Ατελείωτα.....

Μετά από πρόσκληση του δημιουργικότατου Equillibrium πρέπει λέει να πώ την ιστορία που κρύβεται πίσω από το όνομα του blog μου. Χμμμ…δεν είναι και τόσο δύσκολο. Η δικιά μου ιστορία δεν θα είναι ούτε αλληγορική, ούτε μακροσκελής (αυτό το αφήνω σε εσένα equill! You do it well). Το “Endless Dreams” είναι……εγώ!. Είμαι ονειροπόλα μέχρι αηδίας. Όταν ήμουν μικρή έπλαθα κόσμους ολόκληρους και ζούσα σε αυτούς κάθε στιγμή που έμενα μόνη μου στο δωμάτιο μου. Κόσμους χωρίς σχολείο και διάβασμα, κόσμους στους οποίους ήμουν πριγκίπισσα, πλούσια, διάσημη, παντρεμένη με οικογένεια και πολλά άλλα. Και τώρα μετά από πολλά χρόνια συνεχίζω να ονειρεύομαι διακοπές, ένα καλύτερο μέλλον, ψώνια που ποτέ δεν μπορώ να κάνω και τοποθεσίες που μπορεί τελικά να μην επισκεφτώ ποτέ. Πολλά από αυτά έχουν ήδη πραγματοποιηθεί και αυτό είναι υπέροχο. Άρα πάντα μπορώ να ελπίζω και για κάτι ακόμα! Μία ακόμα «έμπνευση» για το όνομα ήταν οι πολυαγαπημένοι Conjure One και το τραγούδι που έχει λιώσει από το παίξιμο 3 χρόνια τώρα στο σπίτι, το γραφείο, το i-pod, το αυτοκίνητο….
Εγώ και τα “ατελείωτα μου όνειρα” λοιπόν σας αφιερώνουμε το τραγούδι και σας προτρέπουμε να μην σταματήσετε ποτέ να ονειρεύεστε.

10 dreamers replied:

One Happy Dot said...

Dare to dream, for dreams see tomorrow.
Dare to make a wish, for wishing makes way for hope and hope is what keeps us all alive.
Dare to reach out for the things no one else can see.
Be unafraid to see what others cannot.
Believe in your heart and in your own goodness, for in doing so others will believe in them too.
Believe in magic, because life is full of it.
But most of all, believe in yourself because within you lies all the magic, the hope, the love and the dreams of tomorrow. :)

ethanandthecity said...

τα όνειρα μας κρατάνε ζωντανούς.....
Καλημέρα

Naf said...

Τόσο αλήθεια...
καλή μας μέρα!

revqueer said...

Dream on :-)

xipasmenos said...

Ξύπνα μαρή επιτέλους....

Naf said...

Ζηλεύεις!!Ζηλευεις που έχω καλύτερο Blogόνομα απο εσένα....άκου εκεί Foot!!!!eew

Spy said...

Tο φουστανάκι στη φωτό το έχει τσεκάρει η Fashion Police? Kαι μη μας πεις ότι δεν είναι δικό σου διότι OΛOI αναγνωρίσαμε το βραχιολάκι και μερικοί αναγνωρίσαμε ακόμα και την πρίζα στον τοίχο...

φάβα said...

my favourite song! aaaaax.....

Naf said...

i know i know!
αφιερωμένο λοιπόν!

Naf said...

My dear Spy it's called φολκλόρ και ήταν για την ανάγκη της φωτογράφισης οκ?όσο για το βραχιόλι είναι Gavello....αν δεν κάνω λάθος!?!...
Που θα μου πείς εμένα...

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!