It's a Girl !


Πάρε μια γεύση από τώρα…

Κορδελάκια για τα μαλλιά
Κούκλες
Φούστες
Φορεματάκια
Βραχιολάκια
Τσάντες
Κολιέ
Καπελάκια
Καλσόν
Hello Kitty
Glitter
Κοκκαλάκια
Τσιμπηδάκια
Barbie
Αρκουδάκια
Κουκλόσπιτα
Καροτσάκια
Κουζινικά
Λευκώματα
Ημερολόγια
Μπότες
Μπαλαρίνες
Καλαθάκια
Σκουλαρίκια
Δαχτυλίδια
Νυχτικά
Σερβιέτες
Γκόμενοι
Φιλενάδες
Κολάν
Κραγιόν
Νεσεσέρ

Τακούνια
Lip gloss

…γιατί πρέπει να αρχίσεις να συνηθίζεις αυτές τις λέξεις…

22 dreamers replied:

Pink_Fish said...

Έχω συγκινηθεί, ξέρεις γιατί? Θυμήθηκα πριν περίπου 3 μήνες που έμαθα κι εγώ ότι είναι αγόρι. Τι λες, τον θέλεις για γαμπρό? Χε, χε…εύχομαι τα καλύτερα, με το καλό να γεννηθεί και να την χαρείς την κοράκλα!

One Happy Dot said...

εναλλακτικός τίτλος post: οι 34 εκφράσεις που διάβασε ο Spy λίγο πρίν του έρθει ο ουρανός σφοντύλι!

Spy said...

Συγγνώμη που άργησα να σχολιάσω, αλλά:
α) Μου είχε έρθει ο ουρανός σφοντύλι (ευχαριστώ νονά...)
β) Αρχικά νόμισα ότι είχα πάθει αχρωματοψία, τα έβλεπα όλα ροζ!
γ) Αυτό το glitterάκι μήπως, λέω μήπως, να το αφαιρούσαμε; Να αφήσουμε ρε αδερφέ το παιδί να επιλέξει μόνο του όταν μεγαλώσει!

Naf said...

@Pink_Fish
ο μπαμπάς ζητάει Ε9 απο τους γαμπρούς, εμένα βγάλε μου απλά μια φωτό απο το γιόκα μόλις με το καλό έρθει στον κόσμο!είμαι πιο ρομαντική!

@dot_νονά
ξέχασα να βάλω κάμερα ρε γ!"£"£$"£

@Spy
φυσικά και θα αποφασίσει μόνο του το παιδί αλλα...σκέψου λίγο...θα βλέπει το glitter all over her mamma και λες να μην θέλει;;;
(θα ήθελα σε αυτό το σημείο να παρακαλέσω τον πατέρα της κόρης μας που βρίσκεται μόνος στο σπίτι-ναί εσένα λέω- να μην πετάξει όλα τα glitter stuff μου...έρχονται και xmas και τα χρειάζομαι!)

ds said...

Και ροζ παντού! Από τα πιο ωραία και παρεξηγημένα χρώματα...

PN said...

KΟΡΙΤΣΑΡΑ θα είναι βρε!!! Τέλεια...ένα σπίτι μέσα στο glitter βλέπω!!! Χαχαχαχαχα!!! Ααααα ρε δόλιε πατέρα, θα σου λέει η κόρη μπαμπά θέλω Glitter και θα τρέχεις να αγοράζεις όλες τις αποχρώσεις και θα σου αρέσει κιόλας!!! Χαχαχαχα!!!!

Να είσαστε καλά και οι δυο σας και να την δείτε βρε όπως ονειρεύεστε. Πολύ χάρηκα που είναι κοριτσάκι. Άντε βάλε σύντομα μπρος και για το αγόρι!!!

Καλά φαντάζομαι Nutellονονά με μπέμπα στην αγκαλιά. Πωπωπω....υπερπαραγωγή θα είναι!!! Τέλεια!!!

island said...

Κακόμοιρε πατέρα!!!

wilma said...

Αυτό είναι το ΑΠΟΛΥΤΟ post! (που λέει και μια μαναροψυχή).
Πιάνει ακριβως το νόημα.
Κορώνα έχεις βάλει μέσα στη λίστα?
Είναι πολύ ωραίες και ταιριάζουν απίστευτα με φτερά πεταλούδας για την πλάτη (εννοείται ότι έχουν Glitter).
Τελικά υπάρχει Θεός κι έχει και χιούμορ!

apos said...

To πλοίο είναι ήδη ακυβέρνητο...

(χαλάλι σου όμως)

Naf said...

@Dynx
δεν είμαι πολύ fan του ρόζ αλλα σε σωστές δόσεις-πινελιές είναι απλά...yammy!

@Vk
παιδί μου θα πετάξεις ποτέ εσύ;;;;;;;;Ευχαριστούμε γλυκιέ μου, καλά να περάσεις κι απο εδώ και να προσέχεις τους Άγγλους!

@island
τι εννοάτε καλέ;;δεν κατάλαβα!!!
και καλα...

@wilma
τι θα έκανα χωρίς εσένα;;;;απο την συγκίνηση ξέχασα όντως τις εξής πολυ σημαντικές λέξεις: κορώνες, πριγκήπισσες, νεράϊδες, φτερά, πεταλούδες, λουλούδια...και GLITTER
δεν θυμόμουν αν το έχω ξαναπεί...

Naf said...

@apos
το σώνεις πάντα στο τέλος. Θα ανταμειφθείς γιαυτό. Πέρνα για refill στο σακουλάκι anytime παιδί μου!

b|a|s|n\i/a said...

το δέντρο του χρόνου θα είναι ροζασημί με κοκκινομπλεροζ γκλίτερ; καλές γιορτές με αγάπη, υγεία και όνειρα πραγματικά!

Anonymous said...

Ax oraia!!!
Sto eixa pei ego oti tha kaneis koritsaki.
BRAVOOOOOOOO
Se fantazomai na skeftesai apo tora ti mporeis na pareis kai na exei glitter, poli glitter.
Polla filia!!!

φάβα said...

ΑΧ ΚΟΡΙΤΣΙ!!!!! Αυτα ειναι νεα!!! Τελειο ρε, οσο για γκλιτερ δεν το συζητω καν! Φουλ, χαχα :)
Με το καλο να σας ερθει η μικρουλα!

Naf said...

@b|a|s|n\i/a
το 'χουμε το δεντρο για του χρόνου σου λέω το 'χουμε!!

@Tes
καλό μου!μια θερμή παράκληση όμως...αυτή τη λέξη που αρχίζει απο g και τελειώνει σε litter να την περιορίσουμε παιδιά..κάποιος την βλέπει και μου παθαίνει απανωτά εμφράγματα!

@φαβα
thnx αγάπη..καλά θα κάνουμε ντού για ψώνια με glitter μουχαχα

Spy said...

@ island:
Κι ένας άνθρωπος εδώ μέσα που με καταλαβαίνει!

Ε Λ Ε Ο Σ
Π Ι Α
Μ Ε
Τ Ο
G L I T T E R !
!!!
!!!

Olga said...

Πωπω, κοριτσάκι.. Αυτή η λίστα είναι σαν να την έφτιαξα εγώ, που αν και δεν εχω παιδάκι, φροντίζω να εξοπλίζω κατάλληλα τη βαπτηστήρα μου με ότι ροζ κυκλοφορεί!!

Καλές γιορτές και με το καλό να γεννηθεί η κοράκλα σας!

thamnos said...

Και να φανταστείς πως βγάζουμε την μικρή βόλτα με όλα τα παραπάνω απαραίτητα ροζ κορδελάκια, κοκαλάκια, κλπ. κλπ. και έρχεται η κυρά Μέλπω και σου λέει: Αχ τί ωραίο αγοράκι είναι αυτό!!!!

Τι να κάνουμε επιτέλους να την λούσουμε με γκλίτσι και να της φορέσω καπέλο string!!!

Naf said...

@Spy
να φύγετε κύριε!να πάτε αλλού.

@Olga
έτσι πρέπει.Να κάνεις training και εσύ βρε παιδί μου! Ευχαριστώ για τις ευχές!

@Thamnos
δεν θέλω μ@@@ες για την βαπτηστήρα μου!!ποιός το είπε αυτό να τον καθαρίσουμε;
εντάξει το έπιασα...περισσότερο glitter λοιπόν.ΕΦΤΑΣΕΕΕ!

mahler76 said...

ασε μαρή βρώμισε το νέο. μας τα είπε ο χαρωπός πατέρας.
Να είσαστε και οι 3 σούπερ καλά και υπέροχα και να σκάσεις στο φαι γιατί γκαστρωμένη και Χριστούγεννα είναι τρελός συνδυασμός!!!

Καλές γιορτές!!!

Me:Moir said...

Με το καλό
(το καλύτερο δώρο για το 9!)

konstantinos said...

χεχε!
Καλά κάνετε και προειδοποιήσατε εγκαίρως για να προετοιμάζεται!
Εύχομαι υγεία κι ο,τι άλλο θέλετε!

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!