Οδηγός για μια ομαλή επανένταξη στην ροή της καθημερινότητας…

Η αλλιώς …αρνούμαι να μαζευτώ σπίτι και κάνω ότι είναι δυνατό για να μην συνειδητοποιήσω ότι φεύγει το καλοκαίρι και έρχεται το πήξιμο. Παίρνεις λοιπόν τις 2 all time favorites φιλενάδες και πας στα παλιά σου λημέρια την Ν. Σμύρνη. Εκεί πνίγεις τον πόνο σου στην Cremeria Vienna και αποφασίζεις μετά από μισή ώρα (γιατί η φιλενάδα dot προσπαθεί να βάλει 20 γεύσεις σε ένα κυπελάκι!) ποια από τις φρεσκότατες 70 γεύσεις που έχει το μαγαζί. Cremeria Vienna, Ελ. Βενιζέλου 52, Ν. Σμύρνη.
Επειδή, ας μην γελιόμαστε, μετά από έναν συνδυασμό από κρέμα Vienna και nutella σε πιάνει μια λιγούρα, πάς γραμμή να βάλεις λίγο αλκοόλ στο στοματάκι σου. Στο δρόμο σε σταματά 2μετρο τρελό αγόρι, σε κοιτάει στα μάτια και σου ζητάει αν μπορεί να έχει μια κουταλιά από το παγωτό σου. Του απαντάς ναι, του δίνεις, αυτός παθαίνει σοκ (όχι που θα με κολλήσεις εσύ-χα!) και μετά πετάς το κουταλάκι και τρως το υπόλοιπο παγωτό από το κυπελάκι. Καταλήγεις λοιπόν στην μικρή Brasserie που έχει ανοίξει στην αρχή της Ομήρου -και είναι super- και συζητάς πίνοντας κρασί για ταμπόν. Πρώην νύν και επόμενους, νύχια και διακοπές με τις φίλες σου. Συνειδητοποιείς πόσο σου λείπουν και υπόσχεσαι στον εαυτό σου –πάλι- να κάνεις πιο συχνά αυτές τις συναντήσεις.

Την Τετάρτη αποφασίζεις να κάνεις cocooning (κυρίως γιατί νιώθεις τύψεις που ο σκύλος μένει πολλές ώρες μόνος στο μπαλκόνι). Του κάνεις παρέα λοιπόν μετά από πολύωρο beaute αναπολείς το αγαπημένο σου μαγαζί για μανικιούρ το Butterfly Nails, με απόλυτα κοριτσίστικο decoration (ρομαντική ταπετσαρία στους τοίχους, νεο-μπαρόκ έπιπλα και τα βικτοριανά σερβίτσια και αρωματικό καφέ) και διάθεση στο Χαλάνδρι, και προσγειώνεσαι στην πραγματικότητα γιατί δεν σου έχει μείνει σάλιο από τις διακοπές. Βάφεις κακήν κακώς τα νύχια σου με φούξια essie, λοιπόν, και για να μην αφήσεις τον εαυτό σου να πάθει κατάθλιψη, αφιερώνεις την νύχτα σου στον Wentworth Miller και κατεβάζεις Prison Break με full power! Στο διάλλειμα και όσο περιμένεις κατεβάζεις το cd της Monica, το Avatar και παθαίνεις σόκ με την μαγική της φωνή, που σου θυμίζει έντονα PJ Harvey, και κολλάς. Η Monica είναι Ελληνίδα ερμηνεύτρια, συνθέτης και στιχουργός σε ηλικία μόλις 21 ετών. Κατεβάσέ το ή αγορασέ το! Αξίζει. Λές η μικρή (καθόλου μικρή στη φωνή) Monica να μας βγάλει ασπροπρόσωπους και στο εξωτερικό?? Δές και το cd cover που το έχει σχεδιάσει η ίδια. Butterfly Nails, Αγ. Γεωργίου 21, Χαλάνδρι, 210 6832 403
Την Πέμπτη αποδέχεσαι πρόταση της τελευταίας στιγμής και βρίσκεσαι στο Λυκαβηττό με παρέα για να δείς –για 2η φορά- Stomp. Τους λατρεύεις για άλλη μια φορά και ονειρεύεσαι πώς θα ήταν να είσαι μέλος τους (μάλλον θα είχες πολύ γυμνασμένα μπράτσα και πρησμένα πόδια!!!). Στην συνέχεια κατηφορίζεις «για ένα ποτάκι» στη Χάριτος . Εκεί συνειδητοποιείς ότι στο μαγαζί κυκλοφορεί μια επιδημία που εξαφανίζει τα ποτά σε χρόνο dt από τα ποτήρια. Η επιδημία και εξαπλώνεται. Μερικοί την αντιλαμβάνονται στο 2ο ποτό -και άλλοι στο 4ο- και στις 3:30 π.μ. μια είναι η λύση για την καταπολέμηση της κατάστασης αυτής: βρώμικο στην Μαβίλη. Καθισμένη στο παγκάκι της στάσης –κλασικά- το λουκανικάκι φαντάζει θεϊκό. Ναι ξέρω. Το έχεις νιώσει και εσύ.

Με αυτά και με εκείνα ήρθε και η Παρασκευή και πάλι δεν έχεις κανονίσει τίποτα και ίσως κάτι να προκύψει πάλι. Αλλά ξέρεις κάτι; Σήμερα ειδικά, και τίποτα να μην κάνεις δεν πειράζει. Γιατι είναι Παρασκευή!!! Επιβίωσα μία εβδομάδα! Ναι! Δεν έχω να ξυπνήσω από τον ήχο του ξυπνητηριού άυριο!!



Ψίτ, SDRyche ...κατάφερα 5ημέρο κωλοβαρέματος!


19 dreamers replied:

One Happy Dot said...

Χρατς-Κλιτς-Μπουμ-ΓΚΛΟΥΠ-Τικ-Τοκ-Σβουμ...
Αυτοί οι ήχοι που καθημερινά αναστατώνουν το ακουστικό μου σύστημα, σήμερα φάνταζαν μελωδικοί! Άντε και σε λίγο θα χορέψω το χορό της καφετιέρας σε ρυθμούς μπρρρρρρ-σσσσσσσσ-πλιτς! Ναι ήταν ξεσηκωτικά ωραία!
Το ποτό στη Χάρητος δεν μου στοίχησε αλλά το "βρώμικο" που έχασα μάτωσε την καρδιά μου...το αποφάσισα λοιπόν, σήμερα θα παραγγείλω (άσχετο αλλά αφορμής δοθείσης ήρθε και το delivery!)
Last but not least1: Για να μην σας ταλαιπωρώ, την επόμενη φορά θα πάρω ατομικό παγωτό σε συσκευασία του κιλού.
Last but not least2: Κρασί και ταμπόν σα να λέμε Peanutbutter & Jelly! Killer combination αλλά τουλάχιστον καταλήξαμε!
Last but not least3: Δεν δίνουμε το παγωτό μας σε αγνώστους. Ούτε σε γνωστούς. Το παγωτο είναι δικο μας (me me me mine mine mine) και όποιος θελήσει να μας το φάει θα πρέπει να τιμωρηθεί παραδειγματικά. Κι εμεις να αγοράσουμε νεο παγωτο....μεγαλύτερο από το προηγούμενο για καλμάρισμα της ψυχικής οδύνης που υποστήκαμε!
Las but not least4: Φιλί! :)

Spy said...

Είχα πολλά σχόλια να κάνω για το θέμα μας, αλλά το "Last but not least No3" της OneHappyDot, με αποτελείωσε...
Μου 'φαγε όλα τα κέρματα...
Με άφησε ρέστο, μιλάμε...

YEAHHHHH ! ! !

(Monica = ΘΕΑ! Τελεία.)

Naf said...

Μην κάνετε φασαρία γιατι συμπληρώνω το βιογραφικό μου να το στείλω στους Stomp και με ενοχλείτε...(άραγε δέχονται κοντές η θα με μπερδέψουν με τα μπιτόνια;και επίσης μπορώ εγώ αντί για γαλότσα να φοράω κάτι σε γόβα;θα ρωτήσω...)

ProFyLaKtiKo said...

καλά, πολύ θεική περιγραφή....

θέλω και εγώ να με πάτε για παγωτό στη Ν. Σμύρνη και να βάλω παραπάνω γεύσεις από τη dot!

Naf said...

θα σε πάρουμε αρκεί να αντέχεις μετά και για αλκοόλ γιατι εμείς δεν αντέχουμε χωρίς αυτό!

SDRyche said...

5ήμερο κωλοβαρέματος; Και το πετάς έτσι απροκάλυπτα; Κι εγώ τι είχα ζητήσει ο καημένος; Ένα απλό απογευματάκι. Ααααχχχ! Επιστρέφω (απογοητευμένος από τη σημερινή κοινωνία) στους καταραμένους αλγορίθμους μου και στις τρισκατάρατες πολυπλοκότητές τους γιατί σε καμιά ωρίτσα φεύγω για Λυκαβηττό και Stomp!!!

ΥΓ: Δε πιστεύω να κουράστηκες όλη την εβδομάδα και να μη βγεις με το σαλιγκαράκι; Τρεις μέρες το ετοιμάζω. Μην πάνε τσάμπα οι ετοιμασίες και απογοητευθεί!

ProFyLaKtiKo said...

μα φυσικά! μπορώ να βάλω και στο παγωτό αλκοόλ!

One Happy Dot said...

@Naf...μόλις με ενημέρωσαν από το συγκρότημα των Stomp ότι σε δέχονται να κάνεις τον κουβά. Να τους πω ότι αρνείσαι ή θέλεις να το σκεφτείς?
@Profylaktiko...Μη γίνεσαι τόσο ανταγωνιστικό χρυσουλάκι μου! Θα κάνεις ρυτίδες και μετά άντε να σε στρώσουμε! :)

Naf said...

@sdryche
Αφησέ το μου στην Χαρίτου. Θα το αναλάβω εγώ μετά. Καλά να περάσεις (σίγουρα θα περάσεις καλα)απόψε!!

@happy dot φιδι friend
δέχομαι

@profylaktiko
α!παγωτό με αλκοόλ.Θα αρεσει σίγουρα στην dot...αν συνοδευόταν και με cookie με γευση παϊδάκια στα κάρβουνα

mahler76 said...

Είναι αδικία να τρώτε συνέχεια παγωτά και να είσαστε τέτοιες κορμάρες...καλά από όλα το πόστ εγώ σε αυτό κόλλησα...ο καθένας με το δράμα του...

Anonymous said...

αλησπέραααα!!!!!

φάβα said...

φαγατε και αυτο με τα μικρα προφιτερολ?
(ησουν απλα διπλα μου! χαζο... )

Anonymous said...

Και ύστερα εγω είμαι αυτη που κατηγορούμε για μαυρη διαφήμιση!
Πόσο Σκορπίνα είσαι γαμωτο μου τελικά.....
Φιλί?

SDRyche said...

Παρακαλείσθε στις 21:00 ακριβώς να παραλάβετε το σαλιγκαράκι από τη Χαρίτου. Μην αγχώνεστε. Θα το αναγνωρίσετε. Είναι το πιο όμορφο σαλιγκαράκι. Άντε, για να γίνει 6ήμερο το κωλοβάρεμα και να μπορέσετε την Κυριακή να χαλαρώσετε με την ησυχία σας!

xipasmenos said...

Και επειδή αυτό δεν ήταν αρκετό για να επανέλθεις στα κανονικά σου, χρειάζεσαι και ένα τρίπτυχο φαγητο-παγωτό-ποτό....κοινώς τα 3 "εις -ο"....

Μου λειψες......

Naf said...

@mahler
μπορείτε να παραλάβετε τα 50 έουρος για τα καλά σας λόγια απο το ταμείο στις 32 του μηνού

@alve
έχεις πολλά να μάθεις ακόμα. Την επόμενη φορά μην ξεχάσεις να βάλεις και το -κ!

Naf said...

φαβίτσα είμαι ένοχη. Απλά για άλλο λόγο κατέβηκα στα μέρη σου και αλλιώς μου προέκυψε...Θα επανορθώσω λείαν συντόμως!Αυτό με τα προφιτερόλ δεν το έφαγα. Το άφησα για την επόμενη φορά.

@θείτσα μου!!!
είμαι σκορπίνα με την βούλα η ρουφιάνα!

Naf said...

@sdryche
ευχαριστώ για την συνέπεια στο ραντεβού. Σαλιγκάρι παρελήφθη σώο. Αυτήν την στιγμή του μαθαίνω τα απαραίτητα για να με αντικαταστήσει άυριο στην δουλειά μου. Εγώ λέω να μην πάω!

@xipaki
mon amour jet'aime και εμένα επίσης!!!!!let's do the τριπτυχο!!

ethanandthecity said...

Σαν διακοπές λοιπόν με ένα μικρό αλλά δίχως ουσία διάλειμμα από τις 9 εως τις 5. Μια χαρά σας βρίσκω!

Κρασί και ταμπόν? οκ μου σηκώθηκε η τρίχα literally. Και ναι η εφευρετικότατη μικρή που ακούει στο όνομα Monica έφτιαξε τον καλύτερο ποπ δίσκο της χρονιάς!

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!