Δεν έχω χρόνο!!!!!

Να μιλήσω στο τηλέφωνο
Να γράψω post
Να παίξω στο παιχνίδι του xipasmenou (oh…I will, I will shut up!)
Να σκεφτώ τι μου συμβαίνει
Να δω οτιδήποτε που παίζει στην τηλεόραση πριν τις 11!
Να φτιάξω τα νύχια μου
Να τρέξω στο ΙΚΑ και στα ΚΕΠ
Να φτιάξω τούρτα για τα γενέθλια μου
Να μαζέψω το σπίτι

Δεν θυμάμαι καν αν σου είπα σήμερα ότι σ΄αγαπώ!

12 dreamers replied:

Spy said...

(μου το λες κάθε βράδυ, την ώρα που κοιμάσαι και σε κοιτάζω...)

Anonymous said...

Ξέχασες επίσης να βάλεις στη λίστα σου το παρακάτω: Να κανονίσω με τα κόρίτσια για καφέ.
Να φτίαξεις αυτή τη τούρτα που λες για να έρθουμε στα γενέθλιά σου και να σου ευχηθούμε από κοντά.
Πολλά φιλιά

Naf said...

καλά αμα σου πώ οτι ήθελα όντως και ξέχασα να το βάλω????
σωστή!σμούτς!

apos said...

Νομίζω ότι καλό είναι να προλαβαίνεις το τελευταίο πάση θυσία και να αποφεύγεις το ΙΚΑ πάση θυσία.
Για τα υπόλοιπα, θα βρεις χρόνο.
Καλημέρα.
(τα έγραψα πολύ γρήγορα όλα αυτά, γιατί καλές οι γάτες, αλλά έχω αλλεργία... ναι ναι, νόμιζες ότι μόνο στο φαί είμαι μυστήριος; Ρώτα να μαθαίνεις!)

mahler76 said...

ti υπέροχο γατουλίνιιιιιι

Καλά χρόνο θα βρείς από Δευτέρα για ένα παιχνιδάκι, μάλλον είναι ότι πρέπει χιχιχι.

Naf said...

@apos
μα πραγματικά είσαι case study απο μόνος σου...χωρίς ανταγωνισμό!!by the way....σήμερα έχουμε αρνάκι μπούτι στο φούρνο...
που είσαι??έφυγες????:Ρ

@mahler
να και κάποιος που δίνει σημασία στις μικρές λεπτομέρειες!!το γατί είναι τελειοοοοοο....γιαυτό το έβαλα!Σε ευχαριστώ καλό μου που μου αφήνεις την Κυριακή να ξεκουραστώ..θα παίξω απο Δευτέρα λοιπόν!

PN said...

Λοιπόν, ένα-ένα θα τα κάνεις!!! Μην μπαίνεις στο τριπακι του άγχους. Βέβαια έχεις και ένα φασολάκι στη μέση, δε λέω, διπλό άγχος!!! Θέλω να πω ότι χρόνος υπάρχει, και θέληση υπάρχει, και φίλοι υπάρχουν, και όλα υπάρχουν.

Το τελευταίο κράτα, την αγάπη!! Αυτό είναι σπάνιο να βρεθεί. Και αν βρεθεί...το φυλάμαι ως κόρη οφθαλμού!!!

Υ.Γ. Φυλάξου τώρα με τις γάτες λίγο, ένεκα φασολακίου. Εγώ βασικά έχω και αλλεργία, οπότε μακριά και αγαπημένοι!!!

@Spy: Να το λέτε και στον ξύπνιο...δεν είναι κακό!!!!

One Happy Dot said...

Κι εγω!
...
Τι εννοείς δεν το έλεγες σε μένα?
...
Σίγουρα?
Και το είχα καταλάβει ότι κάτι δεν ταίριαζε...
Damn!

Naf said...

@Vk
ok ok το πιασα..αναπνοές και πάμε...εε...τ'ι ε'ιπαμε θα κάνω πρώτα???μπερδεύτηκα!καλά και αύριο μέρα είναι!!

@dot
μα φυσικά και σε σένα το έλεγα αγαπημένη!!!!!

xipasmenos said...

yeah yeah whataver.....i love you too!!!

ΑΛΛΑ ΜΑΡΗ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΜΙΑ @#$!@$@#! ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΕΛΙΩΣΕΙΣ;

Ο ψεύτικος Πέτρος said...

egw xronia polla sou eipa?
OXI????
Wres wres eimai na me klain oi regges!
Xronia polla soy(ta 22 den kleineis???)kai thanks gia tin prosklisi alla eixa thema.

Naf said...

ευχαριστώ πολυυυυυυυυυυυ!!!
σε συγχωρώ που δεν ήρθες μόνο αν αναπληρώσεις το κενό με...εκείνο το άσπρο γλυκό με την μαρμελάδα απο πάνω και βάση απο λιωμένα μπισκότα...!

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!