Πάρτο αλλιώς...


Το αμέσως χειρότερο πράγμα απο το να αργείς να φύγεις απο το γραφείο είναι στο καπάκι να πέφτεις στον Ταξιτζή-Κουδουνίστρα. Μετά απο άλλη μια κουραστική μέρα στη δουλειά και ενώ βρισκόμουν στο Mall area με έπιασε και εμένα μια φορά στη χιλιετία μια λιγούρα για εναν καφέ starbucks. Πράγμα σπανιότατο γιατι οι καφέδες starbucks δεν είναι καφέδες. Εϊναι γάλα και σιρόπια με μυρωδιά καφέ. Και ο κάθε εθισμένος στην καφείνη που σέβεται τον εαυτό του το ξέρει αυτό. Και εγώ το ήξερα αλλα, τελοσπάντων, η λιγούρα που λέγαμε απαιτούσε κάτι γλυκό απλά να ποτίσει τον ουρανίσκο μου. Με το Caramel Machiato λοιπόν ανα χείρας περιμένω το ταξί μου να έρθει γιατι η καλή κυρία του κέντρου μου είπε οτι θα περιμένω 20 λεπτά και το εκμεταλλεύτηκα δεόντως. Και πριν προλάω να πιώ ούτε μια γουλιά να 'σου ο Ταξιτζής-Κουδουνίστρα. Ο ταξιτζής-κουδουνίστρα είναι ο τύπος του ταξιτζή που έχει σαν μότο το "ένα τσιγάρο δρόμος". Δεν τον κλονίζουν λακούβες, χαντάκια, ρεματιές, φρεάτια (περνάει απο πάνω απο όλα με ταχύτητα 100 χλμ), δεν τον πτοούν οι πεζοί (κόρνα), τα φανάρια είναι όλα πορτοκαλί και κυρίως πατάει πολύ μα πολύ ελαφρά το φρένο ίσα που να σου φτάσει η μάπα παρα τρίχα απο το μαξιραράκι του συνοδηγού. Περιττό να περιγράψω το άγχος μου να περισώσω τον ημιτασιόν καφέ που μόλις είχα πληρώσει 5 €....άρχισα να τον πίνω γρήγορα γρήγορα στα 2 κόκκινα φανάρια που βρέθηκαν μπροστά μας (ευτυχώς!). Βέβαια φυσικό επακόλουθο αυτού, σε συνδυασμό με το κούνημα, ήταν να με πιάσει αναγούλα. Και φυσικά μόλις έφτασα σπίτι και συνεχάρην τον Ταξιτζή-Κουδουνίστρα για την εκπληκτική κούρσα και το γεγονός οτι μου άφησε μόνο έναν -ναι ναι μόνο έναν λέω- λεκέ απο καφέ στο μανίκι μου, ούτε καφέ ήθελα να πιώ πιά ούτε να φάω δεν μπορούσα. Ευχαριστώ!

3 dreamers replied:

One Happy Dot said...

φιλεναδίτσα!!
1. sorry Που δεν σε πήρα χθές αλλά το κουδούνι ήταν να βγεί, δεν βγήκε και "κάτσαμε" παρέα! ;)
2. μπορεί το κακόμοιρο το macchiato Ννα μην είναι καφές με την ευρύτερη έννοια του καφέ αλλά είναι ωραιούτσικο και το έχουμε τιμήσει ουκ ολίγες φορές παρά το τσουχτερόν της τιμής του!
3. έχοντας μπεί στον Φρίξο, κάνεις σχόλια για ταξιτζήδες-κουδουνίστρα? εκπλήσσομαι...
4. Πότε θα πιούμε εναν κρύο Macchiato παρέα να τα πούμε συνοδεία ενός chocolate cheesecake? Να δικαιολογήσουμε και τα λεφτά που δίνουμε ντε! :)

Anonymous said...

eho tin entiposi oti ekviazeis taxitzides...kai kaneis propaganda gia ta starbacs...
alla tha sas fimousoun olous...erhetai i seira sas...
xaxaxaxaxa

Naf said...

ααα!πρόσεχε γιατι θα κάνω delete τα συκοφαντικά σου comments οσαν administrator που είμαι τ΄ακούς;;!!
θα σε καταγγείλω εγώ ανώνυμε σχολιαστή!!

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!