ΚΛΕΙΣΤΟΝ ΛΟΓΩ ΚΑΥΣΩΝΑ!

Το blog βρίσκεται υπό καθεστώς εκτάκτου ανάγκης. Δεν θα το κουράσω πολύ για να μην πάθει θερμοπληξία το άμοιρο. Έξω έχει 45 βαθμούς και μέσα στο γραφείο 10! Από το πρωί έχω πιει 3 φυσικούς χυμούς πορτοκάλι και 4 μπουκαλάκια νερό. Το μηχάνημα που βγάζει νερά έχει ανάψει κόκκινο.
Κατά τα άλλα χθες την άκουσα κανονικά γιατί επί 1μιση ώρα που έκανα για να φτάσω σπίτι από το γραφείο μπαινοέβγαινα από τον απόλυτο καύσωνα στο απόλυτο ψύχος! Έφτασα λοιπόν κομμάτια σπίτι προσπαθώντας να δροσιστώ κάνοντας απανωτά ντους και να μην ανοίξω την τηλεόραση γιατί έχει πλημμυρίσει από κώλους ξαπλωμένους στις ¨εξωτικές¨ παραλίες της ΛΟΥΤΣΑΣ. Α! και από μαγευτικές στιγμές ξέφρενης τρέλας στο (που αλλού) Super Paradise…εντάξει παιδιά..το καταλάβαμε από το πρώτο ρεπορτάζ ότι όλοι εκεί χορεύουν σαν τρελοί μόλις δουν την κάμερα και περνάνε ¨τεεεέλεια¨.
Και που είσαι…μην ανοίξεις ούτε ραδιόφωνο γιατί έχει καταντήσει αηδία με τις διαφημίσεις να πέφτουν κάθε 20 λεπτά πλέον, τους speakers να μιμούνται ο ένας το στυλ του άλλου και επίσης να μην λένε τίποτα ουσιώδες, και τα playlist που παίζουν over an over τα ίδια τραγούδια.Bleeehhh..
Οπότε ας είναι καλά για 1857η φορά το ipod μου που έπαιζε ασταμάτητα πάνω στην super γουάου διαστημική βάση-ξυπνητήρι-ραδιόφωνο (σας κάνω διαφήμιση του καινούργιου μου gadget δεν καταλάβατε ακόμα;) check it out…

4 dreamers replied:

One Happy Dot said...

μεγειά το κράνος παπί μου!!! Το βρίσκω εξαιρετικά ουαου και πολυτρομερό και νομίζω ότι θα πηγαίνει εξαιρετικά με τις καινούριες σαγιονάρες που πήρες σε σχήμα πικ απ (i love greeklish writing!) Njoy ur music baby!!!!!

Naf said...

Καλέ σταμάτα...μήν μου βάζεις ιδέες!!!ακου σαγιονάρες σε σχήμα πικ απ........αν τις έχεις δεί κάπου πάντως πές μου ε;;;

mirelen said...

Κλαιγόμαστε, κλαιγόμαστε αλλά τη διαστημική βάση την πήραμε! Εκτός κι αν είναι πρόωρο δώρο γάμου οπότε πάω πάσο. Αλλά αν τα παίρνετε μόνοι σας, εμείς τι θα σας πάρουμε πουλάκια μου;

Naf said...

εεε.....να σας στείλω την λίστα τώρα ή μετά;;;χουχουχου...

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!