Thnx!

Σε ευχαριστώ πολύ που τα κατάφερες την ώρα της καταιγίδας να είμαι στο κέντρο της Αθήνας.
Σε ευχαριστώ που έγινα μούσκεμα από την βροχή πηγαίνοντας στην στάση.
Σε ευχαριστώ που έκανα 1 ώρα να πάω στη δουλειά και πάλι άργησα.
Σε ευχαριστώ για τις καινούργιες κάλτσες που αναγκάστηκα να αγοράσω γιατί στα παπούτσια μου κολυμπούσαν ψαράκια.
Σε ευχαριστώ γιατί έκανα και τους συναδέλφους μου να γελάνε μαζί μου αφού ήμουν η μόνη που είχε βγάλει τα παπούτσια της και τα είχε απλώσει μπροστά στη σόμπα για να στεγνώσουν.
Σε ευχαριστώ για το κρύωμα που θα αρπάξω από τα βρεγμένα ρούχα.
η καλή μέρα όντως απο το πρωί φαίνεται...

Όταν βγείς από εκεί μέσα αγάπη μου με το καλό θα στα εξηγήσω όλα…στο υπόσχομαι!

20 dreamers replied:

ProFyLaKtiKo said...

εγώ πάλι ξύπνησα από τα μαύρα χαράματα να κάνω δουλειές και απλά περίμενα να σταματήσει η βροχή... αποτέλεσμα πως δε βράχηκα σαν εσένα μεν, αλλά δεν έκανα τίποτε δε...

Anonymous said...

πόσο χαίρομαι που βρήκα και κάποιον ακόμα που δε χαίρεται με αυτή τη βροχή...:)

Naf said...

@profylaktiko
ναι αλλα εσύ τουλάχιστον έμεινες ΣΤΕΓΝΟΣ!!!!:)

@chichipiru
αυτό δεν ήταν βροχή καλέ....κατακλυσμός 1 ώρας ήταν!!

mirelen said...

Τι του φωνάζεις του παιδιού καλέ; Τι φταίει το άμοιρο; Αυτό κολυμπάει στο αμνιακό υγρό και δεν καταλαβαίνει από καταιγίδες και κατακλυσμούς; Να δεις με τόσες φωνές, θα βγει σαν ...βρεγμένη γάτα!

mirelen said...
This comment has been removed by the author.
Naf said...

@mirelen
ε...μα φυσικά και ΔΕΝ φωνάζω στο παιδί μου...

xipasmenos said...

....και μετά βάλαμε γυαλιά ηλίου γιατί είχε χαρά θεού!!!

Olga said...

Μάααααλιστα!! Άλλη μία παθούσα!!
Κι εγώ έγινα σαν βρεγμένο παπί σήμερα.. Διότι ενώ κουβαλούσα ομπρέλα, ένας ευγενέστατος κάγκουρας, θεώρησε ότι χρειάζομαι ένα μπανάκι και με έκανε μούσκεμα περνώντας με χίλια με το αυτοκίνητό του..!
Η καλή μέρα όντως από το πρωί φαίνεται...
Καλησπέρες

Pink_Fish said...

ωχχχ...Naf πρόσεχε, δεν είναι για να κρυώνεις στην εγκυμοσύνη

Naf said...

@xip
Ναί! μισή ώρα αφού μπήκα με wet look στο γραφείο! τί γλυκό!

@Olga
Α καλά...και εμένα μου έτυχε. Εκεί που καθόμασταν 3 ατομα στη στάση και ενώ όλοι εν μέσω καταιγίδας οδηγούσαν με 20, ενας παπάρας πέρασε με 1000 στην λεωφορειολωρίδα...

@Pink_Fish
I know καλή μου!!!ευτυχώς μια μέρα μετά επέζησα!!

apos said...

Θέλει άποψη να απλώσεις τα παπούτσια εκεί που οι άλλοι δουλεύουν. Μαζί σου.
Δεν θα κρυώσεις. Καύσωνα έχει.
Και κράτα τη γάτα βρεγμένη. Είναι ο μόνος τρόπος να μην με πιάσει αλλεργία.

PN said...

Tι θα του πρωτοεξηγήσουμε αυτού του παιδιού δηλαδή; Η Πάπυρος-Λαρούς-Μπριτάνικα θα γίνει!!!! Κάτι να αρχίσουμε από τα Blogs, κάτι για το τι είναι η Nutella και ποια η χρησιμότητα της σοκολάτας, κάτι για τις ντισκομπάλες και τα glitter, κάτι για το ότι όλοι αυτοί οι τρελοί που βλέπεις είναι bloggers. Ναι και αυτός ο κύριος μέσα στα μάυρα και το μαύρο βέλο (Toy). Ναι και ο Γατούλης που τραγουδάει μια άρια προς τιμήν σου. Πωπωπωπω....πολύ κουραστικό ακούγεται!! Μήπως αυτό για τη βροχή να το παραλείψεις;;;

wilma said...

Ευτυχώς που πηγατε και είδατε το κουκλί σας, οπότε προφανώς σου έφυγε και η κακή διάθεση. Τα υπολοιπα θα στα πω από κοντά. (ω ναι το θυμάμαι και αυτό που περιέγραψες... από κοντά από κοντά).

One Happy Dot said...

θα μου ΤΗΝ πονοκεφαλιάσεις και δεν κάνει!!!

wilma said...

@dot: όχι βρε! απλά μερικά πράγματα δεν είναι για να τα διαβάσουν ΚΑΙ άντρες. (παίρνουν αέρα).

mahler76 said...

ναι αλλά η κοράκλα σας μόλις βγεί θα σε ευχαριστήσει που την πήγες Μαντόνα. Αυτό που το πάς?

Καλές γιορτές και στους 3 σας, είσαστε γλύκες!!!

Naf said...

@apos
και εσύ αλλεργικός στις γατούλες βρέ;;;σαν το Mahlerακι...χμμμ..καλά θα σας προσέξουμε ιδιαιτέρως.

@Vk
σωστός...αν και νομίζω οτι ο πατέρας του θα του κάνει ένα post-επεξήγηση κάποτε..

@Wilma
ναι άντε αυτό το απο κοντά ελπίζω να είναι σύντομα γιατι έχουμε και γιορτές ε;;ε;;Ε;;;

Naf said...

@dot
το ξέρω...αλλα ετοιμάζομαι να την καλοπιάσω με πολύ φαί αυτές τις μέρες απο την γιαγιά της μπας και με αγαπήσει ξανά το παιδί...με αυτά που του έχω κάνει!

@Mahler
Συγκεντρώσου παιδί μου!!!!Γιαυτό το Σάββατο την πάω να ακούσει Verdi για να επανέλθει!!

island said...

Μα καλά...τί σόι επιχείρηση είναι αυτή που θερμαίνει τον χώρο με σόμπα;;;

Naf said...

αααα! σπάυδω να διευκρινήσω και ευχαριστώ γι ατην παρέμβαση αγαπητέ. Η εν λόγω επιχείρηση διαθέτει καταπληκτικότατο σύστημα θέρμανσης (το χειμώνα είμαστε στα γραφεία με τα μαγιό και το καλοκαίρι φοράμε μπουφάν για να επιζήσουμε) αλλα έχει προσφάτως μεταφερθεί εις τα νέα κτήρια μιας και μετακομίζουμε ολοταχώς -ευτυχώς όσο θα διακοπεύω-

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!