In Love With Momiji

Σας δηλώνω οτι επισήμως απο χθές είμαι συλλέκτης των υπέροχων momiji !!
Απο δώ και πέρα δεν χρειάζεται να σπάτε τα κεφαλάκια σας για το τί δώρο θα μου πάρετε !!







8 dreamers replied:

Anonymous said...

Ειναι ακριβά;;;
"Ασχετος"

Naf said...

γύρω στα 18-20 € (εμένα μου την έφεραν δώρο)

One Happy Dot said...

δεν βλέπω τη δικιά μου εδω και θα παραξηγηθώ μανδαμ!
@asxetos...δεν είναι καθόλου ακριβά!
@Naf...δεν μπορεις να φανταστείς...όλες μου τις οικονομίες έδωσα. Πότε είπαμε θα μου φέρεις εκείνο το Cheese cake??? :)

Naf said...

καλέ εδώ έχω βάλει αυτές που είναι ο άμεσος στόχος μου κατάλαβες;;
Την δικιά σου θα την δείς σύντομα σε άλλο ποστ...

Anonymous said...

Εϊ εχω κι εγω μια! Πέρσυ τα χριστούγεννα κάτι κινέζοι αντιπρόσωποι του Δημ ήρθαν με ένα σωρό μικρά δωράκια (αμύθητης αξίας, καταξοδεύτηκαν οι καημένοι) και έφεραν και momiji! Δεν έχει πλάκα το μυστικό χαρτάκι στον ποπό? Και να φανταστείς ότι εσένα σκέφτηκα μόλις το είδα...

phaedpek

Naf said...

i need momiji σου λέωωωω!!!

Anonymous said...

pu tis pulane stin a8ina ? se poio magazi?

Naf said...

dimitrella check εδώ που έχει όλα τα σημεία πώλησης!

http://www.synchronia.gr/products6.php?wh=1&lang=1&the1id=54&the2id=69&theid=69&open1=54&open2=69

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!