Η Οδύσσεια ενός Carrot Cake...

Γιατρέ μου έχω ένα πρόβλημα. Το είχα πάντα. Όταν μου κολλάει κάτι στο μυαλό, δεν μου ξεκολλάει με τίποτα. Με τίποτα όμως. Βρίσκω ηρεμία μόνο αν εκπληρώσω το κάθε τι που έχει μπει εκεί μέσα. Και σε περίπτωση που δεν μπορώ μου κρατάω μούτρα (ή σε όποιον άλλο πάρει ο χάρος). Το κακό ουσιαστικά δεν είναι αυτό μόνο του. Το χειρότερο είναι ότι μου κολλάνε τελείως κουλά και πολύ συγκεκριμένα πράγματα. Θέλω ας πούμε να φάω κρέπα; Θέλω να φάω κρέπα με λευκή σοκολάτα και φράουλες από το crepa crepa στη Ν. Σμύρνη. Όχι δεν καταλάβατε. Μόνο από εκεί. Τέλος. Έτσι λοιπόν όταν αποφάσισα να οργανώσω get together φιλενάδων σπίτι μου για κους κους over coffee δεν μπορούσα να σερβίρω ότι κι ότι!! Και επειδή είμαι και μανούλα στο να κατεβάζω 30 ιδέες το δευτερόλεπτο κατέληξα να πρέπει σε μια μέρα να παραλάβω muffins από Ν. Κηφισιά, μπισκότα από Χαλάνδρι, Carrot Cake από Κηφισίας και να πρέπει να επισκεφτώ και super market για τα home made stuff. Ακύρωσα αναγκαστικά τα μπισκότα από χαλάνδρι (ποιος θα φάει μπισκότα όταν έχει τα υπόλοιπα;;) αν και ήταν από το super αγαπημένο “Μπισκότο” και έφυγα σφαίρα μετά την δουλειά με συνάδελφο μηχανόβιο (αφού του κλαιγόμουν 2 ώρες πριν) για Κηφισίας. Εκεί συμπάθησα ταμάλα τον κύριο στο ταμείο που με ενημέρωσε ότι υπήρχε ένα ολόκληρο Carrot Cake για εμένα!!! Όχι ένα απλό Carrot Cake, είπαμε έχουμε κόλλημα γιατρέ μου, ένα από τα καλύτερα της Αθήνας από το επίσης αγαπημένο Cake! Κουβαλώντας με ένα χαμόγελο ως τα αυτιά ένα τεράστιο κουτί με ένα 3κιλο cake μέσα και με την προειδοποίηση “μην μείνει πολύ εκτός ψυγείου” να ηχεί στα αυτιά μου βγήκα Κηφισίας σε αναζήτηση taxi και με θερμοκρασία περιβάλλοντος 30 βαθμούς! Σε 15 λεπτά βρισκόμουν στο Mall για να κατέβω στο 3ο επίπεδο στο super market. Με το χέρι μου να πιάνεται ήδη από το τρίκιλο που κρατούσα, το επιβάρυνα άλλο λίγο με 2 ακόμα σακούλες ψώνια. Η τρελή με το κουτί και τις σακούλες (και το μπουφάν ανά χείρας) συνέχισε να περιπλανιέται στο mall μέχρι που ήρθε και έλιωσα σε αυτούς τους άβολους πλαστικούς καναπέδες περιμένοντας το 2ο κατά σειρά taxi να με πάει σπίτι (είπαμε κουβάλαγα σύνολο 5-6 κιλά). Το ότι επέζησε το κέικ από αυτές τις μεταφορές και βόλτες στο Mall είναι ένα θαύμα. Σε ευχαριστώ καλέ θεούλη. Όσο για τα muffins (τα οποία φυσικά -αν καταλάβατε κάτι από αυτό το post- εννοείται ότι δεν είναι κοινά muffins αλλά τα χείλη μου είναι σφραγισμένα γιατί πολλές φιλενάδες καραδοκούν εδώ γύρω και πολλά έμαθαν) αυτά είχαν μια δική τους περιπέτεια που ανέλαβε και την υπερευχαριστώ η καλή μου Tes! Οι απαραίτητες συνοδευτικές φωτογραφίες αύριο! Μέχρι τότε…..υπομονή.

Updates as promised:

τα φανταστικά muffins απο το www.tourtes.com

22 dreamers replied:

One Happy Dot said...

Αν συμβεί το οτιδήποτε και λείπει εστω και ενα έδεσμα από οσα περιμένω να δω...πολύ απλά αυτό θα είναι το τελευταίο σου Post! Quell jollie?!

Με αγάπη

η φίλη σου
Dot le coua!

One Happy Dot said...

Ιδού οι oδηγίες από το κατάστημα για τη σωστή διατήρηση των γλυκών

Chocolate cake & Carrot cake: Λόγω του γλάσου προτείνουμε να συντηρείται στο ψυγείο και να βγαίνει μια ώρα πριν την κατανάλωση για να φτάσει την θερμοκρασία δωματίου.

Το νου σου κακομοίρα μου!

Και παλι...με αγάπη

Η φίλη σου
Dot le coua

Naf said...

το ΄χω, το ΄χω!!!

One Happy Dot said...

Με γελούν τα μάτια μου....Ακύρωσες τα μπισκότα? Έτσι απλά??? οκ...οκ...θα σου δείξω εγω! θα δείς τι θα πάθεις!!!

xipasmenos said...

Αααα ήδη μου τρέχουν τα σάλια, ρε τι φιλενάδα έχετε εσείς...πάντως η dot απο χτες μου λεγε πως και πως το περιμένει!!!!!!!

One Happy Dot said...

@Xipaki...Μη με δίνεις, μη με δίνεις. Το παίζω αδιάφορη ώστε να μη μου δίνουν σημασία και να τα τσακίσω όλα! RDV στο μετρό να σου δώσω κ σένα...θα εχω στις τσέπες όσο χωραέι!

Anonymous said...

Elpizo ta muffins na einai ok mexri na ftasoyn spiti sou Naf. Ase pou skeftomai oti ta exo sto car kai thelo na pao na paro ena, alla exei xari pou i kurioula ta exei tiliksei les kai tha pane se polemo.
One happy dot gia na do poso grigori tha eisai giati ksexases uparxei kai allo ena plasma pou skopeuei na ta tsakisei.

One Happy Dot said...

@Tes...μπορούμε να τα βρούμε ξέρεις...έχουμε κοινό στόχο, ας μην μαλλιοτραβηχτούμε πάνω από την πιατέλα...ε?ε? (γλυκό χαμογελακι, τσαχπινιά και βλεφαρίδες που πεταρίζουν!!!)

Naf said...

τώρα που το ξανασκέφτομαι. άκυρο παιδιά! xip έρχεσαι για καφεδάκι; κερνάω και γλυκά!
να μας μείνει και τιποτα...

One Happy Dot said...

Μου είναι δύκσκολο να πρέπει να μιλήσω για τη Naf (κλαψ, λυγμ, σνιφ κλπ)...ενα πλάσμα τόσο γλυκό, τόσο υπέρχο...με τόσο χάλια αίσθηση του χιόυμορ! Θα μας λείψεις...bye!

Anonymous said...

Ksereis One Happy Dot mporoume na paroume ta muffins kai na pame na ta fame mazi se kapoio allo spiti an theloume, afou ego ta exo. (xi xi). Ti les? H na kanoume tin xari sti Naf na pame spiti?

One Happy Dot said...

@Tes...Άσε μερικά στο αμάξι και πάρε μαζί κανα δυο για το ξεκάρφωμα! Μη σου πω πάρε ενα και όποια το προλάβει! Φιλιά πολλά τα λέμε απο κοντά! :)

Anonymous said...

Σας ζηλεύωωωω! Το ναφσικάκι ξέρει πάντα να διαλέγει τα καλύτερα αλλά σου εύχομαι μικρή μου να φτιάχνεις με τα χεράκια σου ακόμα πιο θανατηφόρα γλυκά από αυτά και ο τρόπος είναι ένας φυσικά, να καταναλώνεις μεγάλες ποσότητες πρόσπαθώντας να ανακαλύψεις τα μυστικά! Εγω το εφαρμόζω πάντως...δεν είναι καλή δικαιολογία για να τσακίζις γλυκά!?

phaedpek

φάβα said...

28 /same
skorpios /same
grafistria /same
crepa crepa N. Smyrni /same
Mpiskoto /same

(mipws eisai egw????)
exw pathei sok!

(syntoma to neo kolaz!)

φάβα said...

a kai ama to agapimeno sou kommati einai to endless dream to enjure one giname kollites! TELOS

Naf said...

omg!!!!
τώρα όντως έχω πάθει σοκ!!

xipasmenos said...

Ναφ μου, μολις με έλυσε η dot, μόλις είδε οτι κάλεσες εμένα για καφέ με έδεσε σε μια καρέκλα μου έκλεισε το στόμα με μια ταινία λέγοντας μου... Stay away from my candy.....bitch....

Naf said...

χμμ..Το ΄ξερα οτι κάτι δεν πήγαινε καλά....

One Happy Dot said...

@Xipasmenos...δεν λές όλη την αλήθεια! Διότι σε εχω λύσει από χθές βράδυ και επιμένεις να κάθεσαι στην καρέκλα, δήθεν δεμένος, και να φωνάζεις "καλέ? κανείς δεν θα με σώσει από η λυσσάρα?" και ξεσηκώθηκε όλη η γειτονιά και με κοιτούσαν περίεργα σήμερα το πρωί! Ασε που σου έφερα Muffin Και μου το πέταξες στα μούτρα με ύφος "δεν το έχω ανάγκη εγω το βρωμοMuffin σου"! τσ τσ τσ!

Anonymous said...

βαλτές είστε όλες σήμερα να με ξελιγώσετε????????????

Anonymous said...

Αν έμπενες στο www.mamasofia.com δε θα τράβαγες οτι τράβηξες με τις αηδίες πουαγόρασες!Θα έτρωγες κι' εσύ και οι βουλημικές φίλες σου, την original "πάστα φλώρα"
"srufl"

One Happy Dot said...

xm....αυτό το καυστικό χιούμορ κάπου το ξέρω... :) είναι "οικογενειακό"!!!!

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!