Problem solved!

12 dreamers replied:

One Happy Dot said...

Ουφ...μου πήρε 1.10 αυτή τη φορά αν και το έχω κάνει και σε λιγότερο χρόνο. Πολύ καλό το βιντεακι που μου τράβηξες αλλά δεν με δείχνει πουθενά...γιατι? :)

Naf said...

αι μαρή !

Equilibrium said...

αχ ζαλίστηκαααα νυχτιάτικα..

όσο για την endless dream εξήγηση από κάτω, ευχαριστώ εσένα που έπαιξες (και για το naf, πήρα την απάντηση απο κοντά!) και την 1:). που με μύησε στους conjure1.

μάααακια!

Naf said...

A! και πού είσαι...περιμένουμε post με τα καμώματα σας με mahler @ athens (the kylie files)!!!

jg said...

mikros (prin 5 meres) eixa valei ta klamata gia auti ti malakia

Naf said...

το λές για να αισθανθώ καλύτερα????
εγω ακόμα δεν μπορώ να κάνω μια πλευρά ίδια!!!!
άσε με...

Keen On Boys said...

Έχω δεί να λύνουν κύβο σε λιγότερο απο 10", εγώ μια φορά κατάφερα να λύσω, αλλα υπάρχει νομίζω μαθηματικός τρόπος επίλυσης.

Λάτρεψα το τραγουδάκι στο video (Postal Service - Such Great Heights) και θα κάτσω να τους ψάξω :)

Naf said...

καλά...μην σου πώ οτι ο βασικός λόγος που το ανέβασα ήταν το τραγουδάκι!!!
θα τους ψάξω κι εγώ!!

Spy said...

Eντάξει. Λύθηκε το προβληματάκι. Θα δούμε τίποτα άλλο εδώ μέσα ή να πάμε σε κανένα άλλο blog?

Keen On Boys said...

ΚΑτέβασα το album τους! Ένα ΕΡ που έχουν βγάλει, καθώς και μερικά B-Sides & Acoustics
Πολύ καλοί!

Keen On Boys said...

Tσάκω το λινκ για το album μιας και το εχω ευκαιρο, να μη ψάχνεις κι ολας.
http://www.mediafire.com/?zkqcmoxznm0

Καλημέρεεεες!

Naf said...

πολύ πρωϊνές καλημέρες!!!

thnxxx!!!! i loveeeeee

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!