ας βρέξει όσο θέλει. Είμαι έτοιμη και για αύριο!

14 dreamers replied:

ProFyLaKtiKo said...

εγώ πάλι σήμερα σάββατο έφαγα όλη τη βροχή στη μάπα (εντάξει σχεδόν όλη γιατί είχα κουκουλίτσα), αλλά κυριακή θα χουχουλιάσω απίστευτα! δεν το κουνάω ρούπι!

PN said...

Εγώ και σήμερα το κούνησα, και αύριο πετάω από τη χαρά μου που θα το κουνήσω και θα δω αγαπημένα πρόσωπα!!! Εσύ, όμως, να ξεκουράζεσαι. Βάλε τα πόδια πάνω στο τραπέζι και χαλάρωσε!!! Τα φιλιά μου!!

elf said...

Σταμάτησε! Έχει μια λιακάδα και μια ζέστη... άλλο πράγμα. (Να δω τι θα φορέσω τώρα στον γαμωγάμο, που με το παλτό θα σκάσω και με το σακάκι θα πουντιάσω). Καλημέρα, μικρή μου. Και η λιακάδα προσφέρεται για αγκαλίτσες στον καναπέ. Καλά να περάσετε!

mahler76 said...

τέλεια θα περάσετε. ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑ,

One Happy Dot said...

χωράω? να έρθω? θα φέρω και προμήθειες! Δεν θέλω οχι...όλοι οι καλοί χωράνε! :) άντε ντε...ανοίξτε!!!

Naf said...

@all
καλά αποφάσισα τελικά να ελέγχω τον καιρό!μόλις είπα οτι απολαμβάνω την βροχούλα έσκασε μύτη την Κυριακή ένας ήλιος ΝΑ! με το συμπάθειο....μα τι γκαντέμω είμαι τελικά!
Δεν πειράζει..απο οτι κατάλαβα ξεχυθήκαμε όλοι για καφέδες χθες!!

wilma said...

Καλησπέρα! ήρθε ο ζήτουλας των glitter (όπως καταλαβαίνεις δεν απάντησα μέσω apos διότι βλέπω να μου έρχεται φάπα).
Προσπαθώ να βρω και κυρίως να εφαρμόσω κάτι σε χιονονιφαδοπρόγραμμα στο Blog μου και δεν μπορώ :(((
Εσύ έχεις κάτι σε glitter.exe που μπορώ να το κάνω εύκολα?

thamnos said...

ΜΜΜ...και σήμερα Δευτέρα, ήλιο έχει αλλά δεν παύει να είναι Δευτέρα...γαμώτο

Naf said...

@wilma
with love....ΜΗΝ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΟΛΑ ΚΑΙ ΚΡΑΣΑΡΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ!!
http://www.glitter-graphics.com

@thamnos
καλώς τη γκρίνια!!!xixi

Naf said...

Α! και ένα ακόμη....
http://www.glitterlive.com

xipasmenos said...

Κάποιος ήταν στην δουλειά ΚΑΙ Κυριακή!!!!

Την επόμενη φορά γομάρα καλεσέ μας για dvd night φτου σου......θα κάτσω δίπλα στο σκύλο και την ντοτ και δεν θα μιλάω!!

wilma said...

ΜΟυ έχουν έρθει δάκρυα στα μάτια. Δεν ξέρω πόσα έχω κατεβάσει ήδη. άντε να διαλέξεις μετά! ευχαριστώ πολύ πολύ!

Naf said...

@xip
oh my god...οτι θέλει το καλό μου!!!δεν του χαλάω χατήρι!!!

@wilma
τα δάκρυα στα μάτια είναι απο τo πολύ glitter στην οθόνη!!

Spy said...

@ wilma:
Φάπες δεν ρίχνει μόνο ο apos!!!

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!