Αγαπητό μου ιστολογιάκι,

Εσύ που με αγαπάς και με καταλαβαίνεις, ελπίζω να με συγχωρείς που κάνω μέρες να σου γράψω. Είναι αυτό το πράγμα της άνοιξης που σε πιάνει….όχι η αλλεργία…το άλλο. Το έχω ξαναπεί. Αυτό το «μαζεμό δεν έχω». Μην το ψάξεις καλέ στο wikipedia! Δεν υπάρχει αυτή η λέξη! Είναι tailor made και σημαίνει «δεν μπορώ με τίποτα να μαζευτώ σπίτι». Και μετά πάω σπίτι αναγκαστικά (γιατί τελειώνει ο καφές ή με βαριούνται οι υπόλοιποι ή παίρνει τηλέφωνο ο γείτονας ότι ο σκύλος μας έχει πλεχτεί στο πόδι του τραπεζιού και έχει πάρει και το τραπέζι μαζί του βόλτα..ή απλά κανείς άλλος δεν μοιράζεται μαζί μου αυτήν την ανάγκη φυγής ή κανείς άλλος δεν με καλεί σπίτι του!) και διαπιστώνω ότι η ώρα έχει πάει ήδη 10 μμ και θέλω να κάνω τα κάτωθι μέχρι να κοιμηθώ: να γράψω στο blog, να σερφάρω, να φάω, να δώ ταινία, να κάνω μπάνιο, να κάνω beaute, να μιλήσω με φίλες στο τηλέφωνο, να διαβάσω τα 3 ρημάδια περιοδικά που έπιασαν αράχνες πάνω στο τραπεζάκι εδώ και 3 εβδομάδες -και την Κυριακή θα πάρω πάλι καινούργια- και διάφορα άλλα που για λόγους λογοκρισίας δεν θα αναφέρω και έχουν να κάνουν με εμένα και τον άντρα μου και τον καναπέ (όχι απαραίτητα το 3ο). Κατάληξη: κανένα από τα παραπάνω. Ενσωματώνομαι με τον καναπέ μέχρι να κοιμηθώ.
In other news…
Θέλω να πυροβολήσω τον πελάτη που με έπρηζε 3 ώρες στο τηλέφωνο γιατί «βρήκε σύστημα προβολής ποοολύ πιο φτηνό απο αυτό που του πρότεινα» και ήθελε όπως και δήποτε να του κάνω την υπερ-καλύτερη τιμή (πάτωμα δηλαδή) γιατί αν είναι δυνατόν! Επίσης όσο περνούσε η ώρα τόσο πιο πολύ τα έπαιρνε κρανίο γιατί εγώ του μίλαγα με ύφος «χέστηκα που θα το πάρεις από αλλού τελικά» και απλά τώρα ζώ για την στιγμή που ΘΑ ΤΟΥ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΑΝΟΙΞΕΙ ο παλιο-γύφτουλας.
Αναπνοές…
Το βοτσαλάκι έχει φύγει εδώ και μέρες και δεν με ταλαιπωρεί πια. Το λέω γιατί πολλοί ανησυχήσατε και είναι λογικό αλλά είμαι πολύ γιούχου για να πάθω κατάθλιψη. Μίνι πανικούς αντιμετωπίζουμε όλοι σε αυτή τη ζωή.
Θετικές σκέψεις…
Ήρθε το Σ.Κ., ανεβαίνει η θερμοκρασία, έχω τρελό meeting για καφέ το Σάββατο (my lips are sealed), έρχονται οι συναυλίες, έρχονται καλύτερες μέρεεεεες! Παίρνω το καινούργιο μου (τέλειο) κράνος και ετοιμάζομαι να σχολάσω με πάταγο! Σε 5..4..3..

6 dreamers replied:

Spy said...

Eπειδή με άγγιξε και με συγκίνησε βαθύτατα αυτό το post, ένα μόνο έχω να σου πω. MEΓEIA TO KPANOΣ (και το μπουφάν)!!!!!!

Naf said...

μην κλαίς!θα γράψω κι άλλα ωραία!

One Happy Dot said...

awwwwww!!! she is back....και το κράνος έχει gliiiiiiiiiiiiiiiitttttteeeeeeeerrrrr!!!!!!! :)

xipasmenos said...

Kαι το χε συνδιάσει και με ασορτί ζώνηηηηηη

Naf said...

αυτά για να σκάσουν οι οχτροί μας που αναρωτιούνται -άκουσον άκουσον- αν έχουμε στύλ!!!ήμαρτον....

Unknown said...

όντως τα ανοιξιάτικα Σκ προσφέρονται για ατελείωτες βόλτες, όταν δε μπει και το καλοκαιράκι ποιός μας πιάνει. εύχομαι μόνο να αποφύγουμε όσο το δυνατόν τους τρελούς καύσωνες φέτος

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!