Your ears need Fixatiooooooon...

proudly present


Sahpe - Fixation



click on image to listen tracks


Comments on this one μόνο αφού ακούσετε τα tracks!άντε go!

8 dreamers replied:

One Happy Dot said...

ur friend rocks baby!!!

Naf said...

θα του το μεταφέρω....
με courier!

L' Aesthete Soleil said...

Τι σχόλια θα μπορούσαμε να αφήσουμε χωρίς να τα ακούσουμε; Όποιος δεν τα ακούσει χάνει!

thamnos said...

Καλημέρα, παρόλο πο υ δεν έιμαι ο μέγας fun αυτής της μουσικής κατηγορίας πιστέυω πως ο σύζυγος μπορεί να παίζει-γράφει αντίστοιχα και καλύτερα τραγούδια.
Προς τι τόση χαρά? αφού έχεις τον δημιουργό δίπλα σου ή από κάτω σου?

Anonymous said...

δεν τακουσα αλλα ειμαι σιγουρη.
Μαμά....?
[get used to it baby !!!!!]

Naf said...

@l'aesthete soleil
έτσι έτσι!!!welcome to the club τοτε!

@Thamnos
αμα ο άντρας μου γράψει ποτέ techno και το κομμάτι κυκλοφορήσει σε LP/cd/dvd και όλα τα σιναφή θα του αφιερώσω ένα Banner ολόκληρο στο blog μου. Προς το παρόν χαίρομαι για το επίτευγμα του κολλητού μου if you don't mind...

@aunt donna
πώς αισθάνεσαι μαρή που θα γίνεις original θεία;;:Ρ
πλέξε κάνα ζιπουνάκι...δεν προλαβαίνουμε!

thamnos said...

Χα πρόκειται για κολητο φίλο γιατί αλλιώς σιγά που θα έσκαγες για το θέμα. τες πα ωράιο άκουσμα είναι όπως είπα ήδη απλά εγώ δεν είμαι fun Της τεκνο...
and i don't mind

Anonymous said...

petyxes ena apo ta dyo eidh pou dena akouw...
panta epityxies !

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!