My mummy is a yammy mummy


Λατρεύω το μαγείρεμα. Αυτό το πήρα απο την μαμα μου σίγουρα (να έπερνα και τίποτε άλλο όπως η μανία της για το καθάρισμα καλά θα ήταν αλλα...no!). Και πολλές φορές το μάγείρεμα είναι ένας τρόπος να εκτονώνομαι. Τώρα που κάθομαι πολλές ώρες στο σπίτι έχω βρεί άπειρες συνταγές στο διαδύκτιο και επίσης εχω αποπειραθεί να μαγειρέψω απο πολλά βιβλία μαγειρικής. Τελικά έχω καταλήξει οτι εγγυημένη επιτυχία έχουν αυτές οι συνταγές που έχουν γραφτεί απο απλούς ανθρώπους που λατρέυουν την μαγειρική και πειραματίζονται με αυτή παρά οι (εκτός εξαιρέσεων) αδιάφορες πλέον συνταγές των σέφ του "γαστρονόμου". Οκ για να εξηγούμαι, λατρέυω τον "γαστρονόμο" και προσπαθώ να μην χάνω τέυχος αλλα ώρες ώρες γελάω οταν διαβάζω οτι κάποιος προσπαθεί να με κάνει να μετατρέψω το κοκορέτσι σε τερίνα!!!!Και τελικά αν θέλω να καταλήξω κάπου, είναι στο οτι οι πιο πολλές πετυχημένες μου συνταγές και ιδέες έχουν προέλθει απο το Food Junkie Not Junk Food. Μαγειρέυει η Ιωάννα Δημοπούλου και όλα είναι υπέροχα. Έχει και εναν καταπληκτικό τρόπο να σου μεταφέρει και τις συνταγές, φροντίζοντας να σου γράψει όλα τα σωστά tips για σίγουρη επιτυχία με αποτέλεσμα ακολουθόντας απλά αυτά που γράφει να έχεις το σωστό αποτέλεσμα! Τις φωτογραφίες δε, που τραβάει μόνη της, σας αφήνω να τις κρίνετε μόνοι σας!

Στην φωτό η Μελίνα δεν μπορεί να αντισταθεί στο Cheesecake Brownies που έφτιαξα χθές (συνταγή εδώ). Και κάποιοι άλλοι δεν αντιστάθηκαν αλλα ονόματα δεν λέω...

13 dreamers replied:

One Happy Dot said...

2 κομμάτια έφαγα και αμέσως ξεκίνησε ο πόλεμος και η επίθεση και οι σπόντες και...χμ...ονόματα δεν ανέφερες κάπου εε...? Χμ...βλακεία!
Λοιπόν..δεν ήμουν εγω!

Anonymous said...

Και τις συνταγες της θειουλας που γαζει τα ματακια της στο word για να της γραψει ουτε να τις χεσουμε....σνιφ κλαψ λυγμ....

Me:Moir said...

Εγώ πάντως λιγουρεύτηκα το ζουμπουρλούδικο χεράκι της φωτό και όχι το γλυκό..

Naf said...

@Dot
ποιός είπε οτι ήσουν εσύ??????τι είναι cheesecake???

@Aunt_Donna
εσύ παιδί μου είσαι εγγύηση!!εννοείται έχω κάνει συνταγή σου!

@Me:Moir
Α!αυτό είναι διαίτης. Μπορείτε να το τσιμπήσετε άφοβα!!

Pink_Fish said...

φαίνεται νοστιμότατο! Καλά μαγειρέματα :):)

mamma said...

Μμμμμ!

Μπήκα ήδη στο μπλογκ της Ιωάννας Δημοπούλου και ετοιμάζομαι να κάνω το ψωμί της.

manetarius said...

Τι μας κάνεις βρε παιδάκι μου...και είναι και ώρα γλυκού!
Προλαβαίνεις και μαγειρεύεις με τη μικρή; Μωρέ μπράβο... εμείς δεν προλαβαίνουμε ούτε να μιλήσουμε μεταξύ μας!

Πάω να τσεκάρω τις συνταγές! :)

υ.γ. τι γλυκό χεράκι είν' αυτό;;;

mirelen said...

Πιστοποιώ πως η μαγειρική και ειδικά η ζαχαροπλαστική είναι η καλύτερη ψυχοθεραπεία στην παρούσα φάση της ζωής μας.
Απλά βρες μου έναν τρόπο να μην κάνει θόρυβο το μίξερ όταν η μικρή κοιμάται.
Τέλειο το site, για το cheesecake brownie βάλτο στο 306 κι εγώ περιμένω στην στάση να το παραλάβω.

Naf said...

@Pink_Fish
καλα που να σου πώ κι όλας ποσο νόστιμο είναι!!!θάνατος i tell u!!

@mammma
αυτό έκανε κλίκ στον υιό?(αυτόν που κουβαλάς οχι τον άλλο :))να το φτιάξεις τότε αμέσως!

@manetarius
ναι...σας υπενθυμίζουμε οτι σας περνάμε κάποιους μήνες οπότε ναί πλέον έχουμε ένα πρόγραμμα βρε αδερφέ!επίσης το δικό μου παιδί είναι υπόδειγμα. κάτσε να δείς που σε λίγους μήνες θα μου ανακατέυει και το μίγμα του Brownies ενω εγω θα λιώνω την κουβερτούρα!

@Mirelen
οκ το έβαλα....τί?δεν ήρθε ποτέ????ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τί μπορεί να συνέβει....

mamma said...

Φτιάχνω ψωμί εδώ και μήνες και παρόλο που είναι πετυχημένο του λείπει αυτό το κάτι εξαιρετικό που έχω στο μυαλό μου. Οπότε μπορείς να πεις πως ΝΑΙ, αυτός ο υιός είναι του ψωμιού :))))

Mistress Hyde said...

Αχ ωραίο φαίνεται. Καλό θα ήταν ένα κομμάτι με τον πρωινό μου καφέ...

(...)
Το παιδί φοράει μαύρο μανίκι ή μου φαίνεται; ΕΥΓΕ ΣΑΣ!

mahler76 said...

γλυκατζούδες μουυυυ

Mamouli said...

Που να μεγαλώσει λίγο ακόμα η μικρή και να μαγειρεύετε μαζί!
Διπλή απόλαυση! Believe me!

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!