Αγαπημένε μου Αϊ Βασίλη...

Φέτος που είμαι καλό κορίτσι και επίσης δεν είμαι πια μόνη μου σε αυτόν τον κόσμο (μετράω για 2 τώρα, οπότε καταλαβέ με!) σου στέλνω με post την λίστα με τα πραγματάκια που ΘΑ μου φέρεις τα Χριστούγεννα (και αν αργήσεις λίγο εγώ θα το καταλάβω..δεν τρέχει κάστανο!). Ευχαριστώ!
Αυτό το post είναι αφιερωμένο στις φιλενάδες dot (ή αλλιώς "η νονά"), την Mirelen (ακα "γειτόνισσα") και fava (αυτό που φτιάχνεται απο ρεβύθια ντε!!:Ρ). Είναι αφιερωμένο λοιπόν στις έταιρες shopping freaks απο μια shopper που αλλονίζει όποτε προλαβαίνει στο internet και βρίσκει τα πιο τρελά sites για ψώνια. Εντάξει, η αλήθεια είναι ότι το έκανα για να σας ρίξω στάχτη στα μάτια αφού είχα 40 χρόνια να ανεβάσω post.....χιχι.....enjoy! και πρίν πάθετε αμόκ, οι διευθύνσεις των sites είναι στο τέλος! Είμαι σίγουρη οτι θα τις χρειαστείτε....εγω προς το παρόν τα κοιτάζω λόγω μόνιμης αφραγκίας.

19 dreamers replied:

mirelen said...

Έχουμε και λέμε! Τι καλά που πρωί πρωί βλέπω ποστ αφιερωμένο (και) στην αφεντιά μου! Μαύρη τσάντα για τις πάνες δεν σε αφήνω να πάρεις. Θα πέσει στην κατάθλιψη το μωράκι. Τις Hello Kitty γαλότσες τις θέλω επειγόντως γιατί πολύ λάσπη με τις βροχές εδώ στην επαρχία. Όσο για τα υπόλοιπα, και κυρίως τα δαχτυλίδια είναι όλα τόσο... Naf! Αυτό το fredflare το είχα ξεχάσει πάντως. Ευκαιρία να χαζέψω λίγο. Οι τιμές, παρεμπιπτόντως, είναι σε λίρες, oh my God, ο Αϊ Βασίλης θα τα βρει σκούρα. Μήπως να τα ζήταγες από την Αγία Visa?

mirelen said...

Ουπς, γράψε λάθος! Σε δολάρια είναι!

Pink_Fish said...

Ουαααααα! Θέλω κι εγώ καλλυντικά Benefit, είναι τέλεια! Καλές αγορές εύχομαι, θα πάρεις τίποτα και για το παιδάκι σου?

Naf said...

Mirelen....αυτα τα λάθη να τα προσέχουμε και είμαι και σε δύσκολη κατάσταση πήγα να πάθω κάτι!μια χαρα είχα υπολογίσει τα δολαριάκια που είναι και υποτιμιμένα και κερδίζουμε και κανένα ευρώ!

@pink fish
oh my god είσαι και εσύ δικιά μας officialy. Για το bebe τιποτα ακόμη γιατι είμαι στον 3ο και δεν ξέρω ακόμα το φύλο...οπότε κρατιέμαι με νύχια και με δόντια...και όχι μόνο εγώ!

One Happy Dot said...

δεν θέλω τίποτα γιατί πολύ απλά τα θέλω ολα!!!!!!!! τα σκουλαρίκια κιθαρίτσες είναι j'adorable, για τα καλλυντικά τι να πω, ξέρεις τις εμμονές μου..οσο για τα υπόλοιπα μπλιμπλίκια, απλά τα χρειάζομαι!!!! Λοιπόν μιας και η mamma Dot θα κάνει μια βόλτα πρός τα Γιούζα για κάνε μια λίστα με τα απολύτως απαραίτητα! Στρώσου!

mahler76 said...

Μήπως αντί να κάνεις πόστ να τελείωνες την ιστορία του xipasmenou? λέμε τώρα.

έσπα, επειδή είσαι μάνα θα είμαι ελαστικός.

Καλημέρα και πολλά φιλιάααα

Naf said...

@Dot
Την κάνω ήδη. Επίσης μην ξεχάσεις να της δώσουμε να πάρει μαζί της μια βαλίτσα extra.Για να μεταφέρει τα δικά μας πραγματα...

@Mahler
Να τα μαααας!!και εσύ Βρούτε;;;καλά καλά...θέλω και έμπνευση ε;

mahler76 said...

δηλαδή μόνο όρεξη σου έφερε η γκαστριά? καμία έμπνευσή?

Naf said...

πώωως!! έχω τρελή έμπνευση για shopping!!

mahler76 said...

@Naf
ναι το βλέπω χαχαχαχαχα

Anonymous said...

Για να καταλάβω, ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΧΙΠ?
Θα ζητήσω να γίνει μπλοκ η IP σου σε όλα τα σόπινγκ σάιτς!

Anonymous said...

πάντως τι σου είναι η τεχνολογία, παλιά λέγαμε ένα απλό "θα σε καρυδώσω"

Naf said...

@sakafiora the killer
ομολογώ πως σκιάχτηκα -εντελώς- ...η απειλή σου ήταν η αποτελεσματικότερη. Θα γράψω λοιπόν!
σιχτήρ!

Anonymous said...

Αχ αχ αχ... ΑΧ λέγω... σχετικά συγκρατημένη σε βρίσκω...! Ένα τέτοιο ποστ θα μου' παιρνε μέχρι το Πάσχα εμένα. Όλο μ' ένα "θέλω" στο στόμα είμαι!

ΥΓ. Τα σκουλαρίκια κιθαρίτσες είναι απλά ό,τι καλύτερο έχω δει. Θέλω κι εγώωωω!

Spy said...

Συγγνώμη που θα σας στενοχωρήσω, αλλά από ότι μου είπανε κι εμένα (εγώ δεν ξέρω) ο Αη Βασίλης ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
Σοκ, ε;
Ξέρω... ξέρω...

island said...

Εδώ και κάποια χρόνια μου είπαν ότι ο Αη Βασίλης μπεκροπίνει στην Καισαρία και δεν έχει χρόνο για δώρα. Κρίμας...

@Spy

Πιο μαλακά τα λέμε αγαπητέ...όχι ξεροσφύρι

Naf said...

@Spy and his friend island
είστε πολύ κακοί και οι δύο και μάλλον προσπαθείτε να μου πείτε εμμέσως πλην σαφώς κάτι;;;;Ε;Ε;;;
δεν θέλω να ακούσω...
ο Αϊ Βασίλης υπάρχει γιατι όπως έχω ξαναπεί τον κρεμάει ο κυρ Θανάσης απέναντι στο μπαλκόνι του κάθε χρόνο. Θέλετε να αμφισβητήσετε τον ΚΥΡ ΘΑΝΑΣΗ;;δεν νομίζω...

Spy said...

MAMAAAAAA........

O Kυρ Θανάσης!
Tον είχα ξεχάσει αυτόν...!!!

φάβα said...

xaxaxax, τρελοκοριτσο, ετοιμαζω και εγω λιστα, χαχα
Απο τη δικη σου θελω πολλα, αλλα θα σταθω στα φτηνα
αυτα τα δαχτυλιδια με τις γκεισες και τα σκουλαρικια κιθαρα, γιεπ
:)))))

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!