Κρυολόγημα-Naf = 1-0

Είναι που ετοιμαζόμουν να κάνω post στο οποίο θα έκραζα όλους όσους ασχολήθηκαν με την συναυλία της Madonna γιατι βαρέθηκα κάθε blog να γράφει για «τη συναυλία του αιώνα» (εντάξει παιδιά, εμείς και άλλοι 69.999 πήγαμε) με αποτέλεσμα την Κυριακή 28 και την Δευτέρα 29/9 όλη η Ελληνική μπλογκόσφαιρα να έχει σπέυσει να ανεβάσει «κάτι» σχετικό. Ας είναι και χιλιοκουνημένο βιντεάκι βρε αδερφέ!(όσοι φίλοι bloggers το έχετε κάνει και εσείς...ελάτε τώρα αφού με ξέρετε πως υπερβάλλω καμιά φορά...είναι και οι ορμόνες..σκουζάτε με). Πού ήθελα να καταλήξω η γυναίκα?Α! ναι...λοιπόν δεν ξέρω, μπορεί να με μυρίστηκε, εμένα και τις κακές σκέψεις, η βρωμόγρια απο την Καμπάλα και εκεί, Δευτέρα μεσημέρι άρχισα να το νιώθω το κρυολόγημα να σκαρφαλώνει ολούθε. Απο τότε λοιπόν το καλό, κλασικό συνάχι με μετέτρεψε σε ράκος που όοοχι, δεν μετακινείται απο κρεβάτι σε καναπέ γιατι πολύ απλά.....δεν μπορεί κάν να σηκωθεί απο τον καναπέ. Προσπάθησα να εκπαιδεύσω το σκύλο να μου φέρνει νερό αλλά μάταια...με πόναγε φρικτά ο λαιμός μου οπότε σκέφτηκα οτι για να τον μάθω να ανάβει το βραστήρα για τσάι θέλει μεγάλη προσπάθεια και δεν το ΄χα! Έμεινα λοιπόν εκεί, αδύναμη και στο έλεος των πρω’ινών και μεσημεριανών εκπομπών με ποικίλες ξανθές παρουσιάστριες. Απο την πολύ πλήση εγκεφάλου όταν με έπαιρναν τηλέφωνο γνωστοί μου για να μου ευχηθούν περαστικά εγώ έσπευδα να τους ενημερώσω οτι: η Μιμή Ντενίση παντρεύτηκε, η Μενεγάκη βάφτισε την κόρη της Βαλέρια την Κυριακή και ναιιιι όοολοι ήταν εκεί και η Τζούλια το πάιζει ήδη ντίβα στο κέντρο που....Ε??...τραγουδάει?????? Υπερφόρτωση απο τις πολλές ηλίθιες πληροφορίες. Σήμερα για να τιμωρήσω τον εαυτό μου βλέπω μόνο Skai και ντοκυμαντέρ για τις πολικές αρκούδες. Μην με ρωτήσετε γιατι. Αυτό είχε, έκανα μόκο και κάθησα να το δώ. Επίσης έχω πήξει στο φιδέ. Και η μύτη μου κοντέυει να πέσει απο το πολύ φύσημα. Η γκρίνια πάντως δεν είναι εκ του κρυολογήματος. Αυτή μάλλον είναι έμφυτη. Πάω να φάω φακές για αλλαγή, σήμερα που είμαι καλύτερα. Με τις υγείες μου.

19 dreamers replied:

To Katinaki said...

ωωωωω! Περαστικά! Κι εγώ έπαθα ψύξη στη Μαντόνα, αλλά επειδή το σπίτι μου είναι φαρμακείο (εχω ΤΑ ΠΑΝΤΑ), ντοπαρίστηκα και το πρόλαβα! αν σου λείψει κάτι και δεν βρίσκεις διανυκτερεύον... simply call!!

by the way, ευχαριστώ για το σχόλιο σου στο Μαντόνα-πόστ μου! Ειδικά τώρα που διάβασα το δικό σου! χεχε!

Φιλιά και ελπίζω να βρεθούμε σύντομα γιατί ... αντε μη πω!

Spy said...

Παρακαλώ όταν τελειώσετε με την εκπαίδευση του σκύλου, θα του μάθετε να μου φέρνει και τις παντόφλες μου;

(περαστικά)

Naf said...

ααααψψψψψψψψοοοοοοοοοοουυυυυυ!

...σας ευχαριστώ!

ProFyLaKtiKo said...

άλλοι πάγωναν στο ΟΑΚΑ άλλοι κρυολόγησαν... πως τα φέρνει η ζωή...

περαστικούλια. κλείσε το πισί και κοιμήσου

Naf said...

ε...και εγώ πάγωνα στο ΟΑΚΑ...λές να το έπαθα επειδή είχε ρεύμα στο σαλόνι???συγκεντρώσου!!:)

είμαι καλύτερα σήμερις οπότε θα το κλείσω αργότερα το πι σι:Ρ

Spy said...

Σιγά μαντάμ!
Μέχρι εδώ πετάχτηκαν οι μύξες...!!!

xipasmenos said...

Κατινάκι ΑΥΤΗ η κωλόγρια φταίει που κρύωσε η Ναφ και δεν βρεθήκαμε σήμερα.....

Περαστικά, και το νου σου στο βιολογικό κήπο!!!

mahler76 said...

αχου το περαστικούλια.

φάβα said...

xaxaxa, perastika :P

aa-duck said...

Πρώτα απ' όλα περαστικά και γρήγορα!
Δεύτερα απ' όλα δεν μοιραστήκαμε όλοι τον ίδιο ενθουσιασμό για τη συναυλία του αιώνα, αν έρθει η Amy ίσως σκίσουμε κι εμείς τα εσώρουχά μας, προς το παρόν κρατιόμαστε.
Τρίτα απ' όλα ημείς είχαμε και παπαρατσικές φωτογραφίεσ πλάτησσσ του κοινού, plus τη φοβερή αποκάλυψη για την προέλευση του ούαούα. Μάλιστα.


Να προσέχετε το ναφναφάκι, τώρα με το κρυωματάκι να το σκεπάζετε και οι δύο μην αρχίσει τα ατσού και τα σχετικά.

;)

Naf said...

@mio xipaki
αυτή αυτή η τσούλωβα με τα μπούτια έξω!αυτή φταίει για όλα...

@mahler & fava
ευχαριστώωωω πολύυυυ καλά μου και τα δύο!!!!

@aa-duck
ΚΑΛΑ ΜΙΛΑΣ ΣΟΒΑΡΑ;;;;;;ΕΧΕΙΣ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΡΧΟΤΑΝ ΤΟ ΟΥΑΟΥΑ;;;;;είσαι θεός!
πιστέυω οτι πρέπει να ανεβάσουμε ένα αντι-συναυλιακό ποστ με όλες τις κουλές φωτό που τραβήχτηκαν εκείνο το βράδυ που γινόταν μάχη με τα κινητά και τις φωτ.μηχανές...
Επίσης εγώ θα σκίσω τα ρούχα μου μόνο αν έρθουν οι coldplay right now...(και η Αmy θεά)

thamnos said...

ΟΥΠΣ, πρόσεχε μην κάνεις πυρετό και το φασολάκι γίνει ψητό στο φούρνο.
Περαστικούλια

Υ.Γ. ουα ουα

mirelen said...

Περαστικούλια naf, πορτοκαλαδίτσες και ανάψτε και κανένα τζάκι, να σας φέρω κανένα κούτσουρο;

apos said...

είπα και εγώ να το κάνω το βήμα το μεγάλο, να σας λερώσω το υπέροχο blog με την ξυνίλα μου και σας πέτυχα στο κρεβάτι...
ουφ, μήνυμα είναι αυτό να μην ξανατολμήσω;
Σε κάθε περίπτωση, περαστικά σας. Και να βλέπετε ΣΚΑΙ. Έχει τις σουρικάτες.

SDRyche said...

Το ισοφάρισες το ματσάκι ή προηγείται ακόμη το κρυολόγημα;
Περαστικά και με τη νίκη!

Naf said...

@thamnos
χμμ...μόλις αποφάσισα οτι αυτό το ούαούα τελικά μου σπάει τα νεύρα!

@mirelen
ευχαριστώ..τώρα είμαι καλά μικρή μου...επίσης...ΦΟΡΑΩ ΚΟΝΤΟΜΑΝΙΚΟ..σου λέει κάτι αυτό μήπως;;;άκου τζάκι....

@apos
καλως ήρθατε στα μέρη μας!ξυνίλα εσύ, γκρίνια εγώ...μια χαρά το βλέπω!

@sdryche
ισοφάρισα στο 89΄ και στις καθυστερήσεις εκεί που όλοι είχαν πάει για κατούρημα εγώ προηγήθηκα με άλλο ένα....μα ποιός είμαι;ο Βάζελος;...τζίσους!

Leviathan said...

kalimera!exoun perasei meres opote prepei na eisai kalitera!!!olos o kosmos arrostos auti tin epoxi...kali kiriaki!!!

One Happy Dot said...

Καλό και πιστό μου παπί...τώρα που είσαι καλύτερα μπορείς να μου κάνεις το τραπέζι γιατί μετά από τόσο φιδέ που έχεις φάει θα πεινάς έτσι δεν είναι???

L' Aesthete Soleil said...

Περαστικά! Υπομονή, έτσι είναι οι ασθένειες. Και μακάρι να είναι μόνο γριππούλες! Φιλιά (από απόσταση - μην κολλήσουμε κι όλας!)

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!