Μα δεν το ξανακάνω...


"Έχω κάνει 12 kills και τα έχω ξεκλειδώσει όλα"
έχει σκοτώσει 12 φορές τους "κακούς" και έχουν ανοίξει κι άλλες πίστες (ουάου)

"Μ40Α3"
κάποιο είδος όπλου που σκοτώνει εξωγήινους(?)

"κάτσε, κάνω revive κι έρχομαι"
τον σκότωσαν στην πίστα και περιμένει να αναστηθεί. τόυ πέρνει γύρω στα 5΄΄.

"είμαι σε vacation mode τώρα"
έχει χτίσει όλη τη Ρώμη, εκεί κατά τον 6ο αιώνα και είπε να κάνει ενα time out ο άνθρωπος

"θές one to one?"
θές να παίξουμε οι 2 μας μόνο?

"έχω lockάρει"
έχει "κλειδώσει" τον στόχο........τςςςςςςς

"με nukαρε η μαλάκω"
έμπειρος chaτερ που μ*λ*κίζεται στο irc. Το nuke απο ότι ξέρω είναι κάτι κακό. Πάντως το παιδί μια χαρά μου φάνηκε δεν έπαθε τίποτα

"είναι το Bot ρε!"
σε κάθε πίστα παίζει και ο υπολογιστής. Άμα πέσεις πάνω του την π*****σες. 99,9% θα σε φάει λάχανο.Μάντεψε γιατί...

"Ρε μαλάκα με γάμησες!"
ο μαλάκας τον γάμησε



Τί κάνω εγώ σε internet cafe ?????????????


Congratulations! You killed Naf

20 dreamers replied:

xipasmenos said...

Ναφ, σε έφαγε η μαλάκω!!!

mahler76 said...

Πόσο χρονών είσαι είπαμε?

Naf said...

το ξέρετε οτι σας αγαπώ...αλλα ΣΚΑΣΤΕ!!το πώς κατέληξα εκεί είναι μια άλλη ιστορία!ΕΓΩ πάντως δεν ήθελα να πάω!

L' Aesthete Soleil said...

Σιδηροδέσμια σε οδήγησαν ε; Τς, τς, τς! Απαράδεκτοι! Απαράδεκτοι! ;-)

One Happy Dot said...

Κλά δεν ντρέπεσαι παντρεμένη γυναίκα να εξακολουθείς να πηγαίνεις στα Net cafe και να δηλώνεις ότι σε "παρέσυραν"? Τελευταία φορά που πήγαμε δηλώναμε ότι κάναμε εργασία για το μεταπτυχιακό μαρή...τώρα τι κάνεις phd??? Και πας που πας...αφήνεις μια μαλάκω να σε φάει? Δηλαδή δεν έχεις καθόλου τσίπα??? τσ τσ!

SDRyche said...

Θες να πεις ότι παρόλο που βρέθηκες εκεί (το πως παραμένει ανεξιχνίαστο μυστήριο) δεν έριξες ούτε μια σφαίρα; Έτσι για το καλό βρε αδερφέ! :p

Naf said...

@L' Aesthéte Soleil
σιδηροδέσμια όχι. Απλά κάποιος κρεμόταν απο πάνω μου και με παρακάλαγε γονατιστός...grrrr

@one happy dot
και τώρα για έρευνα πήγα μαρή...αλλιώς πώς θα έγραφα το ποστ;;;Δεν σας κατατόπισα πλήρως για τις βασικές ορολογίες των pc games για να μην είσαστε ούφα;(πληθυντικός του ούφο)

@sdryche
κοίτα να δείς...η αλήθεια είναι οτι ήθελα πολύ αλλα σκέφτηκα οτι θα γινόμουν super ρόμπα στα 12χρονα experts σε shoot-em-up games (τα οποία κάθονταν και ακριβώς δίπλα μου..έτσι μετά το post μου κατέληξα να παίζω bejeweled!άνώδυνο...

Anonymous said...

Καλά μωρη!
Έκοψες τα ξύδια και μπήκες στα Νετ Καφέ?
Εισαι μουρλοκομείο καλομ!

Naf said...

Εγώ να κόψω τα ξύδια;;;είσαι κάλά μαρή;;Tanqueray πορτοκάλι έπινα στο net cafe..τί νόμιζες;

L' Aesthete Soleil said...

χειρότερα! Άντε να αντισταθείς μετά...

thamnos said...

Αφου σε έπεισε και πήγες και εκεί να μην ακούσω ξάνα παράπονα για το πόσο μαλα..ται στο blog-λαπι τοπι-κινητο...
Γιαντα δεν έπαιζες pac-man που είναι της ηλικίας σου, περίπου, ώστε να φρίξουν όλα τα 12χρονα και να την κάνου για άλλες παραλίες?

Τσιου

Naf said...

Μου υποσχέθηκε ατέλιωτες ώρες ερωτικής απόλαυσης και πήγα...(τελικά μου έβαλε να δώ μια τσόντα και αυτός κοιμήθηκε στον καναπέ...:Ρ)

Γιατί νομίζεις δεν τα είδαν όλα που μια γκόμενα αναμεσά τους έπαιζε με χρωματιστά μπαλάκια ενώ αυτοί σφάζονταν στο πεδίο της μάχης;;;;φαντάσου το..

Spy said...

Μα για ποιόν μιλάτε;

Naf said...

Για ένα παλουκάρι που με έσερνε στα ίντερνετς καφέ (πληθυντικός)...μην δίνετε σημασία..

konstantinos said...

Το να αρχίσεις να πυροβολείς εύστοχα θέλει και μια κάποια εμπειρία, την οποία δε θα προλάβαινες να αποκτήσεις μέσα σε μερικά λεπτά. Ενώ με μερικές χειροβομβίδες και 2-3 πυρηνικές κεφαλές θα τους καθάριζες όλους και θα απολάμβανες το tanqueray σου ωσάν άλλος Νέρων!

Tanqueray ε;
Εγώ μόνο μπύρα έχω καταφέρει να βρω! Μετά το Internet Espresso (γιατί δεν πίνω ο,τι κι ο,τι) και Internet Beer, είναι εφικτό και το Internet Tanqueray!

Respect!

Naf said...

ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ ΤΟ TANQUERAY ΣΤΑ NET CAFE ΤΩΡΑ!!!

θα κάνω banner και θα διαδηλώσω απ΄οξω...

συνάδελφε!

Anonymous said...

Πω πω... πολύ ντεκαντάνς ακούγεται. Δεν έχω πάει ποτέ!

Spy said...

Εσείς με τον "konstantinos" θα συμπεθεριάσετε σίγουρα!
Ο άνθρωπος έχει στο header του blog του ένα ΤANQUERAY! ! ! ! ! !

(mercy...!)

Anonymous said...

Hey!! This is my Worki, you cannot use it without my permission.. Please credit to my Deviantart page with the url of that photo..

You can find it under http://deardark.deviantart.com

Assassin's girl said...

Πολύ αξιόπιστος ο κατατοπισμός αν και μικρού μήκους.


*παράκληση* : κι άλλες εκφράσεις των gamer.......!!!

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!