13 weeks

Καμία δεν μπορεί να φανταστεί ούτε στα πιο τρελά της όνειρα τι θα αισθανθεί και τι θα ζήσει την περίοδο της εγκυμοσύνης. Η κάθε γυναίκα το ζεί διαφορετικά και έχει να διηγείται τις δικές τις ιστορίες. Εγώ στον μικρό απολογισμό του 1ου τριμήνου που κάνω αυτές τις ημέρες έχω να θυμάμαι ένα βασικό χαρακτηριστικό. Το δώρο στην εγκυμοσύνη μου ήταν το γεγονός ότι δεν έχω εμετούς, αναγούλες, καούρες και ζαλάδες. Είχα όμως καθημερινό σύμπτωμα την ανησυχία. Μόλις έμαθα ότι είμαι έγκυος άρχισε η ανησυχία για το αν η εγκυμοσύνη είναι σωστή και όλα είναι στη θέση τους! Μόλις επιβεβαιώθηκε ότι όλα «βαίνουν καλώς» άρχισε η ανησυχία ότι από στιγμή σε στιγμή κάτι μπορεί να μην πάει καλά και όλο αυτό να τελειώσει. Έτσι κάθε φορά που πήγαινα στην τουαλέτα βεβαιωνόμουν ότι δεν υπάρχει ίχνος αίματος πουθενά (λες και δεν θα το καταλάβαινα αν υπήρχε). Στην συνέχεια κυλάνε οι μέρες, έρχονται οι γενικές εξετάσεις και η ανησυχία για τα αποτελέσματα –τι πρωτότυπο!-. Όλα καλά και εκεί. Και όλοι χαίρονται και κάνουν όνειρα και εγώ πάντα συγκρατημένη με μια μικρή ανησυχία ακόμα. Το υπερηχογράφημα της Αυχενικής Διαφάνειας και PAPP-A τεστ. Και όλοι να σου λένε να μην ανησυχείς και ότι όλα θα πάνε καλά και εσύ να θες να τους πεις: πώς μπορώ να μην ανησυχώ όταν έχω έναν άνθρωπο με σύνδρομο Down στην οικογένεια μου; Ποιος μου λέει να μην ανησυχώ και τι ξέρει; Ότι μελέτες κι αν διαβάσω στο internet, ότι κι αν μου είπε ο γιατρός πριν την εξέταση δεν με έκανε πιο ήρεμη. Το μόνο που με ησύχασε ήταν η εικόνα του παιδιού μου στον υπέρηχο και τα αποτελέσματα της εξέτασης. Και τώρα λίγο πιο καθησυχασμένη αρχίζω να χαλαρώνω βγαίνοντας από το «δύσκολο» και «επικίνδυνο» 1ο τρίμηνο της εγκυμοσύνης. Λέω να αρχίσω να το απολαμβάνω. Δεν ξέρω…θα σας πω στον απολογισμό του 2ου τριμήνου!

30 dreamers replied:

Pink_Fish said...

Σε καταλαβαίνω naf, σε καταλαβαίνω….Κάθε φοράω που πάω για ένα υπέρηχο έχω ταχυπαλμία, μέχρι να μου πει ο γιατρός ότι όλα είναι εντάξει νομίζω ότι περνάω μέσα από τούνελ! Αυτό με το σύνδρομο down είναι όντως επίφοβο, αν όμως οι εξετάσεις σου είναι «καθαρές» δεν έχεις τίποτα να φοβάσαι! Κι εσύ τσεκάρεις αν έχεις αίμα? Και νόμιζα ότι μόνο εγώ έκανα έτσι! Έχεις δίκιο πάντως, να προσέχεις (να μη σηκώνεις βάρη, να μη κάνεις βαριές δουλειές, αν και μάλλον τα ξέρεις ήδη, οπότε απλά επαναλαμβάνομαι) και να έχεις πίστη ότι το παιδί σου θα γεννηθεί γερό. Και να χαμογελάς! Που να δεις πως θα νιώσεις όταν θ αρχίσει να «κλωτσάει». Απίστευτη αίσθηση! Τα φιλιά μου

xipasmenos said...

Πρέπει να σταματήσεις να έχεις αγχος γιατί θα βγει νευρωτικό σαν και μένα!!

Και δεν θες παιδί σαν και μένα :p

Αυτό το τόσο τυχερό παιδί θα χει τους τελειότερους γονείς στο κόσμο.....με την πιο γλυκιά νεραϊδονονά στο κόσμο!!!!!

Anonymous said...

μικρό μου ναυσικάκι,
σήμερα που εσύ κάνεις τον απολογισμό του πρώτου τριμήνου,
μια μαμά που είχε αναγούλες, ζαλάδες, εμετούς, αιμορραγίες, επιπλοκές, όχι και τόσο καθαρές εξετάσεις και έφτασε στην 43η εβδομάδα της εγκυμοσύνης της...
γέννησε ένα υγιέστατο κοριτσάκι!

Ό,ΤΙ και να γίνει εσύ πρέπει να είσαι δυνατή και να σκέφτεσαι ότι όλα θα πάνε καλά.

Σε φιλώ και σε σκέφτομαι,
τα λέμε σύντομα!

phaed_pek

island said...

Να μας λες πιο συχνά τους απολογισμούς σου. Και τους φόβους σου. Έτσι για να μαθαίνουμε κιόλας εμείς οι απ'έξω πως γίνονται τα μέσα. Γιατί διατελείτε λειτούργημα αγαπητή. Και να πω ότι θα πάνε όλα καλά δεν θα με πιστέψετε. Θα έλεγα απλά να το συνηθίσετε (το ότι όλα πηγαίνουν καλά).

φάβα said...

Σκορπινα μαμα... Ετσι θα ειμαι κ εγω ε? Μαλλον :)
Αφου οι εξετασεις ειναι οκ, ολα οκ μικρουλι :)

Naf said...

@Pink_Fish
αχ!δεν είμαι τρελή δηλαδη;;:Ρ όσο για τα κλωτσίματα...έχω κάποιον στο σπίτι που ανηπομονεί γι΄αυτά πιο πολύ κι απο μένα!δεν μπορώ να το εξηγήσω αυτό...

@xip
καλά το παιδί θα έχει πολλές νεραϊδονονές απο ότι καταλαβαίνω..υπο την μαεστρία πάντα της ..αρχινονάς!

@Phaed_pek
αχ γεννήσαμε;;;;;yeyyy!!το ξέρω οτι πρέπει να είμαι δυνατή...θα προσπαθήσω!!τα λέμε απο κοντά!

@island
τώρα που λέω σιγά σιγά να ηρεμήσω θα σας τα λέω...πρίν δεν ήθελα λόγω..της ανησυχίας που λέγαμε!

@φαβα
καλέ σκορπίνες είμαστε!οι καλύτερες μάνες θα γίνουμε ρε!!!:Ρ

mahler76 said...

καλά τα λέει το xipaki.
Από εδώ και πέρα φρόντισε να απολαύσεις την εγκυμοσύνη, κοινώς να γουρουνιάζεις χωρίς ενοχές, και να κάνεις το συμπαθέστατο Spy ό,τι θές (αν και ως γυναίκα αυτό μάλλον το κάνεις ήδη...)

mirelen said...

Μην ανησυχείς αγαπούλα, όλα θα πάνε καλά. Για να σου φύγουν οι έννοιες σκέψου το επόμενο καλοκαιράκι που θα πηγαίνετε για μπανάκι όλοι μαζί, με μαγιουδάκια, φτυαράκια και κουβαδάκια να φτιάχνετε τους δικούς σας πύργους στην άμμο!!!

Naf said...

@mahler
για το γουρούνιασμα δεν ξέρω τι εννοείς...ειλικρινά!σου σφύριξε κάτι η dot???εγώ τρώω μόνο καρότα!

@Mirelen
προς το παρόν σκέφτομαι το πάρτυ που θα κάνουμε πριν τον ερχομό του bebe!!καλά θα γίνει χαμός.

Anonymous said...

Μη φοβάσαι τίποτα. Αφού άκουσε το έμβρυο τη Μαντόνα, όλα θα πάνε καλά!

One Happy Dot said...

Με τόσο κόσμο να προσεύχεται να πάνε ολα καλά, μπορεί να πάει κάτι στραβά? Δηλαδή και στατιστικά να το δείς είμαστε πολλοί! Από εδω και στο εξής όμως τέρμα τα αστεία...θα σου μαγειρεύω, θα σου καθαρίζω το σπίτι, θα πηγαίνω το Lupo βόλτα (ή θα με πηγαίνει εκείνος...θα δείξει!) και γενικότερα θα κάνω ότι μπορώ να μην κουράζεσαι και να απολαύσεις τους υπόλοιπους μήνες της εγκυμοσύνης σου δίχως άγχος! Γιατί πολύ απλά αυτό το bebe μπορεί να είναι αποτέλεσμα της αγάπης των 2 σας αλλά εδω που θα έρθει το περιμένει πολύυυυς κόσμος με εξίσου μεγάλα αποθέματα αγάπης, ζουζουνιάς και ροζ συννεφακίων! Ροζ συννεφακίων βεβαίως βεβαίως! Μην πω για τη Nutella η οποία όπως λέει και η διαφήμιση έχει ολα τα απαραίτητα διατροφικά στοιχεία που χρειάζονται για τη σωστή ανάπτυξη του παιδιού, επομένως κάθε φορά που θα κάνουμε baby sitting θα έχουμε αποθέματα stand by just in case!
Pardon για το σεντόνι αλλά...πνευματικό μου παιδί είναι να μην του εχω μια έκδηλη αδυναμία παραπάνω?! Φιλί!

Naf said...

@sakafiora
αν ήξερα οτι θα πάει σε συναυλία τόσο μικρό στην madonna θα το πήγαινα μαρή;;;;καλά μην βαράς...απλά στο λέω να το ξέρεις..εσύ να του παίρνεις τα cd της..εγώ kabalo-cd δεν αγοράζω!

@dot
το ήξερα οταν σε έκανα νονά οτι αυτό το παιδί θα είναι πασπαλισμένο με glitter, και πασαλλειμένο με σοκολάτα διαρκώς!!!όπως ακριβώς μας αρέσει βεβαίως βεβαίως!

mahler76 said...

το παιδί πήγε στη συναυλία της Ματζένα, θα είναι πασπαλισμένο με γκλίτερ και σοκολάτα, χμ....

Pink_Fish said...

Δεν είσαι τρελή naf, διόλου. Εγώ έχω διανύσει τους 6 μήνες εγκυμοσύνης και κάθε, μα κάθε μέρα ελέγχω αν έχω αίμα. Δεν είναι τρέλα, είναι λογική ανησυχία. Ο σύντροφος σου το περιμένει πως και πως, ε? ότι καλύτερο εύχομαι, να σας φέρει ακόμα πιο κοντά, να το κάνετε και να σας κάνει ευτυχισμένους

wilma said...

Μην αγχώνεσαι τόσο naf. Οι έλεγχοι του οτι όλα πάνε καλά, φυσικά και γίνονται καθημερινή ρουτίνα (νομίζω ότι όλες οι μαμάδες κάνουν αυτά που κάνεις εσύ) και οι μηνιαίου έλεγχοι του γιατρού έρχονται σαν άλλη μια επιβεβαίωση.
Τώρα για το σύνδρομο down να θυμάσαι ότι υπάρχουν πάρα πολλοί λόγοι που μπορεί να επηρεάσουν ένα έμβρυο, τους οποίους εσύ δεν παρουσιάζεις. Ένας από τους βασικότερους είναι η μεγάλη ηλικία εγκυμοσύνης ή τα χαμηλά επίπεδα οιστρογόνων. Ευτυχώς εσύ είσαι μικρή (άντε! δύο παιδάκια θα μεγαλώνετε μαζί) υγιής και τα ποσοστά εμφάνισης του συνδρόμου είναι εξαιρετικά χαμηλά. Καταλαβαίνω ότι το έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου, αλλά σκέψου ότι ο γιατρός σου ξέρει να σε συμβουλεύσει για το τι πρέπει να κάνεις ώστε να μηδενίσεις τους κινδύνους. Άλλωστε ευτυχώς υπάρχουν εξετάσεις οι οποίες μπορούν να ανιχνεύσουν τέτοιες περιπτώσεις με ποσοστό επιτυχίας 100%. Γενικά, ρώτα το γιατρό σου και κλείσε τα αυτιά σου σε ιστορίες που ακούγονται δεξιά κι αριστερά. Δεν βοηθούν και δυστυχώς δημιουργούν πολύ άγχος στο μικρό σου. Άντε Χριστούγεννα έρχονται πες τα νέα και στο μικρό!

Naf said...

@Mahler
ζηλεύεις ε; καλά θα σε πασπαλίσουμε κι εσένα με glitter και θα σε καλέσουμε και στο πάρτυ

@Pink_Fish
ευχαριστώ καλή μου!και στα δικά σας!!!

@wilma
έχουμε διαβάσει πολλά, έχουμε μιλήσει με τους γιατρούς μας...ένα είναι σίγουρο οτι ωφείλεται στην ποιότητα του ωαρίου των γυναικών και μόνο. Ακόμα και η θεωρία για την ηλικία πλέον έχει αλλάξει κάπως. Παρατηρούνται και αρκετά ποσοστά στις μικρές ηλικίες. Σίγουρα παραμένει η επικινδυνότητα στις μεγάλες.
By the way εγώ μικρή;;συμμαθήτριες καλέ δεν είπαμε οτι είμαστε;;α κατάλαβα ήθελες complimant!!!

Spy said...

Αγαπητή μέλλουσα μητέρα και προσωρινώς ανησυχούσα: Δεν ξέρω τι να κάνω για να σε ξεαγχώσω τώρα, αλλά ξέρω τι ΘΑ κάνω για να μην αγχώνεται το παιδί σαν κι εσένα όταν με το καλό γεννηθεί.
Θα του αγοράσω τα πάντα από εδώ.

Spy said...

@ Mahler:
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ το σχόλιο!
Σταματήστε να της δίνετε ιδέες!

Naf said...

@Spy
χαχαχαχχαχαχαχαχα ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!!!ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΕΣ ΑΥΤΟ;;;;πάω να κάνω λίστα

mahler76 said...

@Spy
lolololol, έχω την εντύπωση πως το σατανικό μυαλό της δεν χρειάζεται βοήθεια από εμάς...

wilma said...

Μια διευκρίνιση μόνο: στην ηλικία το πρόβλημα είναι στις άνω των 35 και στις κάτω των 21, άρα είσαι εκτός!!!!!!
εκτός!! εκτός!!! ΕΚΤΟΣ!!!!!
(στο είπα, μεταλλαγμένος καρκίνος :)))

Naf said...

@mahler
ευχαριστώ αγαπημένο μου!

@wilma
got it ΕΙΜΑΙ ΕΚΤΟΣ!!!!!

thamnos said...

Καλά κάνεις και ανησυχείς, έτσι πρέπει και να συνεχίσεις.

Το άγχος σε κρατά σε εγρήγορση και θα σε τσιτάρει την κακία στιγμή, που να φάω την γλώσσα μου και τον οισοφάγο παρέα.

Ούτως η άλλως τα παιδία φέρνουν μόνιμες πλέον ανησυχίες (τέρμα η ανεμελιά) απλά αλλάζεις τους τίτλους τους όταν κυλάει ο χρόνος.

Υ.Γ. τα "ζωντανά" τα μάζεψες σήμερα?

Naf said...

Ευτυχώς που υπάρχει και ο θάμνος να μας τονίζει πάντα οτι η ζωή μπορεί να γίνει και χειρότερη!!!
πλάκα κάνω....

Υ.Γ: δεν κατάλαβα τίποτα απο το Υ.Γ. σου...ποια "ζωντανά";;;

PN said...

Χωρίς να υπάρχει περίπτωση εγώ να γίνω ποτέ μάνα...φαντάζομαι ότι όλα τα άγχη σου είναι φυσιολογικά για το πρώτο παιδί. Τώρα που το σκέφτομαι πάλι καλά που δεν μπορώ να γίνω μάνα, γιατί θα είχα πεθάνει από το άγχος και το παιδί θα έβγαινε νευρόσπαστο!!!

Από εδώ και πέρα, κοίτα να ηρεμήσεις όμως. Όλα πάνε καλά και στο πιστοποιούν και οι γιατροί, οπότε cool down.

Άσε που όπως λένε όλοι ότι και να κάνεις το παιδί θα βγει με μια τρέλα. Δηλαδή λάδι η Dot θα βάλει...τι άλλο θες; Αααααα και πέρα από τρελούτσικο, θα γίνει και εξαιρετικά γλυκό. Τώρα που το σκέφτομαι είναι και ο μπαμπάς. Άσε βρε Naf μου, από όπου να το πιάσεις αυτό το παιδί θα είναι τέλειο.

Οπότε, ποιο είναι το ηθικό δίδαγμα; ΗΡΕΜΙΑ!!!!! Και χώσε και τη Νονά σε καμιά δουλειά....ααααα....και τον υπεύθυνο του φασολακίου....μην ξεχνιόμαστε!!!!

ethanandthecity said...

Άτιμο άγχος, δύσκολο να απαλλαγείς από αυτό αλλά όχι ακατόρθωτο, με προσπάθεια και επιμονή κλείνουν οι διακόπτες και χαλαρώνουν οι αντιστάσεις! Να πάνε όλα καλά

Naf said...

@Vk
καλά...τις τελευταίες προτάσεις σου-συμβουλές θα τις αφισοκολλήσω μέσα στο σπίτι και θα τις στείλω και με mail προσ κάθε ενδιαφερόμενο!!!!!μουχαχα!με αρέσει!θα σε προσλάβω για motherσύμβουλο

@ethan
όπως το είπες...με λίγη προσπάθεια μπορούμε να κλείσουμε τους διακόπτες...ΑΜΗΝ λοιπόν και δη ημάς!!

apos said...

Να αρχίσεις να το απολαμβάνεις και να αφήσεις όσους παριστάνουν τους cool να ανησυχούν για σένα...

Naf said...

@apos
best συμβουλή ever!!!

Dark_Maiden said...

Είναι υπέροχο!!!!!!
Έχω χάσει πολλά επεισόδια τελικά!
Γλυκούλα μου, όλα καλά θα πάνε :)
Στο εύχομαι μέσα από την ψυχή μου...

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!