Πρωϊνό

©2005-2008 ~fake-x
Ντινγκκκκ….
τα ποτήρια τσούκρισαν ελαφρώς
Φρστ, φρστ, φρστ
3 κουταλιές ζάχαρη
Χρστ. Χρστ
1μιση καφέ
Γλουκ γκλούκ
λίγο παγωμένο νερό
Βζιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιννννννν
Φλόπ, φλόπ, φλόπ
3 μεγάλα παγάκια
Κλούκ γκλουκ γκλουκ γλουκ
κι άλλο νερό
Φλιτς Φλιτς
γάλα


Η μουσική του πρωϊνού καφέ…..ώρες ώρες είναι απλά….Μαγευτική!!!

27 dreamers replied:

Spy said...

ΦΛΟΥΡΠ...!!!
(η μουσική της πρώτης τζούρας να δεις...)

Naf said...

ΦΛΟΥΥΥΥΥΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΠΠΠΠΠΠΠ

sorry τι είπες...δεν άκουσα

One Happy Dot said...

αχ και που να ακούσετε το μαγικό θόρυβο που κάνει μια φέτα ψωμί με Nutella...
...
...
...
συγγνώμη αλλά όταν τρώω δεν μιλάω ούτε κάνω θορύβους!
Και πάλι συγγνώμη για την παρεμβολή...για κάποιο παράξενο λόγο μου φάνηκε ότι επικοινωνήσατε εσείς οι 2...χμ!

Spy said...

ΦΦΦΦΡΡΡΡΡΡ..........ΦΦρρ...
(τέλειωσε, μου φτιάχνετε άλλο ένα παρακαλώ;)

mirelen said...

Γκλιν, γκλιν, γκλιν και ξανά γκλιν, άλλο ένα γκλιν, 4,5 ευρώ κυλούν στο τραπέζι για ένα φρέντο καπουτσίνο με θέα την Καλντέρα στη Σαντορίνη.
Μπαμ, πέφτω από την καρέκλα όταν το πολλαπλασιάζω επί δύο.

Naf said...

@Spy
θα καθυστερίσει λίγο...o courier...τον έπιασε λάστιχο.

@mirelen
Εσύ τον πίνεις στην Σαντορίνη. Μην μιλάς. Ας τον έπινα κι εγώ εκεί και θα έσακαγα κι άλλα 4 γκλιν αμα λάχει.

mirelen said...

Ταξίδι αστραπή ήταν! 48 ώρες εκ των οποίων οι 16 ήταν μέσα στο Blue Star Paros, αλλά μου αρέσει να γκρινιάζω...

ProFyLaKtiKo said...

προς στιγμήν νόμιζα πως αναφέρεσαι στον πρωινό καφέ του αντ1 με τη ζαρίφη και το μουτσινά, που να μου το θυμηθείτε θα πάνε άπατοι!

mahler76 said...

η μουσική του μοχίτο ποια είναι???

@One happy dot
Μήπως να σε βάλω σε μεθαδόνη????

SDRyche said...

Και τώρα το βράδυ, μέσα στη σιγαλιά της νύχτας, μια χαρά είναι η μουσική του!

Naf said...

@profylaktiko
Α πα πα πα πα! Εκεί πήγε το μυαλό σου; Μήπως να το κοιτάξεις;;άπατοι θα πάνε st;antar...

@Mahler
Δεν ξέρεις τη μουσική του Mojito??Αυτή που παίζει την διαφήμιση του Bacardi καλέ...jesus!!

@sdryche
Το βράδυ είναι και πιό κατανυκτική!!
και εσύ νυχτώβιους φραπέδες πίνεις;;χμμμ...πουλάκι μου!

Anonymous said...

Nescafe Frape ατέλειωτη ευχαρίστηση!!!!!!

@ντοτ
Εισαι ΓΟΥΡΟΥΝΑ!!αν συνεχισεις να τρως μερεντες και νουτελες με αυτη την ταχυτητα ο η περιφερεια σου θα γινει Περιφέρεια Κεντρικης Μακεδονιάς....

Anonymous said...

@Mahler
Dj Pantelis - Mohito's Revenge

One Happy Dot said...

τσ τσ....μα τι ζήλεια είναι αυτή καλέ? Συγκρατηθείτε λίγο παρακαλώ!

Anonymous said...

enas einai o ihos...o mageutikos...
ntrounk ntrounk ntrounk...
anakeueis me to kalamaki..kai htipane ta pagakia metaxi tous kai me to potiri!!!

konstantinos said...

σκρατς!
κρτσ κρτσ!
μμμ!

(άνοιγμα συσκευασίας, κατανάλωση και απόλαυση ενός μπισκότου σαν αυτά που δίνουν στα καφέ, το οποίο μπισκότο το είχα πάρει από ένα τέτοιο καφέ και το τρώω τώρα, γιατί τώρα πεινάω ενώ τότε δεν πεινούσα!)

Καλημέρα!

Naf said...

@aunty
πές τα θείτσα γιατι δεν με ακούει η ντοτ και μετά δεν θα χωράει να περάσει την πόρτα για το σπίτι μου και θα χάσει fondue σοκολάτας..ουπς μου ξέφυγε αυτό...

@Panos
όντως αυτός ο ήχος προηγείται του ΦΛΟΥΥΥΥΡΠ (του καλαμακίου) και μετά το ΦΛΟΥΥΥΥΡΠ ακολουθεί του σκρατς!κρτσ κρτσ!μμμ! του μπισκοτίου...

@konstantinos
εγώ πάντως την γεύση του φραπέ μου δεν την αναμιγνύω με τίποτα άλλο (βλέπε μπισκοτάκια, τσουρεκάκια κτλ) μετά οτι θέτε...

thamnos said...

Επιτέλους έμαθες να κάνεις σωστό Φραπέι!!!
Βέβαια στη Καλντέρα και εγώ θα έδινα κατι τις παραπάνω αρκεί να ήμουν εκεί...αχ ατελείωτη Θύρα ας ήταν κα fiesta ρε αδελφέ!!!

L' Aesthete Soleil said...

Eίναι αυτοί οι μαγικοί ήχοι που ξέρουν (όλοι οι υπόλοιποι γιατί εγώ δεν πίνω) ότι θα τους ξυπνήσει. Από την άλλη η λατρεμένη one happy dot τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου :-))))

xipasmenos said...

Μετά την πρωινή μουσική βαρεμένου περπατήματος, βουρτσίσματος δοντιών, και πιθανών πρωϊνων εξαερισμών...ο ήχος του καφέ δε μου λέει τίποτα...σόρυ!

Θείτσα....μη σου πω Ευρωζώνη με το ρυθμό που πάει!!

Naf said...

@thamnos
έλα πιά!!!γυρίσαμε!φτάνουν οι διακοπές...σταμάτα να ξεστομίζεις τέτοιες λέξεις όπως "Καλντέρα" και "Φυρα" εδω μέσα!

@L'aesthete soleil
δεν πίνετε φραπέ;;;;;
περάστε έξω...

@xip
την άλλη φορά θα γράψω για τον ήχο του κουταλιού που βουτάει σε ένα soufle σοκολάτας με παγωτο μπας και σου κάνει κάτι...!

Anonymous said...

Ανιψιά..μόλις πρόσεξα ότι τελείωνει ο φραπές...

Anonymous said...

Ναι ναι ναιιιιιιι νές καφέ φραπέ!
Εγώ πάλι πίνω μόνο τσάι.

xipasmenos said...

Εναλακτική η σακαφιόρα πίνει τσάϊ και συνοδεύει με παγωτό τουλούμπα!

L' Aesthete Soleil said...

Μην με διώχνετε γιατί έχω νέα. Ευπειθώς αναφέρω ότι ο "Πρωινός Καφές" (Ζαρίφη-Μουτσινά, δεν λέω για τον φραπέ που πίνετε) πήγαν πολύ καλά! Μην πίνετε άλλο δεν ακούω από τα φρρρ φρρρ φρρρ! Γκλουπ! Μου στάθηκε το παγωτό στο λαιμ... γκουχ γκουχ...

Anonymous said...

Μπούρπππ...με το συμπάθειο. Ποτέ δεν μου άρεσε το φραπέ. Μόνο φρέντο εσπρέσσο (είχαμε και στο χωριό μου βλέπεις.


Καλημέρες

Naf said...

sakafiora θέλω παγωτάκι γέυση nescafe παρακαλώ...


island..φραπέ foreva!!!

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!